Παρασκευή 20 Νοέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Συνεχίζονται η ταλαιπωρία και η κοροϊδία σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς

Με προβλήματα συνεχίστηκε και χτες η τηλεκπαίδευση για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς δεν έλειψαν τα εμπόδια στις συνδέσεις, στον ήχο, στην εικόνα κ.λπ., τη στιγμή που η τηλεκπαίδευση μετά το κλείσιμο των σχολείων αποτελεί τον μοναδικό τρόπο συνέχισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και επαφής του εκπαιδευτικού με τον μαθητή.

Η κυβέρνηση εξακολουθούσε και χτες να μιλά διά του εκπροσώπου της με νούμερα συνδεδεμένων μαθητών και τμημάτων που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματική τραγελαφική εικόνα, δηλώνοντας πως τα προβλήματα αντιμετωπίζονται καθημερινά και επιλύονται.

Στο μεταξύ, με αφορμή την κατάσταση με την οποία ήρθαν αντιμέτωποι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί κατά την έναρξη της τηλεκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) αναφέρεται συνολικά στις ευθύνες της κυβέρνησης, που εδώ και επτά μήνες δεν πήρε όλα αυτά τα μέτρα, ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά, σημειώνοντας πως «είναι ξεκάθαρο σε όλους τους γονείς ότι στο μεσοδιάστημα από την άνοιξη και μετά δεν υπήρξε καμία προετοιμασία, ώστε να υποστηριχτεί στοιχειωδώς κάποια μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης». Η ΑΣΓΜΕ καλεί το υπουργείο «να σταματήσει να διαδίδει fake news, ότι ο εξοπλισμός είναι στα σχολεία και ότι όλα κυλούν ομαλά» και την κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα γονιών, εκπαιδευτικών, μαθητών για τεχνολογικό εξοπλισμό με ευθύνη του κράτους, χωρίς όρους για όλους τους μαθητές. Επίσης, άμεση ενίσχυση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και όλων των τεχνολογικών υποδομών που απαιτούνται, κρατική στήριξη στο παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών για αξιοποίηση όλων των δυνατών πρόσφορων μέσων για τη συνέχιση της μορφωτικής διαδικασίας, να μην αφαιρεθεί ούτε μια μέρα κανονικής άδειας από τους εργαζόμενους γονείς.

Αξεπέραστα προβλήματα για τις λαϊκές οικογένειες

Ζητήματα που έχουν να κάνουν με την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης και τις υπαρκτές ανάγκες των οικογενειών σε εξοπλισμό αναδεικνύουν γονείς και εκπαιδευτικοί με την έναρξη της τηλεκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ο Σύλλογος Γονέων Μαθητών 54ου Δημοτικού Ηρακλείου Κρήτης σημειώνει ότι την πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης «η πλειοψηφία των παιδιών έμειναν στο... connecting, καθώς ουδέποτε συνδέθηκαν. Ακόμα και για τα λίγα που το κατάφεραν, αντικειμενικά ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί μάθημα είτε για τεχνικούς λόγους είτε λόγω μικρού αριθμού συμμετεχόντων στην τάξη». «Τα προβλήματα αυτά έρχονται να προστεθούν στις δυσκολίες που έχουν αρκετοί από εμάς με τις άδειες από τις δουλειές μας αλλά και στα εμπόδια που μπαίνουν σε οικογένειες που δεν διαθέτουν tablet ή laptop ή ακόμα και σύνδεση στο internet. Τα προβλήματα γίνονται πολλαπλάσια για μια οικογένεια που έχει 2-3 ή παραπάνω παιδιά, τα οποία κάνουν τηλεκπαίδευση και τουλάχιστον έναν γονιό που να τηλεργάζεται ταυτόχρονα!», επισημαίνουν οι γονείς.

Αντίστοιχα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών του Δημοτικού και Νηπιαγωγείων Διρφύων σε επιστολή αναφέρεται μεταξύ άλλων στα ζητήματα του εξοπλισμού των μαθητών, σημειώνοντας πως το σχολείο έλαβε μόνο μια φορητή συσκευή και δεν υπήρξε καμία απάντηση σε έγγραφό τους προς το υπουργείο σχετικά με τις ανάγκες. «Οπως καταλαβαίνετε όλοι, δεν είμαστε σε διακοπές, που αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά και οι γονείς μαζί ζουν μια κατάσταση δύσκολη», τονίζει ο Σύλλογος και αναφέρεται στο σύνθετο ρόλο που καλείται να παίξει κάθε γονιός και στις ανάγκες που υπάρχουν και σε εξοπλισμό για οικογένειες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τον προμηθευτούν.

Αποκλεισμένα ουσιαστικά από την τηλεκπαίδευση βρέθηκαν την πρώτη μέρα και τα νησιά του Αιγαίου. Οπως περιγράφει εκπαιδευτικός που υπηρετεί σε ένα από αυτά, το τηλεμάθημα ξεκίνησε με το ένα τέταρτο των μαθητών να μπορούν να έχουν μια σχετικά καλή επικοινωνία μέσω μικροφώνου, ακολούθησαν συνδέσεις και αποσυνδέσεις, ενώ μετά τις 14.50 η γενική εικόνα στις οθόνες ήταν το σήμα connecting, που σημαίνει ότι γίνεται σύνδεση, χωρίς όμως επιτυχία. Με αφορμή τα παραπάνω, αναδεικνύεται και το ζήτημα της αναβάθμισης των τεχνικών υποδομών, των ζητημάτων που έχουν να κάνουν με τις συνδέσεις και την ταχύτητα των δικτύων.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μια πρώτη απάντηση για την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση» (2021-02-18 00:00:00.0)
Αντιμέτωπα με χρόνια προβλήματα και νέες δυσκολίες (2021-02-02 00:00:00.0)
Εκοψαν το ρεύμα σε μονογονεϊκή οικογένεια με τρία παιδιά! (2020-12-08 00:00:00.0)
Απαίτησαν μέτρα για την ισότιμη πρόσβαση όλων στην τηλεκπαίδευση (2020-11-24 00:00:00.0)
Ο εμπαιγμός συνεχίζεται (2020-11-20 00:00:00.0)
Αγκομαχώντας για δεύτερη μέρα χτες η τηλεκπαίδευση (2020-11-11 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ