Επιπλέον στοιχεία για την άσχημη κατάσταση του πλοίου ΠΡΙΝΣΕΣ ΔΑΝΑΗ,τα οποία αναδεικνύουν τις τραγικές ευθύνες του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και της αρμόδιας Επιθεώρησης Πλοίων, που του επέτρεψαν να αποπλεύσει την περασμένη Πέμπτη, παρουσιάζουν τα ναυτεργατικά σωματεία Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού και Πανελλήνια Ενωση Κατώτερων Πληρωμάτων Μηχανής (ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ), με καταγγελία τους που κοινοποιήθηκε και στην Εισαγγελία Πειραιά. Ο απόπλους επιτράπηκε τελικά παρά και τις προηγούμενες καταγγελίες των δυο σωματείων για σοβαρές ελλείψεις που εντόπισαν στο πλοίο. Το κρουαζερόπλοιο, με σημαία Παναμά, ανήκει στην εταιρία ARCALIA,του εφοπλιστή Γ. Ποταμιάνου.Μετά από παρέμβαση των...
ΧΑΛΚΙΔΑ (του ανταποκριτή μας).- Την προσφιλή της - όπως και στην ΑΓΕΤ - μέθοδο των "οικειοθελών αποχωρήσεων" με τη συναίνεση και της διοίκησης του σωματείου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ), έχει βάλει σε εφαρμογή η ιταλική διοίκηση των "Τσιμέντων Χαλκίδας",συρρικνώνοντας το προσωπικό με γρήγορους ρυθμούς. Στα σχέδια των Ιταλών είναι η μείωση του προσωπικού κατά 300 εργαζόμενους. Η συρρίκνωση αυτή συνοδεύεται και με την άσκηση πίεσης προς τους υπόλοιπους εργαζόμενους να καλύπτουν τις θέσεις και ειδικότητες που μένουν κενές.Προς την κατεύθυνση αυτή, επιστρατεύονται φήμες που έντεχνα διοχετεύονται στο προσωπικό, ότι "τα πράγματα μπορούν να χειροτερέψουν". Την ίδια στιγμή έχουμε αύξηση του προσωπικού των...