Τη διαφωνία της στην τοποθέτηση καμερών στις εισόδους, στα προαύλια και στους διαδρόμους στο 16ο Γυμνάσιο - Λύκειο και στο συγκρότημα που στεγάζει το 40ό Νηπιαγωγείο, το 18ο Δημοτικό και το 56ο Γυμνάσιο του δήμου Αθήνας, εκφράζει σε ανακοίνωσή της η Ενωση Γονέων 7ου Διαμερίσματος, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι αφού τοποθετήθηκαν οι κάμερες συζητά προσχηματικά την έγκρισή τους η Σχολική Επιτροπή, χωρίς καν να έχουν συζητήσει για το θέμα οι Σύλλογοι Γονέων και οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών των σχολείων.
«Πριν λοιπόν ενδιαφερθούν για την ασφάλεια των κτιρίων, μετά τις ώρες λειτουργίας τους, θα έπρεπε να έχουν ενδιαφερθεί για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών τις ώρες λειτουργίας του σχολείου. Διότι στο 16ο Γυμνάσιο - Λύκειο περιμένουν χρόνια να αντικατασταθούν οι σκουριασμένες μπασκέτες και τα απαραίτητα προστατευτικά. Διότι στο 56ο Γυμνάσιο οι τοίχοι πάνω στους οποίους τοποθετήθηκαν οι κάμερες πέφτουν και η αυλή πλημμυρίζει σε κάθε βροχή», σχολιάζει η Ενωση Γονέων. Παράλληλα καταγγέλλει το σκεπτικό με το οποίο πάει να τις εγκρίνει η Σχολική Επιτροπή, καθώς στην εισήγηση της προέδρου της σημειώνεται ότι όπου έχει εφαρμοστεί το μέτρο «έχει μειωθεί στο ελάχιστο το κόστος από φθορές από εξωσχολικούς και έχει εξαλειφθεί το απεχθές φαινόμενο των "καταλήψεων"!».
«Τα σχολικά κτίρια και τα παιδιά μας όμως δεν απειλούνται από τις καταλήψεις και τις κινητοποιήσεις τους μέσα από τις οποίες διεκδικούν ασφαλή κτίρια και εκπαιδευτικούς για να τους κάνουν μάθημα, τα αυτονόητα δηλαδή. Απειλή για την ασφάλειά τους και την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι διαχρονικά οι επιλογές των δημοτικών αρχών και υπουργείων, που ενώ δεν βρίσκουν χώρους και χρήματα για να χτίσουν νέα σχολεία και να συντηρήσουν τα υπάρχοντα, διαθέτουν τεράστια κονδύλια για έργα βιτρίνας, αναπλάσεις, σιντριβάνια, περιπάτους», σχολιάζει η Ενωση Γονέων και απαιτεί:
«Θέλουμε σχολεία ανοιχτά, που θα λειτουργούν με ασφάλεια σε υποδομές, με εξασφαλισμένες τη θέρμανση, την καθαριότητα, τη φύλαξη, και θα καλύπτουν όλες τις σύγχρονες ανάγκες των μαθητών. Σχολεία που θα αποτελούν χώρους άθλησης, ψυχαγωγίας και δημιουργικής απασχόλησης τις ώρες πέρα από το διδακτικό ωράριο», καταλήγει.