Με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «η τροπολογία που επιτρέπει την εκχώρηση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ ή σε ιδιώτες πατάει στην Ευρωπαϊκή Οδηγία 1370/2007 για την "απελευθέρωση των Μεταφορών" και πλέον άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για τα δικαιώματα των εργαζομένων και των επιβατών στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας. Με λίγα λόγια, "απελευθέρωση" σημαίνει παράδοση μέρους ή και ολόκληρου του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες με σκοπό το κέρδος και με κρατική επιδότηση.
Αυτό θα επιφέρει:
Απότομη συρρίκνωση του συγκοινωνιακού έργου - σύμπτυξη γραμμών. Συρρίκνωση - με διάφορους τρόπους - του αριθμού των εργαζομένων με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας και μπάσιμο εργαζομένων δεύτερης και τρίτης ταχύτητας, οι οποίοι μπορεί στο μέλλον να αξιοποιηθούν και ως απεργοσπαστικός μηχανισμός αν οι μόνιμοι απεργήσουν για κάποιο λόγο. Σύμπραξη του Δημοσίου με τον ιδιωτικό φορέα (ΚΤΕΛ). Τμηματική ανάθεση του έργου από τον ΟΑΣΘ στην ΑΣΥΘ ΑΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Παραπέρα χτύπημα των Συλλογικών Συμβάσεων. Αύξηση του κόστους εισιτηρίων και καρτών».
Καλεί τους εργαζόμενους να γυρίσουν την πλάτη στον εργοδοτικό - κυβερνητικό συνδικαλισμό και συσπειρωμένοι με τις ταξικές δυνάμεις να απαντήσουν σε κυβέρνηση και ιδιώτες με αγώνα για Ενιαίο Δημόσιο Φορέα, με κοινωνικό χαρακτήρα, που να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες του λαού για φθηνές και αξιόπιστες συγκοινωνίες, μόνιμο προσωπικό με μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα.