Με το σχέδιο νόμου για τη διά βίου μάθηση, το οποίο δόθηκε χτες στη δημοσιότητα, επιχειρείται να θεσμοθετηθούν διάφορες δομές παροχής κατάρτισης που θα διατρέχουν όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και θα καθιστούν ουσιαστικά την κατάρτιση κύριο εκπαιδευτικό σύστημα, αφού αυτό επιτάσσουν και οι ευρωπαϊκές κατευθύνσεις, η στρατηγική της Λισαβόνας περί ανταγωνιστικότητας. Μιλώντας για διά βίου εκπαίδευση και κατάρτιση, η κυβέρνηση προσπαθεί να την παρουσιάσει ως κάτι αναπόφευκτο, θετικό και αντικειμενικό, λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας και της επιστήμης και ότι δήθεν απαντά στην αναγκαία ανανέωση γνώσεων. Ενα αντικειμενικό γεγονός παρουσιάζεται ως «ανάγκη» της αγοράς, όπου ο εργαζόμενος θα...