ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Παρασκευή 14 Αυγούστου 1998
Σελ. /24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΑΣΑ - ΗΛΠΑΠ - ΗΣΑΠ
Ακριβότερα κατά 20% τα εισιτήρια από Δευτέρα!
  • Νέα βάρη στις πλάτες των εργαζόμενων, που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του επιβατικού κοινού
  • Το Σεπτέμβρη αυξήσεις - "φωτιά" σε ΟΣΕ και ΕΛ-ΤΑ

Το έδαφος για το ξεπούλημα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας προλειαίνει η κυβέρνηση, με τις αυξήσεις 20% που επιβάλει από την ερχόμενη Δευτέρα στα εισιτήρια, γεγονός που σημαίνει νέα βάρη στις πλάτες των εργαζόμενων και των οικογενειών τους, που αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία του επιβατικού κοινού.

Κύμα αυξήσεων έρχεται στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ, εποπτείας του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών, με απαρχή τα εισιτήρια και συνέχεια το Σεπτέμβρη, όταν αναμένεται να πάρουν "φωτιά" τα εισιτήρια του ΟΣΕ και τα ταχυδρομικά τέλη, με αυξήσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν και το 80%!

Ειδικότερα, από την ερχόμενη Δευτέρα τα εισιτήρια στα μπλε λεωφορεία, τα τρόλεϊ και τον "ηλεκτρικό σιδηρόδρομο") αυξάνονται στις 120 δραχμές (αύξηση 20%), ενώ το εισιτήριο των 150 δραχμών που ισχύει σήμερα και για τις τρεις ζώνες του "ηλεκτρικού" αυξάνεται στις 180 δραχμές (αύξηση 20%). Στις δύο γραμμές "εξπρές" του ΟΑΣΑ (από και προς το αεροδρόμιο) το εισιτήριο αυξάνεται από 200 σε 250 δραχμές και από 400 σε 500 δραχμές για μετακίνηση από τα μεσάνυχτα μέχρι τις 5 π.μ. Κατά 10 δραχμές αυξάνονται και τα "μισά" εισιτήρια, που σήμερα κοστίζουν 50 δραχμές. Η μηνιαία κάρτα που ισχύει στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ μειώνεται από 6.000 σε 5.000 δρχ., ενώ στις 8.000 δρχ. παραμένει η αντίστοιχη κάρτα που ισχύει και για τα τρία δημόσια συγκοινωνιακά μέσα της πρωτεύουσας (λεωφορεία, τρόλεϊ και "ηλεκτρικό").

Είναι αξιοσημείωτο ότι σε χτεσινή ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, αναφέρεται "κομψά" ότι από τη Δευτέρα "αλλάζει το τιμολόγιο κομίστρων", ενώ προβάλλεται, για αυτονόητους λόγους, "η σημαντική μείωση στην τιμή της μηνιαίας κάρτας για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ". Κάτι που φρόντισε να προβάλει η κυβέρνηση και μέσω της κρατικής τηλεόρασης, με δηλώσεις του προέδρου του ΟΑΣΑ, Στρ. Παπαδημητρίου,ο οποίος ενώ απέφυγε κάθε νύξη για τις αυξήσεις στα εισιτήρια, αντίθετα υπερηφανεύτηκε ότι για πρώτη φορά υπάρχει μείωση στην τιμή της κάρτας, επειδή "θέλουμε να ευνοήσουμε τους σταθερούς επιβάτες, που είναι κυρίως τα χαμηλά εισοδηματικά στρώματα, αλλά και να προσελκύσουμε νέους επιβάτες". Κάτι, βέβαια, που απέχει μακράν από την πραγματικότητα. Υπηρετεί, ωστόσο, άριστα το κυβερνητικό σχέδιο για την εκχώρηση των κερδοφόρων δραστηριοτήτων των αστικών συγκοινωνιών κομμάτι - κομμάτι στους ιδιώτες. Κι αυτό γιατί αν η πραγματική πρόθεση της κυβέρνησης ήταν να ευνοηθούν τα χαμηλά εισοδήματα και να προσελκύσει νέους επιβάτες, αντί για αυξήσεις στα εισιτήρια και αλχημείες με τις κάρτες, θα φρόντιζε πρώτα για τον εκσυγχρονισμό του στόλου και την κάλυψη των ελλείψεων σε προσωπικό, ώστε να καταστήσει αξιόπιστες τις αστικές συγκοινωνίες, οι οποίες παρουσιάζουν τη σημερινή άσχημη εικόνα, λόγω της πολιτικής που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.

Μειώνεται η επιβατική κίνηση

Επισημαίνεται ότι από το 1992, η ετήσια επιβατική κίνηση μόνο της ΕΘΕΛ, μειώθηκε από 700 εκατομμύρια σε 335 εκατ. επιβάτες, λόγω μείωσης του στόλου και των δρομολογίων (έλλειψη προσωπικού), ενώ την τελευταία 4ετία η απώλεια εσόδων από τον τρόπο οργάνωσης και διάθεσης των εισιτηρίων, με τη συμμετοχή και ιδιωτών, ανέρχεται σε 33,5 δισεκατομμύρια δραχμές, πάντα μόνο για τα λεωφορεία! Οσον αφορά το ετήσιο όφελος για τον επιβάτη που χρησιμοποιεί καθημερινά λεωφορείο και τρόλεϊ από τη μείωση της κάρτας, είναι μηδαμινό, αν ληφθεί υπόψη ότι κανείς δε χρησιμοποιεί όλο το χρόνο τις αστικές συγκοινωνίες. Οι πραγματικοί λόγοι μείωσης της τιμής της κάρτας, είναι να εξασφαλιστούν εκ των προτέρων συγκεκριμένα κέρδη για τους ιδιώτες, στους οποίους έχει αποφασίσει να εκχωρήσει εξολοκλήρου η κυβέρνηση τη διακίνηση των εισιτηρίων.

Ο Χρ. Σταμούλος

Ο Χρ. Σταμούλος,μέλος του ΔΣ του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, επισημαίνει ότι οι αυξήσεις είναι προάγγελος της ιδιωτικοποίησης και έχουν καθαρά και μόνο φορομπηχτικό χαρακτήρα. Τονίζει ότι όσες αυξήσεις έχουν επιβληθεί μέχρι σήμερα, όλες έγιναν στο όνομα της "εξυγίανσης", χωρίς ποτέ βέβαια να μειώσουν τα ελλείμματα, ούτε να βελτίωσαν στο ελάχιστο την ποιότητα των υπηρεσιών. Επισημαίνει ότι οι αυξήσεις στα εισιτήρια, υπηρετούν, όπως επισήμανε πρόσφατα με ανακοίνωσή του το ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, το κυβερνητικό σχέδιο εκχώρησης των δημόσιων συγκοινωνιών κομμάτι - κομμάτι στην πλουτοκρατία, αφού πρώτα χτυπήσει δικαιώματα και κατακτήσεις των εργαζομένων. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η παραπλανητική εκστρατεία ότι δήθεν ο ελληνικός λαός θα επιβαρυνθεί με ένα τρισεκατομμύριο δραχμές για την "εξυγίανση" των αστικών συγκοινωνιών και συνεπώς "θα πρέπει κάτι να δώσουν και οι εργαζόμενοι".

Ο Χρ. Σταμούλος υπογραμμίζει ότι οι 120 δραχμές είναι η απαρχή της μετατόπισης του οικονομικού βάρους που απαιτεί η άσκηση της όποιας "κοινωνικής πολιτικής" στις τσέπες του επιβατικού κοινού. Την ίδια ώρα επιδοτούνται αδρά οι ιδιώτες. Καθημερινά χάνονται δρομολόγια, λόγω των ελλείψεων σε στόλο και προσωπικό. Η κυβέρνηση με τις αυξήσεις, ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση και τον περιορισμό της όποιας κοινωνικής πολιτικής. Η κυβέρνηση επιδεικνύει πρεμούρα για αύξηση στα εισιτήρια και όχι για τον εκσυγχρονισμό του στόλου και τις αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού. Ενας ακόμα στόχος της κυβέρνησης είναι με την προπαγάνδα της για τα ελλείμματα λόγω των δήθεν προνομίων των εργαζομένων να τους φέρει σε αντιπαράθεση με το επιβατικό κοινό, ώστε να αποτρέψει τις προϋποθέσεις κοινής δράσης, του ενιαίου μετώπου για την πραγματική εξυγίανση και εκσυγχρονισμό των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών. Ωστόσο, καταλήγει ο Χρ. Σταμούλος, θα πρέπει να γνωρίζει η κυβέρνηση ότι οι εργαζόμενοι δε θα σταθούν με σταυρωμένα χέρια. Θα αναπτύξουν αγώνες, ξεπερνώντας τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες.

ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Στάχτη και απόγνωση στον Τα'ϋγετο

Περιοδεία του βουλευτή του ΚΚΕ Στ. Παναγιώτου στις πυρόπληκτες περιοχές του νομού

Δεκάδες χιλιάδες στρέμματα καμένου δάσους, χιλιάδες στρέμματα καλλιεργειών, πολλά καμένα κτίσματα και αγροικίες, ήταν η εικόνα της καταστροφής που αντίκρισε ο βουλευτής του ΚΚΕ Σταύρος Παναγιώτου,ο οποίος, με κλιμάκιο του ΚΚΕ, αποτελούμενο από τους Νίκο Διασάκο,γραμματέα της Αχτιδικής Επιτροπής Καλαμάτας του ΚΚΕ και Γιώργο Πετρόπουλο μέλος του Γραφείου της ΝΕ Μεσσηνίας του ΚΚΕ, περιόδευσε προχτές στις πληγείσες, από την πυρκαγιά, περιοχές του Νομού Μεσσηνίας.

Οπως διαπίστωσαν τα μέλη του κλιμακίου του ΚΚΕ, οι ζημιές από τις καταστροφικές πυρκαγιές που πλήττουν το Νομό Μεσσηνίας από τις αρχές του Ιούλη είναι ανυπολόγιστες, τόσο για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους της περιοχής, των οποίων οι περιουσίες καταστράφηκαν από τις φλόγες, όσο και για το οικοσύστημα της περιοχής, που έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και ειδικότερα από τις φωτιές στον Ταϋγετο και το όρος της Ιθώμης.

Το οδοιπορικό έγινε σε περιοχές, που το καταστροφικό πέρασμα της φωτιάς τις μεταμόρφωσε ολοκληρωτικά σε κρανίου τόπο. Οι σκελετοί καμένων δέντρων, σπιτιών και στάβλων είναι ό,τι έχει απομείνει για να θυμίζει ότι κάποτε εκεί υπήρχαν δάσος, καλλιέργειες, περιουσίες φτιαγμένες με κόπο και ιδρώτα.

Πρώτος σταθμός του βουλευτή του ΚΚΕ η Κοινότητα Αλαγονίας, που βρίσκεται σε πύρινο κλοιό. Εκεί όπου ανάστατοι οι κάτοικοι βλέπουν τη φωτιά να πλησιάζει, ενώ απειλεί και τον οικισμό του "Μαχαλά". Στην είσοδο της κοινότητας, ο βουλευτής συναντιέται με τους κατοίκους της, τον νομάρχη Μεσσηνίας Δημήτρη Δράκο, άντρες της Πυροσβεστικής και αξιωματικούς του στρατού. Ο νομάρχης τον ενημερώνει για την κατάσταση και τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στο νομό από τις πυρκαγιές. Εχει μάλιστα συντάξει και ειδική έκθεση, στην οποία καταγράφονται οι ζημιές και οι προτάσεις για την αποκατάστασή τους. Μια μακριά λίστα από καταστροφές, για των οποίων την αποκατάσταση απαιτούνται πολλά εκατομμύρια δραχμές.

Η μεγαλύτερη καταστροφή

Το κλιμάκιο του ΚΚΕ, προχωρώντας προς την πλατεία του χωριού, συναντάει τον παπά - Αντώνη Ροβόλη."Είμαι 63 χρόνων. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σ' αυτόν τον τόπο. Πρώτη φορά συναντάω τέτοια καταστροφή", θα πει με απόγνωση. Λίγο πιο δίπλα, ένας ακόμη κάτοικος της περιοχής, ο Γιάννης Χριστοδουλάκης,περιγράφει απελπισμένος το μέγεθος της καταστροφής: "Ενας τόνος κάστανα πάει, χάθηκε. Με βλέπετε με τα χέρια μουντζουρωμένα και καμένα. Είναι γιατί προσπάθησα να σώσω ό,τι μπορώ. Δεν κατάφερα τίποτα. Πενήντα λιόδεντρα κάηκαν. Απ' αυτά ζούμε, τι θα κάνουμε; Από μέρους της πολιτικής βλέπω σκέτη αδιαφορία", θα πει. Την ίδια στιγμή, η γυναίκα του μαζεύει τα δύο μουλάρια που τους έχουν απομείνει για να τα σώσει από τη φωτιά.

Επόμενος σταθμός, η Νέδουσα.Ο χωματόδρομος που οδηγεί στο χωριό είναι γεμάτος με καμένους κορμούς και κλαδιά δέντρων. Καθώς ο Στ. Παναγιώτου φτάνει στο χωριό και ενώ συζητάει με τους κατοίκους, ένα λεωφορείο της Αεροπορίας γεμάτο φαντάρους ξεκινάει για το μέτωπο της φωτιάς. "Η Νέδουσα ποτέ δεν είχε προβλήματα με τις πυρκαγιές", θα πει ο Κωνσταντίνος Μπατσικούλας."Οπως βλέπετε - συνεχίζει - η πυρκαγιά είναι σε εξέλιξη και είναι δύσκολο να εκτιμήσουμε το μέγεθος της καταστροφής. Η εκτεταμένη πυρκαγιά που αποτέφρωσε χιλιάδες στρέμματα θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα και πλημμύρες, τόσο στο χωριό μας, όσο και στην Καλαμάτα, που θα κινδυνέψει με τις πρώτες βροχές".

Το κλιμάκιο του ΚΚΕ αφήνει πίσω του την περιοχή του Ταϋγετου, όπου η φωτιά βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και συνεχίζει το οδοιπορικό του στις περιοχές που επλήγησαν τις προηγούμενες μέρες. Η εικόνα γνωστή. Γυμνά βουνά, καμένα δέντρα και αγροικίες.

Ακολουθούν τα χειρότερα

Στο Μαυρομάτι Ιθώμης,την Αρχαία Μεσσήνη, ο Λυκούργος Αθανασακόπουλος τονίζει με έμφαση: "Το χειμώνα δε θα μείνει κανείς" και δείχνει στον βουλευτή του ΚΚΕ το απογυμνωμένο βουνό, στους πρόποδες του οποίου βρίσκεται το χωριό. "Με τις πρώτες βροχές, συνεχίζει, κινδυνεύουμε από τις κατολισθήσεις". Την εικόνα της καταστροφής, συμπληρώνει ο πρόεδρος της κοινότητας, Γεράσιμος Αθανασακόπουλος. "Προσπαθούμε να συνέλθουμε από το σοκ που έχουμε υποστεί. Μέσα σε μερικές μέρες, κάηκε η περιοχή. Και η ζημιά θα ήταν πολύ μεγαλύτερη, αν δεν κινητοποιούμασταν οι ίδιοι. Αν δεν παίρναμε την κατάσταση στα χέρια μας και δε μας βοηθούσαν οι κάτοικοι των γειτονικών χωριών, που έσπευσαν αμέσως. Πάνω από 70 τρακτέρ με ραντιστικά και ο Δήμος Μεσσήνης με τις δύο υδροφόρες συνέβαλαν αποφασιστικά για να μην καεί το χωριό και τα σπίτια μας".

Το επόμενο χωριό που επισκέφτηκε ο βουλευτής είναι η Αρσινόη."Η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη", σημειώνει ο Αντώνης Κορμάς και συνεχίζει: "Τα λιόδεντρα που φύτεψαν οι γονείς και οι πρόγονοί μας και εμείς που σήμερα είμαστε πια γέροι δεν πρόκειται να ξαναγίνουν". "Τι να κάνω εγώ με τις 30.000 δραχμές αγροτική σύνταξη, από τις οποίες μας κρατάει τις 1.900 για ιατρική περίθαλψη;", αναρωτήθηκε ο Σταύρος Κορμάς και συνεχίζει: "Το 1992, πάλι με την πυρκαγιά, μου κάηκαν 82 λιόδεντρα. Από τότε μέχρι σήμερα, δεν πήρα παραγωγή. Τώρα κάηκαν άλλα 172 λιόδεντρα, από τα οποία τα 33 είναι χοντρολιές. Χώρια οι 50 συκιές. Μόνο από τις χοντρολιές θα έπαιρνα πάνω από χίλια κιλά λάδι ή πάνω από δέκα χιλιάδες δραχμές από την κάθε μια. Αν δεις τα δέντρα πώς έγιναν, θα έκλαιγες...".

Δεν μπορούμε να τα ξαναφτιάξουμε

Η Λάμπαινα είναι ο επόμενος σταθμός. "Δεν έμεινε κεραμίδι όρθιο. Κατά τ' άλλα, η κρατική μηχανή λειτούργησε ρολόι...", σχολιάζει ο Γιώργος Καραμέρος,κάτοικος του χωριού, που δηλώνει απελπισμένος: "Δουλεύω 60 χρόνια, δεν αντέχω άλλο. Δεν μπορώ να βλέπω να καταστρέφονται οι κόποι μου". Ωστόσο, ο Γιώργος Καραμέρος δεν είναι ο μοναδικός στο χωριό που έχει να αντιμετωπίσει τέτοια καταστροφή. Παρόμοια είναι η κατάσταση και για τους υπόλοιπους κατοίκους που ζουν από τις ελιές. "Μεγαλύτερες είναι οι ζημιές που έπαθαν οι συγχωριανοί μου. Ρωτήστε τους. Εχουν κουράγιο να τα ξαναφτιάξουν;", καταλήγει ο Γ. Καραμέρος.

Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι κάτοικοι του επόμενου χωριού, της Βαλύρας.Εκεί ο Στασινός Βασιλόπουλος,κάτοικος του χωριού, περιγράφει γλαφυρά την κατάσταση στον βουλευτή του ΚΚΕ, Σταύρο Παναγιώτου, λέγοντάς του: "Είχα 60 ρίζες. Κάηκαν όλες. Απ' αυτές ζούσα και έχω πέντε παιδιά. Οι 4.000 δραχμές αποζημίωση ανά δέντρο, εκτός του ότι είναι σκέτη κοροϊδία, είναι και απάνθρωπη". "Ενα γροθάρι (δέντρο σε σακούλες με χώμα) για να το αγοράσεις", συνεχίζει, "χρειάζεσαι 3.500 - 4.000 δραχμές. Για να ανοίξεις λάκκο, άλλες 500 δραχμές. Είναι απάνθρωπο, γιατί πρέπει πρώτα να καθαρίσουμε, να αγοράσουμε τα γροθάρια, να τα φυτέψουμε και μετά να μας αποζημιώσουν".

Τελευταίος σταθμός της περιοδείας του κλιμακίου του ΚΚΕ, η Κοινότητα της Ανθούσας.Εκεί ο αντιπρόεδρος της κοινότητας, Αθανάσιος Μαρούσιας, δίνει στον βουλευτή τα απογοητευτικά στοιχεία της καταστροφής. "Κατά την εκτίμηση των γεωπόνων, κάηκαν ολοσχερώς 3.200 στρέμματα με ελαιώνες. Οι δηλωμένες ελιές στην Ενωση Αγροτικών Συνεταιρισμών είναι 60.000 ελαιόδεντρα. Κατά την εκτίμηση των γεωπόνων, η καταστροφή ξεπερνά το 90%, δηλαδή πάνω από 55.000 ελαιόδεντρα". Και αν ο κίνδυνος της φωτιάς έχει, τουλάχιστον προς το παρόν, απομακρυνθεί, οι κάτοικοι της Ανθούσας κινδυνεύουν ακόμα. Αυτή τη φορά, από τη βροχή. "Ο κίνδυνος να πλημμυρίσουμε τον χειμώνα είναι άμεσος και αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπισή τους, δεν μπορώ να προβλέψω την ένταση και το μέγεθος των καταστροφών που θα ακολουθήσουν", καταλήγει ο αντιπρόεδρος του χωριού.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΔΑΣΟΛΟΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
"Σίριαλ" κατασυκοφάντησης των δασικών

Την πρακτική δημιουργίας ψευδών εντυπώσεων που ακολουθεί η κυβέρνηση στο θέμα των πυρκαγιών "καυτηριάζει" για άλλη μια φορά η Πανελλήνια Ενωση Δασολόγων Δημόσιων Υπαλλήλων (ΠΕΔΔΥ).

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε χτες η ΠΕΔΔΥ, με αφορμή την προχτεσινή "είδηση", ότι δασικός υποκίνησε εμπρηστή, τονίζουν τα εξής:

"Βιάστηκαν οι υπουργοί Δημόσιας Τάξης και Γεωργίας χτες να δηλώσουν άμεσα ή έμμεσα αυτό που διέρρεαν συνεχώς, ότι "οι δασικοί βάζουν τις φωτιές". Η επόμενη μέρα απέδειξε ότι το συγκεκριμένο γεγονός δεν είχε τη βαρύτητα πουδόθηκε, αλλά και σε καμιά περίπτωση δεν αγγίζει το σύνολο των δασολόγων και των δασικών υπαλλήλων της χώρας.

Εμείς θα επαναλάβουμε για μια ακόμη φορά ότι:

  • Υπάρχει θέμα πολιτικής ευθύνης της κυβέρνησης και των υπουργών Γεωργίας και Δημόσιας Τάξης για τη μεταφορά της δασοπυρόσβεσης στο Π.Σ.
  • Η κατασυκοφάντηση από τότε που άρχισαν οι μεγάλες πυρκαγιές, η κατασκευή "εμπρηστών δασικών" που θέλουν να πλήξουν "το κύρος του Π. Σ.", "το κυνήγι των μαγισσών", "το φούσκωμα" του αριθμού των πυρκαγιών κ.ά. έχουν ένα σκοπό: Να βγάλουν από πάνω τους τις πολιτικές ευθύνες της αποτυχημένης απόφασής τους.
  • Θεωρούμε ηθικούς αυτουργούς της μεγάλης οικολογικής καταστροφής τούς συγκεκριμένους υπουργούς, γιατί "φόρτωσαν" στο Π. Σ. τον Ιούνιο, ένα αντικείμενο που δε γνώριζαν και δήλωναν ότι είναι πανέτοιμοι να το αντιμετωπίσουν.

Και ο μεν "πανικός" του κυρίου Ρωμαίου θυμίζει τον περσινό κύριο Τζουμάκα του Σέιχ Σου, ο δε κύριος Τζουμάκας έχει κύριο πολιτικό στόχο "οι εμπρηστές δασικοί" να μην έχουν άποψη, ούτε να εναντιώνονται στον νόμο Τζουμάκα που κατατέθηκε.

"Αναρωτιέται η υπεύθυνη κυβέρνηση πώς, μετά απ' όλα αυτά, "οι εμπρηστές δασικοί" θα μπορέσουν να δουλέψουν μέσα στα δάση και να τα προστατεύσουν;" καταλήγει η ανακοίνωση της η ΠΕΔΔΥ.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ