Παρασκευή 22 Μάρτη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Αναδίπλωση για τον προαστιακό σιδηρόδρομο
  • Υποχωρεί από το αίτημα για υπογειοποίηση η πλειοψηφία, λόγω ...Ολυμπιακών
  • «Συμπαράταξη»: Είναι έργο για τους κατοίκους της πόλης και όχι για την Ολυμπιάδα

Σώνει και καλά να είναι υπέργειος ο προαστιακός σιδηρόδρομος, για χάρη της Ολυμπιάδας. Η ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης έρχεται σε δεύτερη μοίρα...
Σώνει και καλά να είναι υπέργειος ο προαστιακός σιδηρόδρομος, για χάρη της Ολυμπιάδας. Η ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης έρχεται σε δεύτερη μοίρα...
«Τα μάζεψε» στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο ο δήμαρχος Δ. Αβραμόπουλος, σχετικά με τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Ετσι, ενώ την περασμένη βδομάδα ο Δήμος προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας υπογειοποίησή του για το τμήμα που θα περνά από την Αθήνα, χθες, προχώρησε σε μια ακόμα αναδίπλωση.

Συγκεκριμένα, πρότεινε βελτιωτικές παρεμβάσεις στο υπάρχον υπέργειο δίκτυο του ΟΣΕ και ζήτησε να σταλεί επιστολή προς το υπουργείο Μεταφορών, με την οποία ο Δήμος θα ζητά τη δέσμευση του υπουργείου για υπογειοποίηση του προαστιακού μετά το 2004. Αναλόγως, δε, με την απάντηση που θα λάβει από το υπουργείο, ο Δήμος θα επανεξετάσει την προσφυγή. Η πρόταση αυτή έγινε κατά πλειοψηφία δεκτή από το δημοτικό συμβούλιο. Μειοψήφησαν η «Συμπαράταξη για την Αθήνα» και οι Δ. και Τ. Μπέης, ενώ λευκό ψήφισε ο Αγγ. Μοσχονάς της πλειοψηφίας και άκυρο η Αννα Φιλίνη του ΣΥΝ.

Η «Συμπαράταξη για την Αθήνα», όπως σημείωσε ο δημοτικός σύμβουλος Στ. Λάμπρου, πρότεινε στο Δημοτικό Συμβούλιο να στηρίξει την αρχική του απόφαση και να εμμείνει στην προσφυγή του στο ΣτΕ. Τόνισε, παράλληλα, την ανάγκη στήριξης της θέσης για άμεση υπογειοποίηση του προαστιακού σιδηροδρόμου, ανεξάρτητα από τις ημερομηνίες που έχουν τεθεί για το 2004. Αλλωστε, όπως σημείωσε, είναι έργο για τους κατοίκους της πόλης και όχι έργο για την Ολυμπιάδα.

Οι «βελτιωτικές προτάσεις», του δημάρχου, τις οποίες έκανε δεκτές ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Τσίτουρας, ήταν: Οι υπέργειες γραμμές του τρένου να παραμείνουν δύο και να μη γίνουν τέσσερις. Τα τρένα να είναι ηλεκτροδοτούμενα και όχι ντιζελοκίνητα (δηλαδή, λιγότερος θόρυβος). Τέλος, να μην τοποθετηθούν ηχοπετάσματα. Οπως είπε, εν ολίγοις, και ο Δ. Αβραμόπουλος, να μη γίνουν καθόλου έργα και να μείνουν όλα όπως έχουν. Το αιτιολόγησε δε, ως εξής: «Μακάρι να μπορούσαμε στα δυόμισι χρόνια που απομένουν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες να γίνονταν όλα όσα θέλαμε».

Ο Μαν. Δανδουλάκης, σύμβουλος της «Συμπαράταξης», σημείωσε χαρακτηριστικά: «Η πρόταση του δημάρχου είναι το κερασάκι στην τούρτα για την "Αθήνα 2004" και την ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να μη διαθέσουν τα απαραίτητα κονδύλια - που έχουν ήδη εγκριθεί - για την υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου. Η τυχόν μη υπογειοποίηση σημαίνει ευθύνη της πλειοψηφίας του ΔΣ».

Ο κ. Σωτηρόπουλος, στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ, αιτιολογώντας την αδυναμία της εταιρίας να προχωρήσει σε υπογειοποίηση του προαστιακού, επικαλέστηκε έλλειψη χρόνου (Ολυμπιακοί Αγώνες), χρήματος και τις δυσκολίες του ίδιου του τεχνικού έργου. Ο ίδιος, όμως, παραδέχτηκε πως υπάρχουν 2 τρισ. δραχμές για έργα της ΕΡΓΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ