Η πρώτη παρουσίαση έγινε στο ιστορικό αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου, που είναι αφιερωμένο στον Γάλλο αντιστασιακό Jean Cavailles, ο οποίος εκτελέστηκε κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής. Μεταξύ άλλων παρευρέθηκαν ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδας στο συμβούλιο της Ευρώπης, πρέσβης Παναγιώτης Μπεγλίτης, η γγ της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης Δέσποινα Χατζηβασιλείου, η αναπληρώτρια καθηγήτρια και διευθύντρια του Τμήματος Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου Μαρία Ζέρβα, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ και μέλος της ΚΕ Κώστας Παπαδάκης και ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Παύλος Μεθενίτης.
Η δεύτερη παρουσίαση έγινε στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων της ελληνικής πρεσβείας στις Βρυξέλλες, με ένα ιδιαίτερα θερμό κοινό και ομιλητές τον πρέσβη της Ελλάδας στο Βέλγιο Διονύση Καλαμβρέζο και την ποιήτρια και γραμματέα του «Ελληνικού Κύκλου» Μαρία Πατακιά. Αποσπάσματα του βιβλίου διάβασαν η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα και η συγγραφέας.
Στην πρώτη παρουσίαση ο Κ. Παπαδάκης είπε για την «Αποδελτίωση ΙΙ»: «Είναι αλήθεια ότι σε μια εποχή σήψης και συνολικής παρακμής ενός ολόκληρου συστήματος, που οι αναθυμιάσεις του προκαλούν λιποθυμίες, είναι μεγάλη υπόθεση και εκτιμάς ακόμα περισσότερο - σε τέτοιες συνθήκες - τις βαθιές ανάσες καθαρού αέρα. Εκτιμάς ακόμα περισσότερο τη δύναμη που έχουν τα αντισώματα ενός ελπιδοφόρου κόσμου, με αξίες, με ποιότητα, που η ανωτερότητά του ακτινοβολεί χωρίς αμφισβητήσεις. Σε αυτόν τον κόσμο ανήκει και η "Αποδελτίωση ΙΙ", που σου δίνει πολλά με έναν απρόσμενο τρόπο. Η Σεμίνα έχει αυτόν τον μοναδικό τρόπο να το κάνει. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Οι ίδιοι άνθρωποι, αν συνεντευξιάζονταν από άλλους, να είμαστε σίγουροι ότι τέτοιο πλούτο δεν θα έβγαζαν. Ενα βιβλίο με τόσα φανερά ή έμμεσα καλέσματα για αγώνα, διεκδίκηση, αγωνιστική στάση ζωής. Το αντάμωμα της Σεμίνας με τη "Σύγχρονη Εποχή" αποδεικνύει στην πράξη τη δύναμη και τους ανεξάντλητους τρόπους που έχει το βιβλίο να επιδρά κατευθείαν στη συνείδηση, να αλλάζει στάσεις ζωής, να κινεί ακόμα και βουνά. Ετσι, όπως ο Βαρναλικός Σωκράτης, εκείνος ο "πειραγμένος" Σωκράτης που είδε τον κόσμο ανάποδα, έτσι, με τον αγώνα, αυτός ο ανεπίστρεπτα σάπιος κόσμος να έρθει επιτέλους ανάποδα!».
Στη δεύτερη παρουσίαση ο Δ. Καλαμβρέζος είπε: «Η εποικοδομητική και ειλικρινής επικοινωνία, η θετική διάδραση της Σεμίνας Διγενή με τις προσωπικότητες που αναφέρονται στο βιβλίο της, εμπλουτίζει την ίδια με μοναδικές γνώσεις, πολύτιμες πληροφορίες και ανθρώπινη ζεστασιά, που μεταδίδεται και σε εμάς. Κοινά γνωρίσματα, σε γενικές γραμμές, όλων αυτών των κειμένων στο βιβλίο, και όλων αυτών των ανθρώπων, είναι η κοινωνική ευαισθησία, το νοιάξιμο για όσα συμβαίνουν γύρω μας, η αναζήτηση του ονείρου, του στόχου, έστω κι αν φαίνεται στην αρχή απρόσιτο και αδύνατο, η απαστράπτουσα και ακατάβλητη δημιουργικότητα και θάρρος, και η συνεχής προσπάθεια να παραμείνει κανείς συνεπής στις αρχές και τις αξίες του και να μην τις προδώσει, να επιδιώκει πάντα να ανεβεί ψηλότερες κορυφές, να φτάσει έως τα όρια την πορεία του, να μπορέσει να μιλήσει με δύναμη, ταπεινότητα και ειλικρίνεια για τους μύχιους φόβους του, να φτάσει σε σημαντικά επίπεδα αυτογνωσίας και σοφίας, να αποτραβηχτεί την κρίσιμη ώρα και να μη διεκδικεί για πάντα θέσεις πολιτικής ή άλλης εξουσίας, να μεταδώσει με αξιοπρέπεια και γενναιοδωρία την εμπειρία και σοφία σε όσους ακολουθούν».
Τέλος, η Μ. Πατακιά είπε: «Η Σεμίνα Διγενή στο βιβλίο της "Αποδελτίωση ΙΙ" συγκεντρώνει δημοσιευμένα άρθρα της όπου εστιάζει κυρίως σε πρόσωπα επώνυμα που έχουν σημαδέψει τη συλλογική μας Ιστορία. Βάσει συνεντεύξεων, αλλά και βάσει βιογραφιών, ψυχογραφεί τους ήρωές της από τον καλλιτεχνικό και πνευματικό χώρο, με έμφαση στις ιδιαίτερες πλευρές τους, τις οποίες ξέρει να ξεκλειδώσει ώστε να ανακαλύψουμε αναπάντεχα στοιχεία της προσωπικότητάς τους και ίσως αυτό το ξεχωριστό που έχει προδιαθέσει κάποιους από αυτούς να γίνουν μύθοι, ή έστω πρόσωπα ιδιαίτερα επιδραστικά στη ζωή μας. Και τούτο συμβαίνει κυρίως γιατί η Σεμίνα κατορθώνει αυτό το σπάνιο για γνωστούς δημοσιογράφους: Να μην προβάλλει η ίδια καθόλου τον εαυτό της, αντίθετα να εστιάσει με σεμνότητα και γνώση στους προσκεκλημένους της πένας της και να στρέψει επάνω τους τους προβολείς της ευαισθησίας, της γνώσης και της κρίσης της. Επίσης, συνδυάζει έτσι τη "μικρή" με τη μεγάλη Ιστορία, το ατομικό με το συλλογικό, αφού οι ζωές και η δράση των ηρώων της συμβαίνουν σε συγκεκριμένο χώρο και συγκεκριμένη ιστορική συγκυρία, αποτελούν μαρτυρίες μιας εποχής και συγχρόνως επιδρούν στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Αλλωστε, το κοινό στοιχείο που έχουν αυτά τα - εκ πρώτης όψεως διαφορετικά μεταξύ τους - πρόσωπα είναι το duende, αυτή η φλόγα και ορμή για ξεπέρασμα των ορίων τους, η κοινωνική ευαισθησία και ο αγώνας. Είναι όλα τους, πλην ενός (της Φρειδερίκης), θετικά παραδείγματα και πρότυπα, μέσα από τα οποία η συγγραφέας εκφράζει έμμεσα τις δικές της ανησυχίες. Ενα βιβλίο ευχάριστο και συνάμα σημαντικό, που αξίζει να διαβαστεί προσεκτικά».
Τη συμπαράστασή της στον αγώνα των καλλιτεχνών και όλου του λαού, δηλώνοντας ότι βρίσκεται στο πλευρό τους «απέναντι σε κάθε αντιλαϊκή κυβέρνηση και Περιφερειακή Διοίκηση χειροκροτητή», εκφράζει η «Λαϊκή Συσπείρωση» Αττικής με αφορμή την καταψήφιση από την πλειοψηφία του Περιφερειακού Συμβουλίου της πρότασης ψηφίσματος που κατέθεσε προχτές ενάντια στο ΠΔ 85/22.
Σχολιάζοντας τη στάση των άλλων δυνάμεων αναφέρει:
«Η εκλεκτή της ΝΔ διοίκηση Πατούλη και τα γνωστά της εξαπτέρυγα (Τζήμερος και χρυσαυγίτες) για άλλη μια φορά ήταν απέναντι από τις εργατικές - λαϊκές διεκδικήσεις.
Η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής την κ. Δούρου επίσης δεν στήριξε το ψήφισμα της "Λαϊκής Συσπείρωσης", που απλά περιείχε τα αιτήματα των καλλιτεχνικών σωματείων και προσπάθησε να μας πείσει ότι για όλα φταίει μόνο η κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι "αθώος του αίματος", παρά τις ευθύνες που καταλογίζουν στις κυβερνήσεις διαχρονικά τα ίδια τα σωματεία. Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, οι καλλιτέχνες μάλλον δεν ξέρουν (...).
Δυστυχώς όμως για αυτούς ο λαός μας δεν έχει μνήμη χρυσόψαρου.
Οι καλλιτέχνες έχουν ζήσει στο πετσί τους την υποβάθμιση του Πολιτισμού με τους διαρκώς μειωμένους προϋπολογισμούς όλων των αντιλαϊκών κυβερνήσεων, περιφερειακών και δημοτικών αρχών με τα λουκέτα σε Ορχήστρες, Θεατρικά Εργαστήρια, Μουσικά Σύνολα, Θεατρικές Σκηνές κ.λπ. με την παράλληλη αποθέωση της εμπορευματοποίησης και της ανταποδοτικότητας της Τέχνης».
Ανακοίνωση της «Δημοκρατικής Ενότητας Ηθοποιών» για την απεργία στις 1 και 2 Φλεβάρη
Η «Δημοκρατική Ενότητα Ηθοποιών» («ΔΕΗ») καλεί τους ηθοποιούς να συμμετάσχουν στην απεργία που προκήρυξε το Σωματείο τους την Τετάρτη 1 και την Πέμπτη 2 Φλεβάρη. Απεργία για εκείνες τις μέρες προκήρυξε και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος - Ακροάματος (ΠΟΘΑ).
Η «ΔΕΗ» στην ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «χωρίς κανέναν δισταγμό καλούμε σε οργάνωση αυτής της απεργίας μέσα σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα. Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις κόντρα στην προσπάθεια της διοίκησης του ΣΕΗ να ρίξει αυτή την απεργία στα ξαφνικά και χωρίς καμία προετοιμασία». Αναφέρει ότι η «ΔΕΗ» εδώ και έναν μήνα έχει καλέσει σε Γενική Συνέλευση, για να συζητήσει ο κλάδος την οργάνωση του αγώνα και η διοίκηση με υπεκφυγές την αποφεύγει.
Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή της καλεί «όλο τον κλάδο σε συμμετοχή στη Γενική Συνέλευση ώστε να υπερψηφίσουμε τόσο το πλαίσιο όσο και τα αιτήματα που μπορούν πραγματικά να πιέσουν την εργοδοσία αλλά και την κυβέρνηση» και απαιτεί «εδώ και τώρα ίδρυση ανωτάτων σπουδών, πανεπιστήμιο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν». Ενώ επισημαίνει ότι η απεργία στρέφεται απέναντι στην κυβέρνηση αλλά «και κόντρα στην εργοδοσία. Είναι ευκαιρία να δείξουμε τη δύναμή μας διεκδικώντας ΣΣΕ».