Ιδιον της μεγαλαυχίας είναι η αχαριστία και η περιφρόνηση πάντων των άλλων. Ετσι συμπεριφέρθηκε στην πατρίδα του, ΕΣΣΔ, που τον σπούδασε και επί δεκαετίες του έδωσε τη δυνατότητα να σκηνοθετεί. Ετσι συμπεριφέρθηκε και στην Ελλάδα, που του έδωσε τη δυνατότητα (το Ελληνικό Φεστιβάλ και το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, με πολύ χρήμα του ελληνικού λαού) να σκηνοθετήσει - ο ανίδεος από αρχαίο δράμα - την ευριπιδική «Μήδεια». Ο λόγος για τον Ανατόλι Βασίλιεφ, του οποίου διάφορα ιδεολογήματα περί Πλάτωνα και θεάτρου άκουσε η υπογράφουσα πριν λίγα χρόνια σε Διεθνή Συνάντηση Αρχαίου Δράματος στους Δελφούς. Ο Βασίλιεφ - λόγω (ας όψονται κάποιες εφημερίδες που έσπευσαν να τον υπερπροβάλουν και να τον χρίσουν...