ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 6 Μάη 1997
Σελ. /36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Απεργίες σε ΟΣΕ, ΗΣΑΠ και ΗΛΠΑΠ
  • Τρένα: 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. από σήμερα μέχρι την Πέμπτη
  • Ηλεκτρικός και πράσινα λεωφορεία: στάσεις εργασίας 5 - 9 το πρωί και 8 -12 το βράδυ αύριο και την Παρασκευή
  • Τρόλεϊ: Στάση εργασίας την Παρασκευή από 10 π.μ. έως 4 μ.μ.

Κύμα απεργιακών κινητοποιήσεων σε ΔΕΚΟ της εποπτείας του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών προκαλεί η κυβέρνηση, με την άρνησή της να ικανοποιήσει δίκαια αιτήματα των εργαζομένων.

Χτες πραγματοποίησαν με επιτυχία 4ωρες προειδοποιητικές στάσεις εργασίας όλοι οι κλάδοι των εργαζομένων στην "Ολυμπιακή Αεροπλοϊα", με μοναδικό αίτημα τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εταιρίας, που έχουν καταδικάσει σε μαρασμό χρόνια τώρα όλες οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας.

Σήμερα τη "σκυτάλη" παίρνουν οι σιδηροδρομικοί, που έχουν εξαγγείλει 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη και συγκεντρώσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Ζητούν από την κυβέρνηση εγγυήσεις για τη διατήρηση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα του ΟΣΕ, ενώ παράλληλα διεκδικούν την υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 1997, απορρίπτοντας την πρόταση - κοροϊδία για αυξήσεις 4,5%.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), με χτεσινή της ανακοίνωση, καταγγέλλει ότι κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΣΕ, "πιστοί στην αντεργατική πολιτική της μονόπλευρης λιτότητας, με περισσή αλαζονεία και περιφρόνηση στις ανάγκες των σιδηροδρομικών, εξακολουθούν να τους κοροϊδεύουν, προτείνοντας "αυξήσεις" 4,5%"! Την ίδια ώρα, προστίθεται στην ανακοίνωση, μοιράζουν αφειδώς εκατομμύρια κάτω από το τραπέζι στους 300 ημέτερους και δεν κόβουν το βήχα στα τρωκτικά που λυμαίνονται τον ΟΣΕ.

Η διοίκηση της ΠΟΣ καλεί όλους τους σιδηροδρομικούς να πάρουν μέρος στις 4ωρες στάσεις εργασίας, επισημαίνοντας ότι ο μαζικός - ενωτικός αγώνας είναι μονόδρομος και μόνο αυτός μπορεί να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα.Χτες το απόγευμα το προεδρείο της ΠΟΣ συναντήθηκε με τον γγ του ΟΣΕ Αρ. Λάζαρη.Ομως η συνάντηση απέβη άκαρπη.

Στους ΗΣΑΠ

Αύριο και την ερχόμενη Παρασκευή, και οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και πράσινα λεωφορεία), έχουν αποφασίσει 4ωρες στάσεις στην αρχή και το τέλος της βάρδιας (5 - 9 το πρωί και 8 - 12 το βράδυ) καταγγέλλοντας ότι η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή, ανοίγει διάπλατα το δρόμο στην ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και ανατρέπει τις εργασιακές σχέσεις στο σύνολό τους. Επίσης, οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ καταγγέλλουν τη διοίκηση της επιχείρησης για "κατηγορηματική άρνηση στην υπογραφή ΣΣΕ 1997".

Στα ΗΛΠΑΠ

Τέλος, 6ωρη στάση εργασίας 10 π.μ. - 4 μ.μ. για την ερχόμενη Παρασκευή έχουν εξαγγείλει και οι εργαζόμενοι στα ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), προβάλλοντας τα ίδια αιτήματα με τους εργαζόμενους στους ΗΣΑΠ.

Αξιοσημείωτη, πάντως, είναι η στάση των αρμοδίων, οι οποίοι αν και φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη για τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, είτε αγνοούν το επιβατικό κοινό είτε με παραπλανητικές ανακοινώσεις κάνουν λόγο για "μικρές αλλαγές στα προγραμματισμένα δρομολόγια". Ο στόχος τους, βέβαια, είναι προφανής: Να στρέψουν την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού (που χωρίς υπεύθυνη ενημέρωση μοιραία ταλαιπωρείται), προς τους εργαζόμενους και να συκοφαντήσουν μ' αυτό τον τρόπο τους αγώνες τους. Ετσι, χτες, παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων ότι οι πτήσεις στην "Αεροπλοϊα" θα εκτελεστούν κανονικά, παρατηρήθηκαν πολύωρες καθυστερήσεις και πολλοί επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν άσκοπα, περιμένοντας ώρες στα αεροδρόμια.

Ανάλογη στάση κρατά και η διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία με ανακοίνωσή της πληροφορεί το επιβατικό κοινό ότι σήμερα, αύριο και μεθαύριο "θα τροποποιηθούν μερικά δρομολόγια των προγραμματισμένων αμαξοστοιχιών" τις ώρες της στάσης εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ.

Απεργίες σε ΟΣΕ, ΗΣΑΠ και ΗΛΠΑΠ
  • Τρένα: 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. από σήμερα μέχρι την Πέμπτη
  • Ηλεκτρικός και πράσινα λεωφορεία: στάσεις εργασίας 5 - 9 το πρωί και 8 -12 το βράδυ αύριο και την Παρασκευή
  • Τρόλεϊ: Στάση εργασίας την Παρασκευή από 10 π.μ. έως 4 μ.μ.

Κύμα απεργιακών κινητοποιήσεων σε ΔΕΚΟ της εποπτείας του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών προκαλεί η κυβέρνηση, με την άρνησή της να ικανοποιήσει δίκαια αιτήματα των εργαζομένων.

Χτες πραγματοποίησαν με επιτυχία 4ωρες προειδοποιητικές στάσεις εργασίας όλοι οι κλάδοι των εργαζομένων στην "Ολυμπιακή Αεροπλοϊα", με μοναδικό αίτημα τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της εταιρίας, που έχουν καταδικάσει σε μαρασμό χρόνια τώρα όλες οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας.

Σήμερα τη "σκυτάλη" παίρνουν οι σιδηροδρομικοί, που έχουν εξαγγείλει 4ωρες στάσεις εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ. μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη και συγκεντρώσεις στους σιδηροδρομικούς σταθμούς. Ζητούν από την κυβέρνηση εγγυήσεις για τη διατήρηση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα του ΟΣΕ, ενώ παράλληλα διεκδικούν την υπογραφή ικανοποιητικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το 1997, απορρίπτοντας την πρόταση - κοροϊδία για αυξήσεις 4,5%.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), με χτεσινή της ανακοίνωση, καταγγέλλει ότι κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΣΕ, "πιστοί στην αντεργατική πολιτική της μονόπλευρης λιτότητας, με περισσή αλαζονεία και περιφρόνηση στις ανάγκες των σιδηροδρομικών, εξακολουθούν να τους κοροϊδεύουν, προτείνοντας "αυξήσεις" 4,5%"! Την ίδια ώρα, προστίθεται στην ανακοίνωση, μοιράζουν αφειδώς εκατομμύρια κάτω από το τραπέζι στους 300 ημέτερους και δεν κόβουν το βήχα στα τρωκτικά που λυμαίνονται τον ΟΣΕ.

Η διοίκηση της ΠΟΣ καλεί όλους τους σιδηροδρομικούς να πάρουν μέρος στις 4ωρες στάσεις εργασίας, επισημαίνοντας ότι ο μαζικός - ενωτικός αγώνας είναι μονόδρομος και μόνο αυτός μπορεί να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα.Χτες το απόγευμα το προεδρείο της ΠΟΣ συναντήθηκε με τον γγ του ΟΣΕ Αρ. Λάζαρη.Ομως η συνάντηση απέβη άκαρπη.

Στους ΗΣΑΠ

Αύριο και την ερχόμενη Παρασκευή, και οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και πράσινα λεωφορεία), έχουν αποφασίσει 4ωρες στάσεις στην αρχή και το τέλος της βάρδιας (5 - 9 το πρωί και 8 - 12 το βράδυ) καταγγέλλοντας ότι η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή, ανοίγει διάπλατα το δρόμο στην ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών και ανατρέπει τις εργασιακές σχέσεις στο σύνολό τους. Επίσης, οι εργαζόμενοι στους ΗΣΑΠ καταγγέλλουν τη διοίκηση της επιχείρησης για "κατηγορηματική άρνηση στην υπογραφή ΣΣΕ 1997".

Στα ΗΛΠΑΠ

Τέλος, 6ωρη στάση εργασίας 10 π.μ. - 4 μ.μ. για την ερχόμενη Παρασκευή έχουν εξαγγείλει και οι εργαζόμενοι στα ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ), προβάλλοντας τα ίδια αιτήματα με τους εργαζόμενους στους ΗΣΑΠ.

Αξιοσημείωτη, πάντως, είναι η στάση των αρμοδίων, οι οποίοι αν και φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη για τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων, είτε αγνοούν το επιβατικό κοινό είτε με παραπλανητικές ανακοινώσεις κάνουν λόγο για "μικρές αλλαγές στα προγραμματισμένα δρομολόγια". Ο στόχος τους, βέβαια, είναι προφανής: Να στρέψουν την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού (που χωρίς υπεύθυνη ενημέρωση μοιραία ταλαιπωρείται), προς τους εργαζόμενους και να συκοφαντήσουν μ' αυτό τον τρόπο τους αγώνες τους. Ετσι, χτες, παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων ότι οι πτήσεις στην "Αεροπλοϊα" θα εκτελεστούν κανονικά, παρατηρήθηκαν πολύωρες καθυστερήσεις και πολλοί επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν άσκοπα, περιμένοντας ώρες στα αεροδρόμια.

Ανάλογη στάση κρατά και η διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία με ανακοίνωσή της πληροφορεί το επιβατικό κοινό ότι σήμερα, αύριο και μεθαύριο "θα τροποποιηθούν μερικά δρομολόγια των προγραμματισμένων αμαξοστοιχιών" τις ώρες της στάσης εργασίας 12 μ. - 4 μ.μ.

ΜΕΤΡΟ
Νέες πιέσεις των εργολάβων

Την ίδια στιγμή από την "Αττικό Μετρό" ανακοινώνεται η επαναδημοπράτηση του τμήματος Σύνταγμα - Κεραμεικός, που έχει περικοπεί από την εργολαβία

Την ίδια στιγμή που η "Αττικό Μετρό ΑΕ" ανακοινώνει πως προχωρά στην επαναδημοπράτηση κατασκευής της σήραγγας από το Σύνταγμα στον Κεραμεικό, που περικόπηκε από την κοινοπραξία "Ολυμπιακό Μετρό", οι εργολάβοι αρνούνται να ξεκαθαρίσουν πότε θα θέσουν σε λειτουργία τον πρώτο "μετροπόντικα" που βρίσκεται στην Αγίου Κωνσταντίνου, επιδιώκοντας νέα "πανωπροίκια", προφανώς ως αντιστάθμισμα της περικοπής!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της "Αττικό Μετρό" παραδόθηκαν χτες τα τεύχη δημοπράτησης για την κατασκευή 170 μέτρων πιλοτικής σήραγγας κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο του Κεραμεικού, που αποτελεί μέρος του τμήματος του έργου που περικόπηκε από την αρχική εργολαβία. Στη δημοπρασία για το τμήμα αυτό, προϋπολογισμού 400 εκατ. δρχ. θα πάρουν μέρος 14 τεχνικές εταιρίες που έχουν προεπιλεγεί και θα υποβάλουν τις προσφορές τους στις 23 Μάη το μεσημέρι.

Παράλληλα, όπως προσθέτει η "Αττικό Μετρό", έχει αρχίσει η προετοιμασία των τευχών διακήρυξης για την επιλογή του μελετητή που θα εκπονήσει τη μελέτη των σηράγγων για το τμήμα "Σύνταγμα - τέλος της Γραμμής 3" του μετρό, καθώς και του σταθμού Κεραμεικός, ώστε αμέσως μετά να προχωρήσει η δημοπράτηση και εκτέλεση του συνολικού τμήματος που περικόπηκε από την εργολαβία, ο προϋπολογισμός του οποίου εκτιμάται σε 15 δισ. δρχ.

Εκείνοι όμως που δε φαίνεται να βιάζονται καθόλου για την ολοκλήρωση του έργου, είναι οι εργολάβοι της "Ολυμπιακό Μετρό", οι οποίοι δεν ξεκαθαρίζουν αν θα ξεκινήσει μέσα στο Μάη - όπως είχε αναγγελθεί - η λειτουργία του "μετροπόντικα" για τη διάνοιξη της σήραγγας από την Αγίου Κωνσταντίνου προς την Ομόνοια, αν και έχουν προχωρήσει οι εργασίες αντιστήριξης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η λειτουργία του "μετροπόντικα" πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός πίεσης με διάφορα προσχήματα - όπως η λήψη πρόσθετων μέτρων στήριξης διαφόρων κτιρίων - στο πλαίσιο μιας οργανωμένης επιχείρησης των εργολάβων που έχει ως στόχο τη διεκδίκηση πρόσθετων αμοιβών ως αντιστάθμισμα των απωλειών από την περικοπή. Στον ίδιο στόχο άλλωστε, της πίεσης προς την κατεύθυνση αυτή, φαίνεται να αποσκοπούν και οι ομαδικές απολύσεις των εργαζομένων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από τους εργολάβους.

ΜΕΤΡΟ
Νέες πιέσεις των εργολάβων

Την ίδια στιγμή από την "Αττικό Μετρό" ανακοινώνεται η επαναδημοπράτηση του τμήματος Σύνταγμα - Κεραμεικός, που έχει περικοπεί από την εργολαβία

Την ίδια στιγμή που η "Αττικό Μετρό ΑΕ" ανακοινώνει πως προχωρά στην επαναδημοπράτηση κατασκευής της σήραγγας από το Σύνταγμα στον Κεραμεικό, που περικόπηκε από την κοινοπραξία "Ολυμπιακό Μετρό", οι εργολάβοι αρνούνται να ξεκαθαρίσουν πότε θα θέσουν σε λειτουργία τον πρώτο "μετροπόντικα" που βρίσκεται στην Αγίου Κωνσταντίνου, επιδιώκοντας νέα "πανωπροίκια", προφανώς ως αντιστάθμισμα της περικοπής!

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της "Αττικό Μετρό" παραδόθηκαν χτες τα τεύχη δημοπράτησης για την κατασκευή 170 μέτρων πιλοτικής σήραγγας κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο του Κεραμεικού, που αποτελεί μέρος του τμήματος του έργου που περικόπηκε από την αρχική εργολαβία. Στη δημοπρασία για το τμήμα αυτό, προϋπολογισμού 400 εκατ. δρχ. θα πάρουν μέρος 14 τεχνικές εταιρίες που έχουν προεπιλεγεί και θα υποβάλουν τις προσφορές τους στις 23 Μάη το μεσημέρι.

Παράλληλα, όπως προσθέτει η "Αττικό Μετρό", έχει αρχίσει η προετοιμασία των τευχών διακήρυξης για την επιλογή του μελετητή που θα εκπονήσει τη μελέτη των σηράγγων για το τμήμα "Σύνταγμα - τέλος της Γραμμής 3" του μετρό, καθώς και του σταθμού Κεραμεικός, ώστε αμέσως μετά να προχωρήσει η δημοπράτηση και εκτέλεση του συνολικού τμήματος που περικόπηκε από την εργολαβία, ο προϋπολογισμός του οποίου εκτιμάται σε 15 δισ. δρχ.

Εκείνοι όμως που δε φαίνεται να βιάζονται καθόλου για την ολοκλήρωση του έργου, είναι οι εργολάβοι της "Ολυμπιακό Μετρό", οι οποίοι δεν ξεκαθαρίζουν αν θα ξεκινήσει μέσα στο Μάη - όπως είχε αναγγελθεί - η λειτουργία του "μετροπόντικα" για τη διάνοιξη της σήραγγας από την Αγίου Κωνσταντίνου προς την Ομόνοια, αν και έχουν προχωρήσει οι εργασίες αντιστήριξης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η λειτουργία του "μετροπόντικα" πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός πίεσης με διάφορα προσχήματα - όπως η λήψη πρόσθετων μέτρων στήριξης διαφόρων κτιρίων - στο πλαίσιο μιας οργανωμένης επιχείρησης των εργολάβων που έχει ως στόχο τη διεκδίκηση πρόσθετων αμοιβών ως αντιστάθμισμα των απωλειών από την περικοπή. Στον ίδιο στόχο άλλωστε, της πίεσης προς την κατεύθυνση αυτή, φαίνεται να αποσκοπούν και οι ομαδικές απολύσεις των εργαζομένων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα από τους εργολάβους.

ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ψηφίζουν ενάντια στον εκφυλισμό...

Η "Πανεπιστημονική Κίνηση Γεωτεχνικών", στις εκλογές της 11ης Μάη, διεκδικεί την ψήφο των χιλιάδων γεωτεχνικών, για την ανατροπή της εκφυλιστικής κατάστασης στο επιμελητήριο

Λίγο πριν τις εκλογές του ΓΕΩΤΕΕ, που γίνονται σ' όλη τη χώρα στις 11 Μάη, το απερχόμενο ΔΣ του επιμελητηρίου έχει αφήσει τους γεωτεχνικούς ανενημέρωτους ακόμα και για τις προεκλογικές θέσεις των παρατάξεων! "Ούτε καν την έκδοση του περιοδικού, της "Γεωτεχνικής Ενημέρωσης", εξασφάλισαν", καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η "Πανεπιστημονική Κίνηση Γεωτεχνικών".

Κατά τα λοιπά, οι παρατάξεις της ΠΑΣΚ, της ΔΑΚΕ και της "Προοδευτικής Συσπείρωσης" (συμμετέχει στις εκλογές με δύο χωριστά ψηφοδέλτια, Α και Β!), που ευθύνονται για την κατάντια του ΓΕΩΤΕΕ, την ανυποληψία και τα φαινόμενα διάλυσης και εκφυλισμού που κυριάρχησαν σ' όλη την προηγούμενη περίοδο, αποσιωπούν τις ευθύνες τους και προσπαθούν να κοροϊδέψουν ξανά το γεωτεχνικό κόσμο για να υφαρπάσουν την ψήφο τους. Κι αυτό, ενώ με τον τρόπο που λειτούργησαν - χρησιμοποιώντας το ΓΕΩΤΕΕ με προσωπική ιδιοτέλεια και στη σκιά της καταστροφικής αντιαγροτικής πολιτικής της κυβέρνησης - οδήγησαν σε απογοήτευση και απομάκρυνση των γεωτεχνικών από το επιμελητήριο. Είναι χαρακτηριστικό πως, παρά τις τεράστιες ευθύνες και της κυβέρνησης για την απαράδεκτη κατάσταση που αντιμετωπίζει το ΓΕΩΤΕΕ, ακόμα και τώρα, η κυβερνητική παράταξη της ΠΑΣΚ καλεί τον υπουργό Γεωργίας Στ. Τζουμάκα να μιλήσει για τα προβλήματα της γεωργίας και τους γεωτεχνικούς, όταν ο ίδιος ως υποτακτικός εφαρμόζει την καταστροφική πολιτική της ΚΑΠ και της ΓΚΑΤΤ... Ολα αυτά, βεβαίως, επιτείνουν το πρόβλημα αναξιοπιστίας και την απογοήτευση των γεωτεχνικών. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η "Πανεπιστημονική", η αποχή από τις εκλογές της 11ης Μάη είτε η υπερψήφιση των ίδιων παρατάξεων της υποταγής και της συναίνεσης θα αναπαραγάγουν και θα χειροτερέψουν την προηγούμενη κατάσταση, γι' αυτό απαιτείται να καταδικαστούν οι παρατάξεις αυτές. Για να βγει από το τέλμα το ΓΕΩΤΕΕ και να λειτουργήσει υπέρ των συμφερόντων των γεωτεχνικών (γεωπόνων, κτηνιάτρων, δασολόγων, γεωλόγων) και των αγροτών, χρειάζεται να υπερψηφιστεί μαζικά, δυναμικά και αποφασιστικά το ψηφοδέλτιο της ΜΟΝΗΣ παράταξης που εγγυάται αυτήν τη λειτουργία στο επιμελητήριο, της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ψηφίζουν ενάντια στον εκφυλισμό...

Η "Πανεπιστημονική Κίνηση Γεωτεχνικών", στις εκλογές της 11ης Μάη, διεκδικεί την ψήφο των χιλιάδων γεωτεχνικών, για την ανατροπή της εκφυλιστικής κατάστασης στο επιμελητήριο

Λίγο πριν τις εκλογές του ΓΕΩΤΕΕ, που γίνονται σ' όλη τη χώρα στις 11 Μάη, το απερχόμενο ΔΣ του επιμελητηρίου έχει αφήσει τους γεωτεχνικούς ανενημέρωτους ακόμα και για τις προεκλογικές θέσεις των παρατάξεων! "Ούτε καν την έκδοση του περιοδικού, της "Γεωτεχνικής Ενημέρωσης", εξασφάλισαν", καταγγέλλει με ανακοίνωσή της η "Πανεπιστημονική Κίνηση Γεωτεχνικών".

Κατά τα λοιπά, οι παρατάξεις της ΠΑΣΚ, της ΔΑΚΕ και της "Προοδευτικής Συσπείρωσης" (συμμετέχει στις εκλογές με δύο χωριστά ψηφοδέλτια, Α και Β!), που ευθύνονται για την κατάντια του ΓΕΩΤΕΕ, την ανυποληψία και τα φαινόμενα διάλυσης και εκφυλισμού που κυριάρχησαν σ' όλη την προηγούμενη περίοδο, αποσιωπούν τις ευθύνες τους και προσπαθούν να κοροϊδέψουν ξανά το γεωτεχνικό κόσμο για να υφαρπάσουν την ψήφο τους. Κι αυτό, ενώ με τον τρόπο που λειτούργησαν - χρησιμοποιώντας το ΓΕΩΤΕΕ με προσωπική ιδιοτέλεια και στη σκιά της καταστροφικής αντιαγροτικής πολιτικής της κυβέρνησης - οδήγησαν σε απογοήτευση και απομάκρυνση των γεωτεχνικών από το επιμελητήριο. Είναι χαρακτηριστικό πως, παρά τις τεράστιες ευθύνες και της κυβέρνησης για την απαράδεκτη κατάσταση που αντιμετωπίζει το ΓΕΩΤΕΕ, ακόμα και τώρα, η κυβερνητική παράταξη της ΠΑΣΚ καλεί τον υπουργό Γεωργίας Στ. Τζουμάκα να μιλήσει για τα προβλήματα της γεωργίας και τους γεωτεχνικούς, όταν ο ίδιος ως υποτακτικός εφαρμόζει την καταστροφική πολιτική της ΚΑΠ και της ΓΚΑΤΤ... Ολα αυτά, βεβαίως, επιτείνουν το πρόβλημα αναξιοπιστίας και την απογοήτευση των γεωτεχνικών. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει η "Πανεπιστημονική", η αποχή από τις εκλογές της 11ης Μάη είτε η υπερψήφιση των ίδιων παρατάξεων της υποταγής και της συναίνεσης θα αναπαραγάγουν και θα χειροτερέψουν την προηγούμενη κατάσταση, γι' αυτό απαιτείται να καταδικαστούν οι παρατάξεις αυτές. Για να βγει από το τέλμα το ΓΕΩΤΕΕ και να λειτουργήσει υπέρ των συμφερόντων των γεωτεχνικών (γεωπόνων, κτηνιάτρων, δασολόγων, γεωλόγων) και των αγροτών, χρειάζεται να υπερψηφιστεί μαζικά, δυναμικά και αποφασιστικά το ψηφοδέλτιο της ΜΟΝΗΣ παράταξης που εγγυάται αυτήν τη λειτουργία στο επιμελητήριο, της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.

Εκτακτη γενική συνέλευση της ΕΝΑΕ

Εκτακτη γενική συνέλευση με θέμα το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για την περιφερειακή συγκρότηση της χώρας, η συζήτηση του οποίου ξεκινά στη Βουλή, πραγματοποιεί σήμερα, στις 10.30 το πρωί, στο ξενοδοχείο "Παρκ" η Ενωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας (ΕΝΑΕ). Η συνέλευση είχε αποφασιστεί από τις περιφερειακές συνελεύσεις των νομαρχιακών συμβουλίων, όπου και είχαν εκφραστεί οι επιμέρους διαφωνίες τους με το εν λόγω νομοσχέδιο και κυρίως με τη διάταξη εκείνη που προβλέπει την κατάργηση των νομαρχιακών επιτροπών.

Το ΚΚΕ για τις συγκοινωνίες

Ανοιχτή σύσκεψη, με θέμα: "Οι θέσεις του ΚΚΕ για τις συγκοινωνίες και το νομοσχέδιο της κυβέρνησης", οργανώνουν οι κομματικές οργανώσεις συγκοινωνιών του ΚΚΕ την Παρασκευή, 9 Μάη, στις 6 μμ στα γραφεία της ΚΟΑ (Βερανζέρου και Κοτοπούλη).

Στάση εργασίας σήμερα στο ΥΠΕΧΩΔΕ

Στάση εργασίας πραγματοποιούν σήμερα από τις 11 πμ μέχρι και το τέλος του ωραρίου οι εργαζόμενοι στο υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, με αφορμή την έναρξη της συζήτησης στη Βουλή του νομοσχεδίου για την "Οργάνωση - Στελέχωση - Διοίκηση της Περιφέρειας". Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων ΥΠΕΧΩΔΕ (ΠΟΣΕ) με ανακοίνωσή του καλεί όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην τετράωρη στάση εργασίας. Σημειώνεται ότι το ΔΣ της ΠΟΣΕ θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου με θέμα: το νομοσχέδιο και οι επιπτώσεις του στους εργαζόμενους, στις 12.30 το μεσημέρι στο αμφιθέατρο της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (Ιπποκράτους 196).

Εκτακτη γενική συνέλευση της ΕΝΑΕ

Εκτακτη γενική συνέλευση με θέμα το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης για την περιφερειακή συγκρότηση της χώρας, η συζήτηση του οποίου ξεκινά στη Βουλή, πραγματοποιεί σήμερα, στις 10.30 το πρωί, στο ξενοδοχείο "Παρκ" η Ενωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας (ΕΝΑΕ). Η συνέλευση είχε αποφασιστεί από τις περιφερειακές συνελεύσεις των νομαρχιακών συμβουλίων, όπου και είχαν εκφραστεί οι επιμέρους διαφωνίες τους με το εν λόγω νομοσχέδιο και κυρίως με τη διάταξη εκείνη που προβλέπει την κατάργηση των νομαρχιακών επιτροπών.

Το ΚΚΕ για τις συγκοινωνίες

Ανοιχτή σύσκεψη, με θέμα: "Οι θέσεις του ΚΚΕ για τις συγκοινωνίες και το νομοσχέδιο της κυβέρνησης", οργανώνουν οι κομματικές οργανώσεις συγκοινωνιών του ΚΚΕ την Παρασκευή, 9 Μάη, στις 6 μμ στα γραφεία της ΚΟΑ (Βερανζέρου και Κοτοπούλη).

Στάση εργασίας σήμερα στο ΥΠΕΧΩΔΕ

Στάση εργασίας πραγματοποιούν σήμερα από τις 11 πμ μέχρι και το τέλος του ωραρίου οι εργαζόμενοι στο υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, με αφορμή την έναρξη της συζήτησης στη Βουλή του νομοσχεδίου για την "Οργάνωση - Στελέχωση - Διοίκηση της Περιφέρειας". Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων ΥΠΕΧΩΔΕ (ΠΟΣΕ) με ανακοίνωσή του καλεί όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην τετράωρη στάση εργασίας. Σημειώνεται ότι το ΔΣ της ΠΟΣΕ θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου με θέμα: το νομοσχέδιο και οι επιπτώσεις του στους εργαζόμενους, στις 12.30 το μεσημέρι στο αμφιθέατρο της Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (Ιπποκράτους 196).



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ