Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, επικεφαλής αντιπροσωπείας του Κόμματος, θα περιοδεύσει σήμερα Τετάρτη στον ΟΛΠ. Συγκεκριμένα:Στις 7π.μ. θα μιλήσει σε συγκέντρωση των εργαζομένων. Στις 9.30π.μ. θα συναντηθεί με τους εργαζόμενους και την Ομοσπονδία (ΟΜΥΛΕ) στα γραφεία της. Στις 12 το μεσημέρι με τον Διοικητή του ΟΛΠ και στις 13.00 θα δώσει συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα της διοίκησης του ΟΛΠ (Ακτή Μιαούλη 10, 2ος όροφος).
Το βράδυ, στις 18.30 μ.μ., η Αλέκα Παπαρήγα θα μιλήσει σε συγκέντρωση που διοργανώνει η Αχτιδική Επιτροπή Κερατσινίου - Δραπετσώνας του ΚΚΕ με θέμα την Εκλογική Διακήρυξη του Κόμματος. Η ομιλία θα γίνει στο Πολιτιστικό Κέντρο Αμφιάλης (Εμμανουήλ Μπενάκη 70).
«Η τρομοκρατία και οι πολιτικές διαστάσεις του προβλήματος», είναι το θέμα της ειδικής ημερίδας, που πραγματοποιεί η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ, σήμερα Τετάρτη, στο ξενοδοχείο «Τιτάνια», Πανεπιστημίου 52. Οι εργασίες της ημερίδας έχει προγραμματιστεί να αρχίσουν στις 12 το μεσημέρι, με την εισηγητική ομιλία, από τον Ορέστη Κολοζώφ, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του Κόμματος, που θα αναπτύξει τις θέσεις του Κόμματος γύρω από το θέμα αυτό. θα ακολουθήσουν δεκάλεπτες τοποθετήσεις, καθώς και ερωτήσεις και σχολιασμοί από τους παρευρισκόμενους, εφόσον το επιθυμούν, και οι εργασίες αναμένεται να κλείσουν στις 7 το βράδυ.
Η εισηγητική ομιλία θα αναπτυχθεί γύρω από τους παρακάτω άξονες:
Μέχρι την ώρα που έκλεινε η εφημερίδα, θεωρούνταν σίγουρη η συμμετοχή στην ημερίδα των: Αννας Ψαρούδα - Μπενάκη, βουλευτή και πρώην υπουργού της ΝΔ, Γ. Α. Μαγκάκη, πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Γ. Κατσιμπάρδη, βουλευτή και πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Λ. Βερυβάκη, βουλευτή, πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, Τ. Παππά, δικηγόρου, πρώην προέδρου του ΔΣΑ, Θ. Κατριβάνου, υπερνομάρχη Αθηνών - Πειραιώς και Α. Παπανεοφύτου πανεπιστημιακού.
Η πρωτοβουλία διοργάνωσης της ημερίδας πάρθηκε από την Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ, αφού εκτίμησε το θέμα ως εξαιρετικά κρίσιμο, σημαντικό και επίκαιρο, με βάση τα όσα διαδραματίζονται στη χώρα μας, αλλά και παγκόσμια. Στους βασικούς στόχους της πρωτοβουλίας, εντάσσεται η ανάπτυξη των θέσεων του Κόμματος, αλλά ταυτόχρονα και ενός πλούσιου διαλόγου μεταξύ των πολιτικών και κοινωνικών παραγόντων που θα συμμετάσχουν.
Παράλληλα, επιδίωξη της ΚΕ του ΚΚΕ είναι να αναλύσει και να φωτίσει ένα σύνθετο και πολύπλευρο θέμα, το οποίο σκόπιμα συσκοτίζεται, η πλέρια εξέτασή του, σε συνάρτηση με τα όσα διαδραματίζονται στην παγκόσμια πολιτική και κοινωνική ζωή και όχι στατικά και αποσπασματικά.
***
***
***
Στ. Σκοπελίτης: Μακριά από τις προτάσεις των εργαζομένων, υλοποιεί επιταγές της ΕΕ
Νομοσχέδιο - «σκούπα» του υπουργείου Μεταφορών συζητείται από χτες στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και σε αυτό περιέχονται ρυθμίσεις άσχετες μεταξύ τους που αφορούν όλους σχεδόν τους τομείς δράσης του υπουργείου.
Συγκεκριμένα προβλέπεται η μετατροπή του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου σε "πιστωτικό ίδρυμα" και ρυθμίζονται μια σειρά θέματα, που αφορούν τα Ταξί και γενικότερα τα επιβατικά μέσα δημόσιας χρήσης. Μεταξύ άλλων προβλέπονται κυρώσεις, που φτάνουν μέχρι και την αφαίρεση άδειας σε περίπτωση είσπραξης υπερβολικού κομίστρου, θεσπίζεται η υποχρέωση για έκδοση απόδειξης παροχής υπηρεσιών στους επιβάτες των ταξί, ενώ θα αλλάξουν με νέες οι πινακίδες όλων των επιβατικών δημόσιας χρήσης. Επίσης, στο νομοσχέδιο περιέχονται ρυθμίσεις για τα πρατήρια υγρών καυσίμων, τις κεραίες ραδιοτηλεοπτικών σταθμών και εταιριών κινητής τηλεφωνίας κ.α.
Προεκλογικό και αποσπασματικό χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ο εισηγητής του ΚΚΕ Στ. Σκοπελίτης, τονίζοντας ότι, αντί για ένα νομοσχέδιο που θα έλυνε ώριμα ζητήματα του υπουργείου, παίροντας υπόψιν και τις θέσεις των εργαζομένων, η κυβέρνηση κατέθεσε το συγκεκριμένο νομοθέτημα, που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του ιδιωτικού κεφαλαίου, με παράδοση σε αυτό τομέων του υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών. Πρόκειται, υπογράμμισε, για ένα νομοσχέδιο που προσαρμόζει τη νομοθεσία, με τα ισχύοντα στην Ευρωπαική Ενωση και προωθεί τις ιδιωτικοποιήσεις και όπως είναι φυσικό το ΚΚΕ δεν μπορεί να το ψηφίσει.
Αναφερόμενος στις συγκεκριμένες διατάξεις και ειδικότερα στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο είπε ότι με την προωθούμενη διάταξη για μετατροπή του σε πιστωτικό ίδρυμα υπάρχει ο κίνδυνος αλλαγής του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και απεμπολείται η αποστολή του, που ήταν η καλλιέργεια του πνεύματος της αποταμίευσης. Κατήγγειλε επίσης ότι η ιδιωτικοποίηση φτάνει σε τέτοιο σημείο, που ο έλεγχος των πληρωμάτων και των αποσκευών στα λιμάνια θα γίνεται από ιδιωτικές εταιρίες σεκιούριτι, πράγμα τελείως απαράδεκτο, αφού οι ιδιώτες θα ελέγχουν μία από τις κύριες εισόδους της χώρας που είναι τα λιμάνια.
Ο Στ. Σκοπελίτης είπε ότι οι ρυθμίσεις που γίνονται για τα επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης αγνοούν πλήρως τις προτάσεις των εργαζομένων και αντίθετα ικανοποιούν τις διάφορες μεγάλες εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Οσον αφορά τα προτεινόμενα για τα ταξί είπε ότι η αστυνομοκρατία και οι υπερβολικές ποινές θα οδηγήσουν σε οικονομική αφαίμαξη τόσο τους ταξιτζήδες όσο και το επιβατικό κοινό.
Κατά της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν και οι εκπρόσωποι της ΝΔ και του ΔΗΚΚΙ, ενώ ο εκπρόσωπος του ΣΥΝ επιφυλάχθηκε για να τοποθετηθεί στη συζήτηση που θα γίνει στην Ολομέλεια της Βουλής.