Ξεκίνησε χτες στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου «Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και άλλες εκπαιδευτικές διατάξεις», το οποίο αναμορφώνει το θεσμικό πλαίσιο της ειδικής αγωγής στη χώρα μας, έχοντας ως βασική φιλοσοφία τη «σχολική ενσωμάτωση», χωρίς όμως η συνολική εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για κάτι τέτοιο. Το νομοσχέδιο αφιερώνει μόλις τα πέντε από τα δεκαπέντε άρθρα του στην ειδική αγωγή και ο κύριος όγκος του αφορά τη ρύθμιση μιας σειράς εκκρεμοτήτων και προβλημάτων, που έχει δημιουργήσει η μεταρρύθμιση και θέματα εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Αυτό, άλλωστε, επισημάνθηκε χτες από το σύνολο...