Με σύνθημα «Η Συμπαράταξη ξεκίνησε, η ελπίδα γεννιέται» και «Πρωτοβουλία για το Περιστέρι», καλούν σε συνέντευξη Τύπου αύριο Δευτέρα 13 του Μάη, στις 8.30 μ.μ., στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου
Η Γραμματεία της Δημοτικής Αγωνιστικής Συσπείρωσης Κερατσινίου αποφάσισε ομόφωνα να προτείνει τον Δημήτρη Μουρίκη ως υποψήφιο δήμαρχο της πόλης. Η ανακήρυξη θα γίνει αύριο, Δευτέρα 13 του Μάη, στις 7.30 μ.μ., στο Δημαρχείο.
Η ανακήρυξη του Αχιλλέα Κανταρτζή ως υποψήφιου δημάρχου του Δήμου Τρικκαίων, θα γίνει σε εκδήλωση που διοργανώνει η Δημοτική Κίνηση «Συμπαράταξη για τα Τρίκαλα», την ερχόμενη Τρίτη 14 του Μάη, στις 8 μ.μ., στο κέντρο «Φρούριο» των Τρικάλων.
Η «Δημοκρατική Προοδευτική Ιωνία» (ΔΗΠΙ) θα παρουσιάσει τον υποψήφιο δήμαρχο Παναγιώτη Τσουκαλά και τις θέσεις του συνδυασμού για τις ερχόμενες εκλογές, την ερχόμενη Τετάρτη 15 του Μάη, στις 7 μ.μ., στο «Παναιτώλιο», στην Αλσούπολη.
Εκδήλωση για την ανακήρυξη του υποψήφιου δημάρχου της, οργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη 15 του Μάη η Δημοτική Αγωνιστική Κίνηση Πυλαίας Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση θα γίνει στις 7.30 μ.μ στο Πέτρινο Σχολείο.
Η Δημοτική Αγωνιστική Συσπείρωση Μεταμόρφωσης θα παρουσιάσει τον υποψήφιο δήμαρχο Κώστα Μαρκέτη και τις θέσεις της για τις εκλογές την ερχόμενη Τετάρτη 15 του Μάη, στις 7.30 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου, δίπλα στο δημαρχείο.
Την οργάνωση των ταξί σε συνεταιρισμούς, για να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα των επαγγελματιών αυτοκινητιστών ταξί, προτείνουν επιστήμονες της Βιομηχανικής Σχολής Πειραιά.
Σε μελέτη που εκπόνησαν για λογαριασμό του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι η επιβατική κίνηση στα ταξί θα έχει φθίνουσα πορεία τα επόμενα χρόνια και μέχρι το 2020 θα μειωθεί στο 4,7%. Για το λόγο αυτό, ως μόνη λύση για την επιβίωση των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, προτείνεται η σύσταση συνεταιρισμών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, με τα 14.000 ταξί της περιοχής Αθηνών-Πειραιά, μετακινείται σήμερα το 11% του συνόλου του επιβατικού κοινού, με το ΙΧ το 50%, με μοτοσικλέτα το 7,1% και με τις δημόσιες συγκοινωνίες το 28%. Κάθε ταξί κινείται ημερησίως 19 ώρες και διανύει περισσότερα από 350 χιλιόμετρα, εκ των οποίων το 28% περίπου διανύεται χωρίς επιβάτες για την αναζήτηση πελατών.
Σε άλλη μελέτη για τη λειτουργία των ταξί στην Αττική, που εκπονήθηκε από το Πολυτεχνείο της Αθήνας, επισημαίνεται ότι το ετήσιο κόστος λειτουργίας ταξί ανέρχεται σε 19.878 εκατ. δρχ. (υπολογίζεται και η απόσβεση), ενώ τα έσοδα δεν ξεπερνούν τα 12,5 εκατ. δρχ. Η διαφορά αυτή καλύπτεται από τις πολλαπλές μισθώσεις και από τη μη τακτική συντήρηση των οχημάτων. Σύμφωνα με την έρευνα, για να γίνει κερδοφόρα η λειτουργία των ταξί πρέπει να αυξηθεί κατά 60% το κόμιστρο!
Σημειώνεται ότι η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών παρά τις αντιδράσεις της πλειοψηφίας των αυτοκινητιστών ταξί, επιμένει στη σύσταση ΑΕ ταξί.
Σήμερα, Κυριακή 12 Μάη, στις 10.30 π.μ., στο Νεκροταφείο Χολαργού γίνεται το 40ήμερο μνημόσυνο του αγωνιστή
ΗΛΙΑ ΑΡΜΑΓΟΥ
Η οικογένειά του
Διήμερη περιοδεία στη Ζάκυνθο, στις 15 και 16 Μάη (Τετάρτη - Πέμπτη), θα πραγματοποιήσει το μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Ορέστης Κολοζώφ, στα πλαίσια της Πολιτικής Εξόρμησης του Κόμματος.
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας, θα επισκεφτεί χώρους δουλιάς, θα έχει συναντήσεις με φορείς του νησιού και την Τετάρτη 15 Μάη, στις 9 μ.μ., θα μιλήσει σε ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση στην πλατεία Διοικητηρίου.