Τετάρτη 6 Φλεβάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΣΑΚ ΔΕΕ
«Απεργούμε περιφρουρώντας τα αιτήματά μας»

Κάλεσμα στους εκπαιδευτικούς με αφορμή την απεργία που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ, για την Παρασκευή 8 Φλεβάρη

«Η απεργία της 8 Φλεβάρη μπορεί και πρέπει να είναι διαφορετική, να υπερβεί τον επετειακό χαρακτήρα και τον απλό συμβολισμό που θέλει η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ. Προϋπόθεση γι' αυτό είναι η καθολική συμμετοχή στην απεργία και να περάσει η ευθύνη της οργάνωσης του αγώνα στη βάση, στις ΓΣ, στις επιτροπές αγώνα. Μόνο έτσι θα δώσουμε αποφασιστική απάντηση στο "μονόδρομο" της ΟΝΕ, στην πολιτική των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση, της λιτότητας, της ανεργίας και των ιδιωτικοποιήσεων». Με αυτά τα λόγια, η ΕΣΑΚ ΔΕΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συντονισμένα να δώσουν αγωνιστικό «παρών» στην απεργία και στις συγκεντρώσεις της Παρασκευής, παίρνοντάς τη στα δικά τους χέρια, «διασφαλίζοντας την κλιμάκωση του αγώνα, περιφρουρώντας τα αιτήματα».

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ αναφέρεται ιδιαίτερα στο νόμο για την αξιολόγηση και σημειώνει ότι «είναι πρωτοφανές ότι ψηφίστηκε το ν/σ χωρίς την παραμικρή κινητοποίηση από την πλειοψηφία της ΟΛΜΕ». Αφού καταμερίζει τις ευθύνες στις παρατάξεις ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, Συνεργασία, Παρέμβαση, τονίζει την ανάγκη «να παρθούν άμεσα αποφάσεις, κυρίως από τις ΓΣ και πρωτοβουλίες από επιτροπές αγώνα ώστε να ακυρωθεί η αξιολόγηση στην πράξη. Ετσι, σημειώνει η παράταξη, πρέπει να στηριχτεί συνδικαλιστικά ο εκπαιδευτικός (π.χ. με στάση εργασίας, απεργία κ.ά.), ο σύλλογος να μην καταθέσει καμιά έκθεση αυτοαξιολόγησης, να μην επιτρέψει σε κανένα αξιολογητή να εισέλθει στην τάξη, κανένας αιρετός να μην υιοθετήσει την αξιολόγηση για τη μονιμοποίηση ή την υπηρεσιακή μεταβολή συναδέλφου». Τονίζει επίσης ότι «η αξιολόγηση είναι συνυφασμένη με τον αυταρχισμό και έχει ως στόχο την ιδεολογικοπολιτική χειραγώγηση του εκπαιδευτικού για να υλοποιείται η αντιεκπαιδευτική πολιτική ταχύτερα και αποδοτικότερα». «Η κυβέρνηση, σημειώνει, αφού διαθέτει τις χαμηλότερες δαπάνες για την παιδεία, επιδιώκει με την αξιολόγηση, να νομιμοποιήσει και να βαθύνει παραπέρα την ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, της εκπαίδευσης».

Η ΕΣΑΚ ΔΕΕ απευθυνόμενη προς τους εκπαιδευτικούς, αναφέρεται στο σύνολο της αντεργατικής πολιτικής και προτείνει την απάντηση που πρέπει να δώσει το κίνημα της παιδείας που μπορεί «αποφασιστικά και νικηφόρα να αντισταθεί, να έχει κατακτήσεις, όταν έρχεται σε συνολική αντιπαράθεση με την ταξική πολιτική της κυβέρνησης - ΕΕ - ολιγαρχίας, όταν προβάλλει ένα συνολικό πρόγραμμα για την αναγέννηση της παιδείας, όταν συνδέει τον αγώνα για την παιδεία των σημερινών αναγκών με τον αγώνα για ριζικές αλλαγές στην κοινωνία.

Απέναντι στην επίθεση της κυβέρνησης και του μεγάλου κεφαλαίου, απέναντι στον κυβερνητικό συνδικαλισμό και στη συναίνεση, συμβιβασμό της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ, απαντάμε με την ταξική ενότητα από τα κάτω, το συντονισμό, τις επιτροπές αγώνα και τη διεκδίκηση αιτημάτων που να ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες μας», καταλήγει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ