Συρρίκνωση συγκοινωνιακού έργου, μείωση προσωπικού και μισθών, αλλά και παραπέρα εντατικοποίηση της εργασίας, εντεινόμενη επιβάρυνση της λαϊκής οικογένειας μέσω της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων (τα οποία αποτελούν πλέον τη βασική πηγή χρηματοδότησης), απογείωση της ταλαιπωρίας που συνεπάγεται για το λαό η μείωση του έργου. Αυτά συνθέτουν σε λίγες γραμμές την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (μπλε λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός, μετρό και τραμ), οι οποίες λειτουργούν με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και όχι βέβαια για την εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των εργαζομένων και του λαού. Χαρακτηριστικός είναι ο νόμος 3920/2011, με τον οποίο δημιουργήθηκαν...