ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 24 Φλεβάρη 1998
Σελ. /40
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Συντονισμένη δράση κατά του αντιεκπαιδευτικού νόμου

Απεργούν αύριο δάσκαλοι και καθηγητές, έχοντας στο πλευρό τους και τους μαθητές

Την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 2525/97, που θίγει το δικαίωμα στη μόρφωση και τη δουλιά, και την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης θα διεκδικήσουν αύριο, για μια ακόμη φορά, καθηγητές, δάσκαλοι και μαθητές, οι οποίοι συντονίζουν τη δράση τους και αντιστέκονται στη μορφωτική και εργασιακή τους υποβάθμιση. Οι δύο διδασκαλικές ομοσπονδίες, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, πραγματοποιούν αύριο 24ωρη απεργία, ενώ οι μαθητές κλείνουν τα σχολεία τους και βγαίνουν στους δρόμους μαζί με εργαζόμενους και γονείς.

Συλλαλητήρια έχουν προγραμματιστεί να γίνουν αύριο Τετάρτη σε 10 πόλεις της χώρας: σε Αθήνα,Θεσσαλονίκη,Αλεξανδρούπολη,Κοζάνη,Βόλο,Καρδίτσα,Πάτρα,Χανιά,Ηράκλειο και Γιάννενα,στις 11 στην κεντρική πλατεία της πόλης. Στην Αθήνα, η συγκέντρωση έχει οριστεί για τις 11.30 π.μ. στην πλατεία Κάνιγγος.

Επίσης, η Συντονιστική Επιτροπή των εκπαιδευτικών φορέων Α ΕΛΜΕ Ν. Εβρου, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Σύλλογος Αδιόριστων Καθηγητών Ν. Εβρου, το Συντονιστικό των 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων του Γενικού, Κλασικού και Πολυκλαδικού Λυκείου Αλεξανδρούπολης, εκπρόσωποι φοιτητών καλούν όλους να συμμετάσχουν στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο που θα γίνει αύριο, ώρα 11 π.μ., μπροστά από το Εργατικό Κέντρο Εβρου στην Αλεξανδρούπολη.

Οι Γενικές Συνελεύσεις των 5μελών και 15μελών Μαθητικών Συμβουλίων συνεχίζονται και συζητούν την πρόταση των Συντονιστικών Μαθητών από 22 πόλεις της χώρας, για κλείσιμο των σχολείων τους και μαζική συμμετοχή στα αυριανά συλλαλητήρια μαζί με τους εκπαιδευτικούς. Ηδη τα Συντονιστικά Αθήνας και Πειραιά έχουν αποφασίσει η συγκέντρωση να γίνει στις 10.30 π.μ. στα Προπύλαια και στη συνέχεια οι μαθητές να συναντήσουν τους απεργούς εκπαιδευτικούς.

"Η παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό και πρέπει να καθορίζεται από τις ανάγκες του λαού μας. Ομως η πολιτική της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης καθορίζεται από τις ανάγκες του ανταγωνισμού των πολυεθνικών κερδοσκοπικών συμφερόντων. Επιδίωξή τους είναι η βίαιη στροφή των μαθητών στην κατάρτιση, έξωση των μαθητών από το λύκειο, η παραγωγή "απασχολήσιμων" και η συρρίκνωση γενικότερα της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης", τονίζει η ΟΛΜΕ σε ανακοίνωσή της, σημειώνοντας: "Αρνούμαστε να συναινέσουμε στην παράδοση της δημόσιας εκπαίδευσης στις δυνάμεις της αγοράς. Αρνούμαστε να προσαρμόσουμε το ανθρώπινο δυναμικό στα μέτρα τους. Συντονιζόμαστε, διεκδικούμε, αντιστεκόμαστε στους νέους ταξικούς φραγμούς, στην υποβάθμιση της μόρφωσης, στην ανατροπή των εργασιακών κατακτήσεων".

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές απαιτούν την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου, αναβάθμιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, διεκδικώντας ενιαία δημόσια δωρεάν 12χρονη εκπαίδευση, "όχι" στην κατάργηση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και την έξωση των μαθητών από το λύκειο, αυξήσεις στους μισθούς, "όχι" στον επιθεωρητισμό και τους μηχανισμούς χειραγώγησης, διατήρηση της επετηρίδας, μαζικούς διορισμούς.

Θεσσαλονίκη

Ιδιαίτερα μεγάλη αναμένεται η συμμετοχή των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης στην αυριανή 24ωρη απεργία του κλάδου. Οι πέντε ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης και οι Διδασκαλικοί Σύλλογοι οργανώνουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη μέρα της απεργιακής κινητοποίησης, ώρα 11 π.μ., στο χώρο της Καμάρας, ενώ προγραμματίζουν και πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης. Μαζική όμως αναμένεται και η συμμετοχή των μαθητών στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών. Ηδη σε αρκετά σχολεία του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης οι μαθητές προετοιμάζουν το κλίμα προκειμένου μέσα από αποχές από τα μαθήματα ή ακόμα και αποκλεισμούς των σχολικών κτιρίων να στείλουν ξεκάθαρο το μήνυμα της συντονισμένης δράσης τους με τους εκπαιδευτικούς.

Χτες και σήμερα κλιμάκια με συνδικαλιστές των ΕΛΜΕ περιοδεύουν στα σχολεία και ενημερώνουν τους συναδέλφους τους για το διεκδικητικό πλαίσιο της απεργίας. Πλαίσιο κύρια θεσμικό, που απαιτεί την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου και διεκδικεί μόρφωση, δουλιά για όλους, ενιαία 12χρονη δωρεάν εκπαίδευση, 15% για την παιδεία, μαζικούς διορισμούς με την επαναφορά της επετηρίδας, γενίκευση της ενισχυτικής διδασκαλίας με κανονικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, ετήσια καθολική περιοδική επιμόρφωση και κλαδικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

Καθηγητές, δάσκαλοι και μαθητές, μέσα από την αυριανή κινητοποίηση, θα διαδηλώσουν την αντίθεσή τους στην ιδιωτικοποίηση της παιδείας και στη μετατροπή του σχολείου σε εξεταστικό κέντρο, στην έξωση των μαθητών από το λύκειο, στην υποβάθμιση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, στην παραγωγή "απασχολήσιμων" και ανέργων, στη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών μέσα από την αξιολόγηση και στην ανατροπή των εργασιακών σχέσεων.

Επιχείρηση τρομοκράτησης των μαθητών

Ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕ Απ. Τασούλα, Μπ. Αγγουράκη και Στρ. Κόρακα

Η ανοιχτή επιχείρηση τρομοκράτησης των μαθητών σε όλη την Ελλάδα, καθώς και τα κρούσματα αυταρχισμού από τις διευθύνσεις των σχολείων και την Αστυνομία, ήταν το θέμα της Ερώτησης, που έφεραν χτες για συζήτηση στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Απ. Τασούλας, Μπ. Αγγουράκης, Στρ. Κόρακας και απευθύνεται προς τους υπουργούς Παιδείας, Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης.Οπως αναφέρουν οι βουλευτές του ΚΚΕ η κυβέρνηση αναθέτει πλέον στην Εισαγγελία και την Ασφάλεια τη διεκπεραίωση της εκπαιδευτικής της μεταρρύθμισης. Στην Κέρκυρα μετά τις πρόσφατες μαθητικές κινητοποιήσεις και με το πρόσχημα της διεύρυνσης ζημιών στα σχολεία διενεργείται προανάκριση με εισαγγελική παραγγελία από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κέρκυρας, στην οποία καλούνται οι πρόεδροι των Μαθητικών Συμβουλίων όλων των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της πόλης.

Στον Πειραιά,οι μαθητές του σχολικού συγκροτήματος Αφεντούλη, όπου στεγάζονται το 1ο και το 6ο Γυμνάσια - Λύκεια, διώκονται για παρεμπόδιση λειτουργίας δημόσιου χώρου, ύστερα από καταγγελίες και μηνύσεις "αγανακτισμένων" γονιών και καθηγητών, ενώ στη Σύρο η Ασφάλεια, καλεί στα γραφεία της τους διευθυντές των σχολείων και τους ζητά να "καρφώσουν" τα ονόματα των μαθητών των σχολείων τους που πήραν μέρος στις κινητοποιήσεις."Πρόκειται για μια ανοιχτή επιχείρηση τρομοκρατίας των μαθητών, υπογραμμίζουν οι βουλευτές του ΚΚΕ και μια ολοφάνερη προσπάθεια καθυπόταξης του αναπτυσσόμενου μαθητικού κινήματος, που έχει στο στόχαστρό του την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης. Η πολιτική αυτή κυριολεκτικά ξεθεμελιώνει και ρημάζει τη δωρεάν δημόσια παιδεία, αναπαράγει τους παλιούς και δημιουργεί συνεχώς νέους φραγμούς στην προσπάθεια της νεολαίας να σπουδάσει, κλείνει τις πόρτες στους νέους, τους ψαλιδίζει την ελπίδα για μια καλύτερη και αξιοπρεπή ζωή. Και όταν οι νέοι αντιδρούν, τότε επεμβαίνει ο Εισαγγελέας, η Ασφάλεια, τα Δικαστήρια. Είναι η ίδια πρακτική, που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των αγροτών, των εργατών, όλων όσοι αντιστέκονται στην αντιλαϊκή της πολιτική", τονίζουν.

Για τα παραπάνω ρωτούν ποια μέτρα πρόκειται να πάρει η κυβέρνηση και πότε, ώστε να σταματήσει αμέσως κάθε αστυνομική - εισαγγελική ενέργεια σε βάρος των μαθητών της Κέρκυρας, του Πειραιά, της Σύρου και όπου αλλού και να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματά τους.

"Αστυνομοκρατικό" σύστημα αξιολόγησης

Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Αχ. Κανταρτζή

Επίκαιρη Ερώτηση για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, κατέθεσε χτες στη Βουλή ο βουλευτής Αχιλλέας Κανταρτζής.

"Σε εφαρμογή του αντιεκπαιδευτικού Ν. 2525/97, το υπουργείο Παιδείας προωθεί ΠΔ για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Οι διατάξεις των σχεδίων των ΠΔ προβλέπουν τη σύσταση διορισμένων συλλογικών και μονοπρόσωπων οργάνων, τα οποία θα πραγματοποιούν και θα εποπτεύουν την αξιολόγηση", σημειώνεται στο κείμενο της Επίκαιρης Ερώτησης. Με βάση τα παραπάνω, επισημαίνεται, ο εκπαιδευτικός θα αξιολογείται από πέντε όργανα (Σώμα Μονίμων Αξιολογητών, σχολικό σύμβουλο, προϊστάμενο Διεύθυνσης, προϊστάμενο γραφείου, διευθυντή), με κριτήρια, τα οποία έχουν έντονο υποκειμενικό χαρακτήρα, όπως είναι η πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού, η ικανότητα για συνεργασία, η παιδαγωγική ικανότητα κλπ. "Η αξιολόγηση που θα γίνει με αυτόν τον τρόπο, υπογραμμίζεται στην Ερώτηση, θα χρησιμοποιηθεί για να νομιμοποιηθεί ο εκπαιδευτικός, για να πάρει βαθμό, για να καθοριστεί το μισθολογικό κλιμάκιο και για κάθε υπηρεσιακή του μεταβολή".

Ο βουλευτής του ΚΚΕ ερωτά τον υπουργό Παιδείας, καθώς το ζήτημα της αξιολόγησης προβάλλεται από την κυβέρνηση ως το καθοριστικό, κύριο ζήτημα για την αναβάθμιση της Παιδείας, αν:

  • Ενα τέτοιο σύστημα αξιολόγησης με τον απόλυτο έλεγχο της κυβέρνησης, με τους διορισμένους αξιολογητές και με τα υποκειμενικά κριτήρια, μπορεί να είναι αξιόπιστο και να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του εκπαιδευτικού;
  • Ενα τέτοιο "αστυνομικό" σύστημα αξιολόγησης, που θα συσσωρεύει αγανάκτηση και απωθημένα στον αξιολογούμενο εκπαιδευτικό, ο οποίος με τη σειρά του μοιραία θα τα μεταβιβάζει στο μαθητή, σε ποια παιδαγωγική εντάσσεται;
  • Ενας χειραγωγημένος, πειθαναγκασμένος κάτω απ' αυτό το σύστημα αξιολόγησης, εκπαιδευτικός, μπορεί να διαπαιδαγωγήσει ελευθερόφρονες μαθητές, όπως απαιτούν η σύγχρονη παιδαγωγική επιστήμη και το συμφέρον του τόπου μας;
ΕΔΕΣΣΑ
Καθυστέρηση στην ανέγερση σχολικών κτιρίων

Καταγγελία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου της πόλης

Την πολιτική υποβάθμισης της δημόσιας και δωρεάν παιδείας που ακολουθείται χρόνια τώρα και προετοιμάζει το έδαφος για μεγαλύτερη έξαρση της παραπαιδείας και παράδοση της εκπαίδευσης στους ιδιώτες, καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Εδεσσας με αφορμή την αδικαιολόγητη όπως τη χαρακτηρίζει καθυστέρηση ανέγερσης νέων σχολικών κτιρίων για την κάλυψη των οξυμένων αναγκών σε αίθουσες και υλικοτεχνική υποδομή.

Ο Σύλλογος καταγγέλλει ότι αν και από το 1995 υπάρχουν εγκεκριμένα κονδύλια για την ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων, εν τούτοις όχι μόνο δε χτίστηκαν, αλλά ειδικά στα 1ο και 3ο Γυμνάσια επιβλήθηκε σύμπηξη τμημάτων της δεύτερης και τρίτης τάξης, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα από 25 σε 35. Τόσο το 1ο Γυμνάσιο, όσο και το 3ο φιλοξενούνται στα κτίρια του 2ου Γυμνασίου και του 8ου Δημοτικού Σχολείου. Μετά από επανειλημμένες παραστάσεις γονέων στη Νομαρχία, αποκαλύφθηκε ότι υπάρχουν εγκεκριμένα κονδύλια ύψους 560 εκατ. δραχμών από το 1994 - 95 για την κατασκευή κτιρίου για τη στέγαση των δύο "άστεγων" γυμνασίων. Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία ενέργεια για την απαλλοτρίωση των δύο οικοπέδων που επιλέχθηκαν, με πρόσχημα ότι το τίμημα είναι ακριβό. Για το 1ο Γυμνάσιο επιλέχτηκε το οικόπεδο της ΑΤΕ στις αποθήκες του Β' Συνοικισμού και για το 3ο Γυμνάσιο ένα οικόπεδο στη θέση Σμαρέκα. Η χωροθέτηση έγινε με βάση το πολεοδομικό σχέδιο που επεξεργάστηκε ο δήμος και έχει εγκριθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Πέραν της καθυστέρησης στην έναρξη των ενεργειών, ο δήμος τελικά απέρριψε το οικόπεδο της ΑΤΕ που είναι το καταλληλότερο για οικιστικούς λόγους, προφασιζόμενος το υψηλό κόστος απαλλοτρίωσης.

Ο Σύλλογος Γονέων του 1ου Γυμνασίου καλεί τη Νομαρχία να διεκδικήσει άμεσα τα χρήματα και να προχωρήσει στην απαλλοτρίωση των δύο οικοπέδων και προειδοποιεί πως σε αντίθετη περίπτωση οι μαθητές, οι γονείς και οι καθηγητές θα αντιδράσουν αγωνιστικά.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Με νέα ορμή στη σπουδάζουσα νεολαία

Η πορεία της Οργάνωσης Σπουδάζουσας Θεσσαλονίκης της ΚΝΕ από την 5η Συνδιάσκεψη, καθώς και οι στόχοι της μπροστά στη νέα χρονιά, συζητήθηκαν κατά την 6η Συνδιάσκεψη της Οργάνωσης που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο. Εκλέχτηκε επίσης το Συμβούλιο της Σπουδάζουσας, το οποίο εξέλεξε νέο Γραμματέας τον Βασίλη Τασούλα,μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου της ΚΝΕ.

Η Συνδιάσκεψη έγινε σε κλίμα αισιοδοξίας για τη δράση της Οργάνωσης τη χρονιά του γιορτασμού των 80 χρόνων από την ίδρυση του ΚΚΕ. Μεταφέρθηκε η εμπειρία των αντιπροσώπων από τον κάθε χώρο των ΑΕΙ και ΤΕΙ της Θεσσαλονίκης και με βάση αυτή έγινε η εξαγωγή των σχετικών συμπερασμάτων. Με όπλο τις αποφάσεις του 7ου Συνεδρίου της ΚΝΕ και της 6ης Συνδιάσκεψης, τα μέλη της Σπουδάζουσας Θεσσαλονίκης, με νέα ορμή ρίχνονται από σήμερα στη μάχη για την επίτευξη των στόχων που τέθηκαν, με πρώτους την ανάπτυξη της Οργάνωσης στα πλαίσια της δίμηνης πολιτικής εξόρμησης που το ΚΣ έχει προκηρύξει και τη σημαντική άνοδο σε ψήφους και ποσοστά των ΠΚΣ στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ στις επικείμενες φοιτητικές εκλογές.

ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
"Οχι μηνύσεις στους μαθητές"

Δυναμική απάντηση στις προσπάθειες τρομοκράτησης των μαθητών μέσω δικαστικών διώξεων, που σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη στο σχολικό συγκρότημα Αφεντούλη στον Πειραιά, έδωσαν χτες το πρωί οι μαθητές από την Ιωνίδειο Σχολή, τη Ράλλειο Σχολή, το Πολυκλαδικό Λύκειο, το 6ο Γυμνάσιο και το 1ο ΤΕΛ, οι οποίοι διαδήλωσαν στο κέντρο του Πειραιά σε ένδειξη συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους συμμαθητές τους.

Οι μαθητές των παραπάνω σχολείων συγκεντρώθηκαν χτες το πρωί στην πλατεία Κοραή και στη συνέχεια με μια δυναμική σε παλμό πορεία κατευθύνθηκαν προς το σχολικό συγκρότημα Αφεντούλη. "Εμείς, εμείς εδώ στον Πειραιά τον νόμο καταργήσαμε σε όλα τα σχολιά", "Δώστε λεφτά για την παιδεία, πουλήστε κάνα πύραυλο να πάρουμε βιβλία", βροντοφώναζαν οι μαθητές καλώντας συγχρόνως όλους τους κατοίκους του Πειραιά να παλέψουν μαζί τους για δημόσια και δωρεάν παιδεία.

Φτάνοντας έξω από το σχολικό συγκρότημα Αφεντούλη οι μαθητές φώναζαν "όχι μηνύσεις στους μαθητές" και στη συνέχεια πορεύτηκαν μαζί με τους συμμαθητές τους από το παραπάνω συγκρότημα προς τη Νομαρχία Πειραιά. Εκεί αντιπροσωπεία μαθητών ζήτησε συνάντηση με τον νομάρχη αλλά δεν τους δέχτηκε κανείς.

Υπενθυμίζεται ότι οι μαθητές του σχολικού συγκροτήματος Αφεντούλη, όπου στεγάζονται το 1ο και το 6ο Γυμνάσια - Λύκεια, διώκονται για παρεμπόδιση λειτουργίας δημόσιου χώρου, ύστερα από καταγγελίες και μηνύσεις "αγανακτισμένων" γονιών και καθηγητών.

Αντιτίθενται στην αλλαγή του ΟΣΚ

Την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας για μετατροπή του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ) από Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) του υπουργείου Παιδείας σε Ανώνυμη Εταιρία (ΑΕ) καταδικάζει με ανακοίνωσή του το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων ΣΕΛΕΤΕ.

"Αυτή η ενέργεια βάζει σε σοβαρό κίνδυνο το δημόσιο χαρακτήρα του ΟΣΚ, το κοινωνικό έργο που προσφέρει στα πλαίσια της δημόσιας και δωρεάν παιδείας, καθώς και τα δημοσιοϋπαλληλικά δικαιώματα των εργαζομένων", τονίζει ο Σύλλογος στην ανακοίνωση, δηλώνοντας συγχρόνως ότι δεν πρόκειται να δεχτεί τετελεσμένα και αποφάσεις που οδηγούν στη συρρίκνωση των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας και ανατρέπουν τα εργασιακά - δημοσιοϋπαλληλικά δικαιώματα των εργαζομένων. Καλεί δε, την κυβέρνηση και τον υπουργό Παιδείας να σταματήσουν αμέσως κάθε διαδικασία που οδηγεί στη μετατροπή του ΟΣΚ σε ΑΕ, στη συρρίκνωση των χώρων του υπουργείου Παιδείας και στην ανατροπή των εργασιακών σχέσεων των εργαζομένων. Σε αντίθετη περίπτωση θα αντιμετωπίσουν την καθολική, συντονισμένη και δυναμική αντίδραση των εργαζομένων στους χώρους του υπουργείου Παιδείας.

Εκδήλωση για την παιδεία στη Νίκαια

Εκδήλωση για την παιδεία με θέμα "Τα προβλήματα της εκπαίδευσης στην πόλης μας πριν και μετά το νόμο 2525/97", διοργανώνει η δημοτική κίνηση "Δημοκρατική Ενότητα" Νίκαιας,που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη στις 7.30 το απόγευμα. Η εκδήλωση θα γίνει στο Δημοτικό Θέατρο Νίκαιας (Εβδόμης Μάρτη και Ηλιουπόλεως, πρώην "Εσπερος"). Θα γίνουν σύντομες τοποθετήσεις από εκπροσώπους της ΕΛΜΕ, του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών και της Ενωσης Γονέων και Κηδεμόνων, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση με στόχο την αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ