ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 11 Οχτώβρη 1998
Σελ. /48
ΚΕΝΗ
ΓΚΑΖΙΕΣ

ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ επανήλθε ο Λεωνίδας Κύρκος, που ήταν ο ταχύτερος όλων στην ανάβαση της Πιπίτσας. Στον 5ο αγώνα του πρωταθλήματος αναβάσεων, ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και οι θεατές βοηθούμενοι και απ' τον καλό καιρό, απόλαυσαν το θέαμα... Τον Κύρκο ακολούθησαν οι Γιώργος Καϊτατζής και Νίκος Αγκλούπας, τέταρτος νικητής στην Α7 ο Γιάννης Μαρτίνης. Πρώτος στα Ν ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης, ενώ στην ομάδα Ε ταχύτερος ο Μιχάλης Ευθυμίου. Νίκη και τίτλος για την Α5 στον Στράτο Φωτεινέλη (φωτό) που βρίσκεται και στη δεύτερη της F2/A

ΤΟ 46ο ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος όπως αποφασίστηκε στο Παρίσι όπου συνεδρίασε η Επιτροπή Ράλι της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Η ΕΛΠΑ που ανακοίνωσε τα ευχάριστα για τον εθνικό μας αγώνα, γνωστοποίησε επίσης ότι και το Ράλι ΕΛΠΑ - Χαλκιδικής θα μετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με τον ανώτατο συντελεστή 20. Η ημερομηνία εκκίνησης του "Ακρόπολις" ορίστηκε για την Κυριακή 6 Ιούνη. Στο νέο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται το Ράλι Κένυας ενώ έμεινε έξω το Ράλι Ινδονησίας.

ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ έρθει τελικά στις 23 Οκτώβρη ο Μίχαελ Σουμάχερ. Ο κρίσιμος αγώνας της 1ης Νοέμβρη που θα αναδείξει και τον πρωταθλητή, τον ανάγκασε να ζητήσει αναβολή της επίσκεψης, κάτι που φυσικά έγινε αποδεκτό. Πάντως οι συνεννοήσεις για τον καθορισμό της νέας ημερομηνίας άφιξης του Γερμανού πρωταθλητή έχουν ήδη ξεκινήσει.

ΤΟ ΝΕΟ 206 WRC ράλι που θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παρουσίασε η Πεζώ. Για το 1999 το αγωνιστικό 206 θα συμμετάσχει σε έξι αγώνες, ενώ το 2000 και το 2001 θα ακολουθήσει το πλήρες πρόγραμμα.

ΔΥΟ ΝΕΑ ΚΑΘΕΤΑ συγκροτήματα προστέθηκαν στην αλυσίδα του επίσημου δικτύου της Intercar. Πρόκειται για δύο αντάξια της BMW συγκροτήματα, το ένα στην Κόρινθο και το άλλο στη Λάρισα. Η Δασκαλόπουλος ΕΠΕ βρίσκεται επί της λεωφ. Πατρών 125 και καλύπτει τομείς: πωλήσεων, ανταλλαγών, χρηματοδοτήσεων ανταλλακτικών και αξεσουάρ. Η Center Motor AE βρίσκεται στο 7ο χλμ. Εθνικής Οδού Λάρισας - Θεσσαλονίκης και εκτός όλων των άλλων διαθέτει και τα προϊόντα της μπουτίκ BMW/lifestyle...

SEAT CORDOBA VARIO
ένα στέισον με "ελαφρύ" τιμόνι

Ενα Cordoba για όσους θέλουν ένα δυνατό στέισον προτείνει με το Vario η Seat. Το 1.600άρι με τους 101 ίππους που οδηγήσαμε για μια βδομάδα, είναι ένα φιλικό αυτοκίνητο, που αρέσει εμφανισιακά ακόμα και σε αρκετά νέους, και που χάρη στη δύναμή του μπορεί να ικανοποιήσει και όσους αισθάνονται νέοι, όταν πατούν το γκάζι.

Οι χώροι που προσφέρει, απ' την άλλη, είναι υπεραρκετοί για λογική χρήση, με το πορτ μπαγκάζ να ξεκινάει από τα 390 λίτρα, όταν είναι τοποθετημένο το κάλυμμα, να μεγαλώνει στα 650 χωρίς αυτό και να φθάνει στα 1.320 με ριγμένα τα πίσω καθίσματα.

Οσο για την υπόλοιπη χωρητικότητα είναι ικανοποιητική, ειδικά αν συγκριθεί με τις εξωτερικές διαστάσεις, που είναι μικρότερες από το μέσο όρο της κατηγορίας και διευκολύνουν αρκετά την κίνηση εντός της πόλης, ενώ και η εξοικείωση με το αμάξωμα είναι εύκολη.

Η οδήγηση του Vario είναι γενικώς φιλική, κάτι που οφείλεται φυσικά και στο υδραυλικό τιμόνι που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό, που είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει: Ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ζάντες αλουμινίου, φίλτρο καθαρισμού εισερχόμενου αέρα, ράγες οροφής με πρόσθετες μπάρες (οι οποίες προσθέτουν και στην εμφάνιση), πτυσσόμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών και συναγερμό.

Η έκδοση SXE, με δύο αερόσακους, προφυλακτήρες και ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος και ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 185/60 κοστίζει 5.245.000 δρχ., μετά και τη μείωση τιμών στην οποία προχώρησε η SEAT. Για όσους δε χρειάζονται τα άλογα του 1.600 και τους αρκούν τα 60 του 1.400, η τιμή πέφτει στα 4.595.000. Ανάλογα, βέβαια, πέφτουν και οι επιδόσεις. Ο μεγαλύτερος κινητήρας επιταχύνει το άνω του ενός τόνου αμάξωμα, από 0 - 100 σε 10,9, ενώ ο μικρός σε 16,4. Οσο για την τελική του 60άρη είναι 155 χλμ. / ώρα, ενώ τα 101 άλογα του 1.600 γράφουν 186 χλμ./ώρα στο κοντέρ.

Στο 14ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών που έγινε την

Στο 14ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσικλετών που έγινε την Κυριακή 4 του Οκτώβρη 1998 στην πίστα του Φίλιπ Αϊλαντ της Αυστραλίας, ο Αυστραλός οδηγός Μικ Ντούχαν εξασφάλισε τον 5ο συνεχόμενο τίτλο στα 500cc. Στο βάθρο ο Αυστραλός οδηγός μαζί με τους Α. Κριβιγιε και Σ. Κραφάρ που τερμάτισαν 3ος και 2ος αντίστοιχα

Πίστα Φόρμουλα 1
δημιουργείται στον Ορχομενό

Η δημιουργία ενός νέου αυτοκινητοδρομίου στον Ορχομενό αποφασίστηκε και ήδη η ΕΛΠΑ, ο νομάρχης Βοιωτίας και ο πρόεδρος του Κέντρου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και Ερευνών υπέγραψαν τη σύμβαση κατασκευής.

Η πίστα του Ορχομενού θα ολοκληρωθεί και θα στοιχίσει 16 δισ., ενώ τα υποστηρικτικά έργα άλλα 3 δισ. Θα μπορεί να φιλοξενεί αγώνες ακόμα και Φόρμουλα 1, και εκτός του αγωνιστικού χώρου θα περιλαμβάνει πιτς, πύργο ελέγχου, κέντρο Τύπου, κτίριο πρώτων βοηθειών με υπόστεγο στάθμευσης ασθενοφόρων, πρατήριο καυσίμων, πάρκινγκ θεατών, αίθουσες συνεδρίων, ελικοδρόμιο κ.ά.

Ο Μικ Ντούχαν νικητής
πρωταθλητής στην πατρίδα του

Είσαι και θα είσαι ο πρωταθλητής. Ο Νικ Ντούχαν γιόρτασε την κατάκτηση του τίτλου, τον πέμπτο στην καριέρα του, στην Αυστραλία, όπου πραγματοποιήθηκε ο προτελευταίος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσικλετών. Ο μεγαλύτερος σύγχρονος αναβάτης έγινε ο δεύτερος περισσότερο πολυνίκης οδηγός στην ιστορία. Φυσικά, η νίκη του στο Φίλιπ Αϊλαντ πανηγυρίστηκε ανάλογα από τους 10.000 συμπατριώτες του, που είχαν κατακτήσει την πίστα. Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, ο Ντούχαν έδειξε τις διαθέσεις του από νωρίς και, φεύγοντας πρώτος, ακολούθησε μια ξέφρενη και μοναχική πορεία για 27 γύρους. Ο μεγάλος αντίπαλος του, ο Μαξ Μπιάτζι τερμάτισε 8ος και, έτσι, έχασε το τρένο του τίτλου. Δεύτερος, ο Σάιμον Κρέιφερ, ο οποίος οδήγησε καταπληκτικά, κάνοντας και ρεκόρ πίστας, ενώ ο Αλεξ Κριβιγιέ, πήρε την πρώτη θέση.

Στα 250 κ. εκ., όλα θα κριθούν σήμερα, που διεξάγεται ο τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος στο Μπουένος Αϊρες. Ο Ρόσι πήρε τη νίκη, τρίτη συνεχόμενη, με τους Καπιρόσι και Ζακ να ακολουθούν. Στη βαθμολογία προηγείται ο Καπιρόσι, που έχει, όμως, σε απόσταση αναπνοής τον Χαράντα, αφού τους χωρίζουν μόλις 4 βαθμοί.

Στα 125 κ. εκ. ο Σακάτα πήρε τον τίτλο, τερματίζοντας τέταρτος σε έναν αγώνα τακτικής. Για την ιστορία, οι τρεις πρώτοι στα 125 κ. εκ. ήταν οι Αζούμα, Μανάκο και Μελάρντι.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ