ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τρίτη 1 Ιούλη 2008
Σελ. /32
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ - ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΑ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» ΚΑΙ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ»
Οι δύο όψεις της ίδιας εγκληματικής πολιτικής

Οι εφοπλιστές, η κυβέρνηση και τα κόμματά τους βάζουν σε άμεσο και μεγάλο κίνδυνο τη ζωή και την ασφάλεια στη θάλασσα

Πάνω στα βράχια προσέκρουσε το Σάββατο το βράδυ το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» της εταιρείας ΝΕΛ, του εφοπλιστή Απ. Βεντούρη, θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή εκατοντάδων επιβατών και δεκάδων ναυτεργατών. Ποια είναι ακριβώς τα αίτια που έριξαν το πλοίο πάνω στα βράχια δεν έχουν γίνει πλήρως γνωστά και ίσως να μη γίνουν ποτέ, αφού εν χορώ υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας - δηλαδή η κυβέρνηση της ΝΔ - και πλοιοκτήτης Βεντούρης ήδη βρήκαν τους αποκλειστικούς ενόχους στα πρόσωπα του πλοιάρχου και του υποπλοιάρχου.

Η συγκάλυψη είναι προφανής, όπως ακριβώς έγινε με το τραγικό ναυάγιο του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ» το 2000 (κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ), με το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «SEA DIAMOND» και ...πάει λέγοντας. Αυτό που κάθε φορά θέλουν να συγκαλύψουν είναι ότι η πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΕΕ διαμορφώνεται με μπούσουλα την αύξηση της κερδοφορίας των εφοπλιστών και είναι κίνδυνος - θάνατος για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στα πλοία, αλλά και για το θαλάσσιο περιβάλλον.

Στην προκειμένη περίπτωση, στον Απ. Βεντούρη ανήκει και η εταιρεία ΣΙ ΛΙΝΚ, πλοιοκτήτρια του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ». Το πρωί του Σαββάτου, λίγες ώρες πριν το «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» προσκρούσει στα βράχια, έφτασε στο ΥΕΝ και στις αρμόδιες υπηρεσίες του, όπως στον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ), αλλά και στην Εισαγγελία Πειραιά και στα πολιτικά κόμματα, καταγγελία των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, η οποία με στοιχεία αποδείκνυε ότι το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», που αποπλέει από το Λαύριο, είναι «ρημάδι» και ότι από τύχη και τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του πληρώματος βρίσκεται στην επιφάνεια της θάλασσας!

Τα σωματεία κατήγγειλαν ακόμα πως η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη από το γεγονός ότι οι ναυτεργάτες του πληρώματος του πλοίου καλούνται να αντιμετωπίσουν, παράλληλα με την υπερεντατικοποίηση και συνθήκες βίας και τρομοκρατίας, ακόμα και κουμπουροφόρους «φουσκωτούς» που διαθέτει η εταιρεία για να επιβάλλει την ασυδοσία της σε βάρος του πληρώματος. Και τα δύο πλοία είναι 33 ετών.

Οσο για το ΥΕΝ, τις υπηρεσίες και τους ελέγχους τους, και μόνο το γεγονός ότι το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», που είναι αποδεδειγμένα άκρως επικίνδυνο, φέρει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, δείχνει την άμεση εμπλοκή τους με το εφοπλιστικό κεφάλαιο. Και δεν είναι μόνο τα ακτοπλοϊκά πλοία της ΝΕΛ ή της ΣΙ ΛΙΝΚ. Οι καταγγελίες και οι αναφορές είναι σωρός για την επικίνδυνη κατάσταση συνολικά των ακτοπλοϊκών πλοίων και τους ελέγχους - «μαϊμού» του ΚΕΕΠ.

ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΤΟΥ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΑ
Κινδύνεψαν ξανά ζωές για το κέρδος των εφοπλιστών

Πλοιοκτήτρια εταιρεία και κυβέρνηση βρήκαν από την πρώτη στιγμή τα εξιλαστήρια θύματα στο πρόσωπο των ναυτεργατών

Το πλοίο «Θεόφιλος» στα ανοιχτά των Οινουσσών

Eurokinissi

Το πλοίο «Θεόφιλος» στα ανοιχτά των Οινουσσών
Πάνω από 500 άνθρωποι κινδύνεψαν το βράδυ του Σαββάτου, όταν το γέρικο πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» της εταιρείας ΝΕΛ, με μεγαλομέτοχο τον Απ. Βεντούρη, έπεσε σε βράχια, καθώς ταξίδευε μεταξύ Χίου και Οινουσσών. Τα αίτια του νέου ναυτικού ατυχήματος δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο ο εφοπλιστής Βεντούρης, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, από κοινού με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και τους μηχανισμούς του, έριξαν όλες τις ευθύνες στους ναυτεργάτες και συγκεκριμένα στον πλοίαρχο και υποπλοίαρχο.

Το πλοίο στις 6 το απόγευμα του Σαββάτου απέπλευσε από Μυτιλήνη για Χίο, με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Η πρόσκρουση καταγράφηκε στις 8.30 το βράδυ του Σαββάτου. Αμέσως δημιουργήθηκε ρήγμα πάνω από 16 μέτρα μήκος και πλάτος 80 πόντων στην αριστερή πλευρά του πλοίου, το οποίο άρχισε να βάζει νερά παίρνοντας κλίση 2 μοιρών. Ο παράγοντας που συντέλεσε ώστε να σταθεροποιηθεί η κλίση, αλλά και να σωθούν οι επιβάτες - ο επίσημος αριθμός τους... κυμαίνεται μεταξύ 475 και 478 (!)-, ήταν οι υπεράνθρωπες προσπάθειες του πληρώματος -μέχρι προχτές γινόταν λόγος για 96 ναυτεργάτες και έναν γιατρό και χτες για 85 ναυτεργάτες!..

Ανεβοκατέβαζαν τις βάρκες!

Οπως όλα δείχνουν, οι παρεμβάσεις που έγιναν από την πλευρά της εταιρείας και του ΥΕΝ στην υπόθεση της διάσωσης, ήταν τέτοιες ώστε για πάνω από δύο ώρες να επικρατήσει πάνω στο πλοίο απίστευτο αλαλούμ, ταλαιπωρώντας παραπάνω τον ήδη τρομοκρατημένο κόσμο.

Από την επιχείρηση διάσωσης των επιβατών

Eurokinissi

Από την επιχείρηση διάσωσης των επιβατών
Συγκεκριμένα στις 9.18 το βράδυ δόθηκε από τον πλοίαρχο εντολή εγκατάλειψης πλοίου και άρχισε η επιβίβαση των επιβατών στις βάρκες. Ωστόσο, αφού ήδη ορισμένες βάρκες είχαν πέσει στη θάλασσα, άρχισαν να τις ανεβάζουν. Αυτή η διαδικασία επαναλήφθηκε τρεις φορές! Τελικά ο κόσμος επιβιβάστηκε ξανά στο καράβι, το οποίο με εντολή του Θαλάμου Επιχειρήσεων του ΥΕΝ αγκυροβόλησε στις 10 το βράδυ μισό μίλι από το λιμάνι των Οινουσσών και άρχισε η αποβίβαση των επιβατών στο λιμάνι του νησιού με βάρκες του πλοίου, αλλά και από τον καταπέλτη σε τουριστικά πλοιάρια. Από εκεί, με άλλα πλοία, πήγαν στη Χίο. Αυτοί που είχαν προορισμό τον Πειραιά έφτασαν την Κυριακή το πρωί με ακτοπλοϊκό πλοίο.

Βγάζουν «λάδι» την πλοιοκτήτρια

Είναι χαρακτηριστικό ότι με την πρόσκρουση άρχισε να διαδίδεται από το ΥΕΝ, ότι η πορεία που ακολούθησε το πλοίο δεν ήταν μεν απαγορευμένη, ωστόσο η ενδεδειγμένη ήταν μεταξύ Οινουσσών και Τουρκίας και όχι Χίου. Η ενδεδειγμένη πορεία βέβαια είναι μεγαλύτερη κατά ενάμισι μίλι. Που σημαίνει ότι κατ' εντολή της εταιρείας ακολουθήθηκε η συντομότερη διαδρομή για να κερδίσει ο εφοπλιστής σε πετρέλαιο.

Το πλοίο παραμένει αγκυροβολημένο στο ίδιο σημείο των Οινουσσών, ενώ η εισροή υδάτων αντιμετωπίζεται και με 4 αντλίες της Πυροσβεστικής. Χτες επιθεωρήθηκε από επιθεωρητή του «Ελληνικού Νηογνώμονα», ενώ άρχισε και η διαδικασία μετάγγισης των καυσίμων στο δεξαμενόπλοιο «ΑΦΡΟΣ». Από σήμερα αναμένεται να αρχίσει η διαδικασία επικόλλησης μεταλλικών επιθεμάτων στο ρήγμα από εξειδικευμένα συνεργεία. Στο μεταξύ, χτες, σύμφωνα με δελτίο Τύπου του ΥΕΝ, άρχισε και η προανακριτική διαδικασία σύμφωνα με παραγγελία της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Χίου, με καταθέσεις μελών του πληρώματος καθώς και άλλων εμπλεκόμενων, ενώ σήμερα αναμένεται να καταθέσουν ο πλοίαρχος και ο υποπλοίαρχος.

«ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ»
Υπερήλικο με ξεχαρβαλωμένο μηχανοστάσιο

Φωτογραφικό υλικό και άλλα στοιχεία, που συνέλεξαν οι ναυτεργάτες, επιβεβαιώνουν την επικινδυνότητα του πλοίου

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1: Η μάνικα που μεταφέρει σεντίνες από το ηλεκτροστάσιο, όπως τη φωτογράφισαν οι ναυτεργάτες
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1: Η μάνικα που μεταφέρει σεντίνες από το ηλεκτροστάσιο, όπως τη φωτογράφισαν οι ναυτεργάτες
Το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» (ανήκει στην εταιρεία ΣΙ ΛΙΝΚ, θυγατρική της ΝΕΛ) είναι υπερήλικο με έτος κατασκευής το 1975. Αποπλέει επιδοτούμενο από το λιμάνι του Λαυρίου για άγονη γραμμή, με άδεια απόπλου από το Λιμεναρχείο Λαυρίου και πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από τον Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ). Είναι στα χαρτιά χαρακτηρισμένο ως αξιόπλοο, αλλά είναι άκρως επικίνδυνο. Το μηχανοστάσιό του είναι «ξεχαρβαλωμένο»! Δεν υπάρχει δίκτυο σωληνώσεων που να μην είναι σάπιο και να μην έχει διαρροή. Με φορητές αντλίες και μάνικες προσπαθούν να μαζεύουν τα λάδια και τα νερά από το μηχανοστάσιο για να μην πλημμυρίσει και γίνει μπλακ άουτ.

Είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα η μάνικα (βλέπε φωτ. 1) η οποία μεταφέρει σεντίνες (υπολείμματα από λάδια και άλλα ρυπογόνα υλικά) από το ηλεκτροστάσιο, τις στέλνει στο μηχανοστάσιο, από εκεί στα «μπούνια» του γκαράζ και στη συνέχεια στη θάλασσα! Επιπλέον, η μάνικα αυτή εμποδίζει να κλείσει την υδατοστεγή θύρα που υπάρχει μεταξύ ηλεκτροστασίου και μηχανοστασίου και η οποία αφορά τη στεγανή υποδιαίρεση, στα στεγανά του πλοίου, συνολικά την ασφάλειά του!

Οι ναυτεργάτες του πληρώματος που φτύνουν αίμα μέσα σε αυτό το κάτεργο απαίτησαν το αυτονόητο, δηλαδή να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους σύμφωνα με όλα όσα προβλέπει η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Ακτοπλοΐας. Την περασμένη Πέμπτη ξεκίνησαν απεργία την οποία αποφάσισαν τα ταξικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ. Την επομένη μέρα, Παρασκευή, σύμφωνα με όσα απαίτησε η εταιρεία του Βεντούρη, η απεργία κρίθηκε παράνομη και καταχρηστική, αφού το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι είναι εκτός νόμου η διεκδίκηση της εφαρμογής της Σύμβασης.

Μάχη στον καταπέλτη

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 2: Οι άνθρωποι της εργοδοσίας είχαν όλο το χρόνο να εξαφανίσουν τη μάνικα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 2: Οι άνθρωποι της εργοδοσίας είχαν όλο το χρόνο να εξαφανίσουν τη μάνικα
Το βράδυ της Παρασκευής, η μάχη μεταφέρθηκε στον καταπέλτη του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ». Οι ναυτεργάτες αποφάσισαν επίσχεση εργασίας και ταυτόχρονα κατέθεσαν όλα τα στοιχεία και φωτογραφικό υλικό στο λιμεναρχείο που αποδείκνυε ότι το πλοίο είναι επικίνδυνο και δεν μπορεί να αποπλεύσει.

Ωστόσο, οι λιμενικές αρχές αντί να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα, έδωσαν χρόνο στους «υπαλλήλους» του Βεντούρη που έσπευσαν μετά τα δικαστήρια στο λιμάνι του Λαυρίου και προσπάθησαν να εξαφανίσουν όλα τα στοιχεία (καταδυόμενες αντλίες, μάνικες κλπ.), όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, όπου η αντλία είναι πλέον εξαφανισμένη. Τα σωματεία και οι ναυτεργάτες τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου έκαναν καταγγελία στον υπολιμενάρχη, ο οποίος καθυστέρησε συνειδητά και αυτός να διενεργήσει έλεγχο.

Το Σάββατο το πρωί εμφανίστηκε ένας ιδιώτης με το επίθετο Βαγγελάτος, ο οποίος δήλωσε συνεργάτης του ΚΕΕΠ. Οπως καταγγέλλουν τα σωματεία, «αφού αγνόησε παντελώς τους εκπροσώπους των σωματείων ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, τις καταγγελίες, τα φωτογραφικά ντοκουμέντα και τις προφορικές μαρτυρίες των μελών του πληρώματος, αποχώρησε για να συντάξει έκθεση».

«Αυτούς που ασελγούν - τονίζουν ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ στην καταγγελία τους - σε βάρος των ναυτεργατών, των νησιωτών, των εργαζομένων, για να υπηρετούν τα συμφέροντα των εφοπλιστών, τους παραδίδουμε στην κρίση του ελληνικού λαού και δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική και τους φορείς της». Ανακοίνωση συμπαράστασης στον αγώνα των ναυτεργατών εξέδωσε και η Γραμματεία Λαυρεωτικής του ΠΑΜΕ, που βρίσκεται από την πρώτη στιγμή στο πλευρό τους.

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Επικίνδυνη η κατάσταση στην ακτοπλοΐα

Σε σχόλιό του, για το πλοίο «Θεόφιλος», το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σημειώνει: «Η πρόσκρουση σε ύφαλο του πλοίου "ΘΕΟΦΙΛΟΣ" στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Οινουσσών και Χίου και η παραλίγο τραγωδία επιβεβαιώνουν ότι το κυνηγητό του κέρδους και η πολιτική που το στηρίζει είναι επικίνδυνη για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Και αυτή τη φορά κινδύνεψαν εκατοντάδες επιβάτες και ναυτεργάτες για την οικονομία καυσίμων ή όποιας άλλης σκοπιμότητας των ναυτιλιακών εταιρειών. Υπάρχουν σοβαρά ερωτήματα που πρέπει να διερευνηθούν και να απαντηθούν, για τα αίτια που προκάλεσαν την πρόσκρουση, καθώς και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για τη διάσωση των επιβατών και του πληρώματος, την εμπλοκή της ναυτιλιακής εταιρείας και του ΥΕΝ.

Το γεγονός ότι δεν είχαμε θύματα, κυρίως χάρη στην ψυχραιμία και την αποτελεσματικότητα του πληρώματος, δεν πρέπει να οδηγήσει σε εφησυχασμό. Η κατάσταση στην ακτοπλοΐα είναι επικίνδυνη. Δεκάδες υπερήλικα πλοία, όπως το "ΘΕΟΦΙΛΟΣ", συνεχίζουν να εκτελούν ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Στο όνομα του κέρδους, οι ναυτεργάτες δουλεύουν με εξαντλητικά ωράρια και ταυτόχρονα μειώνονται οι θέσεις εργασίας των ναυτεργατών. Υποχρεώνονται σε επικίνδυνες για την ασφάλεια ενέργειες.

Οι συγκεκριμένες καταγγελίες των ναυτεργατικών σωματείων πριν την πρόσκρουση του πλοίου, για την ωμή τρομοκρατία που δέχτηκαν ναυτεργάτες άλλου πλοίου της ίδιας ναυτιλιακής εταιρείας NEL LINES από κουμπουροφόρους, επιβεβαιώνουν κάτω από ποιο καθεστώς εργάζονται και αναδεικνύουν τις μεγάλες ευθύνες της κυβέρνησης που στηρίζει τα συμφέροντα των εφοπλιστών.

Καθημερινά γίνεται πιο αναγκαία η συντονισμένη πάλη των ναυτεργατών, όλων των εργαζομένων για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που να υπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων, των κατοίκων των νησιών, των ναυτεργατών. Που σημαίνει πάλη, για να γίνουν τα πλοία λαϊκή περιουσία».

Κοροϊδεύουν κι από πάνω...

Την ίδια ώρα που ο υπουργός Οικονομικών ανακοινώνει μέτρα - μαϊμού που θα αντιμετωπίσουν δήθεν την ακρίβεια, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, μετά από σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες την περασμένη Κυριακή, ανακάλυψε συνταγές για την «αποφυγή στο μέλλον νέου ατυχήματος»!.. Τα «μέτρα» που αποφασίστηκαν είναι τα εξής: «Αυστηροποιούνται οι ποινές στους παραβάτες του Διεθνούς Κανονισμού Αποφυγής Σύγκρουσης στη θάλασσα. Υποχρεούνται στο εξής οι αξιωματικοί γέφυρας σε ετήσια αξιολόγηση σε προσομοιωτές με σκοπό τη διαρκή εκπαίδευση όσον αφορά την ακτοπλοΐα στα επικίνδυνα σημεία. Οσον αφορά τον Κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης, θα επανεξεταστούν οι διατάξεις - διαδικασίες που προβλέπονται για τον πλου με βάση τις ιδιαιτερότητες και τα επικίνδυνα σημεία, σε συνεργασία με συναρμόδιους φορείς και εκπροσώπους της ΠΕΠΕΝ».

Πέρα από το γεγονός ότι οι αποφάσεις του ΥΕΝ ξεπερνούν ακόμα και τα όρια του εμπαιγμού, αξίζει να σημειωθεί ότι ουδέποτε δόθηκαν στοιχεία για το πόσα και αν έχει εισπράξει το ΥΕΝ από τα πρόστιμα που έχει επιβάλει στην εταιρεία ΛΟΥΗΣ για το ναυάγιο του «SEA DIAMOND». Οσο για την «αξιολόγηση», είναι φούμαρα και μόνο, αφού δε λειτουργεί ούτε ένας προσομοιωτής, ενώ τμήμα του Κέντρου Επανακατάρτισης Στελεχών Εμπορικού Ναυτικού είναι υπό κατάρρευση.

ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ είχαν προειδοποιήσει

ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους ότι τα γεγονότα στο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» επιβεβαιώνουν «τις επανειλημμένες καταγγελίες των σωματείων μας για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται οι ναυτεργάτες και τους κινδύνους για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Επιβεβαιώνουν ότι οι εφοπλιστές μπροστά στο κέρδος δεν υπολογίζουν τίποτα».

Για να εξυπηρετήσουν τις σκοπιμότητές τους για να έχουν μεγαλύτερο κέρδος, επιβάλλουν ακόμα και επικίνδυνες πορείες στα πλοία, έχοντας έτοιμα τα εξιλαστήρια θύματα, τους ναυτεργάτες που εργάζονται σε εξαντλητικά και επικίνδυνα ωράρια, ενώ την ίδια στιγμή μειώνονται οι οργανικές συνθέσεις των πλοίων, σημειώνουν τα σωματεία.

Επιβεβαιώνεται, συνεχίζουν, ότι «η πολιτική των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που απελευθερώνει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και υπηρετεί τα κέρδη των εφοπλιστών, είναι επικίνδυνη για τους επιβάτες και ναυτεργάτες». Είναι η ίδια που αποθρασύνει τους εφοπλιστές για να τρομοκρατούν τους ναυτεργάτες ακόμα και με κουμπουροφόρους όπως αυτούς που επιστράτευσε η ΣΙ ΛΙΝΚ, θυγατρική της ΝΕΛ ενάντια στους ναυτεργάτες του «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» που αγωνίζονται για τα δεδουλευμένα τους.

Φρένο σ' αυτήν την κατάσταση, επισημαίνουν τα σωματεία, μπορεί να βάλει η συντονισμένη πάλη των ναυτεργατών και όλων των εργαζομένων διεκδικώντας την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που θα υπηρετούν τους εργαζόμενους και θα προστατεύουν τους ναυτεργάτες.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ