Στην επικαιρότητα ξανά οι συνθήκες ασφαλείας στις Μεταφορές
Συγκεκριμένα, η Γερμανική Ενωση Μηχανοδηγών (GDL) είχε προκηρύξει απεργία από τις 2 π.μ. τα ξημερώματα της Πέμπτης έως και τη 1 μ.μ. τα ξημερώματα της Παρασκευής. Στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες η απεργία είχε ξεκινήσει από την Τετάρτη στις 6 μ.μ. και αναμενόταν να λήξει την Παρασκευή στις 5 π.μ.
Κεντρικό αίτημα των εργαζομένων στα τρένα είναι η μείωση (από το 2028) των ωρών εργασίας από 38 σε 35 ώρες την εβδομάδα με πλήρεις αποδοχές, με εκπροσώπους συνδικάτων να αναγγέλλουν «απεργιακό κύμα» που «θα ακολουθήσει». Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της GDL Κλάους Βεζέλσκι δήλωσε ότι στο εξής δεν θα αποκλείονται απεργίες ανά πάσα στιγμή, ακόμη και χωρίς τη 48ωρη προειδοποίηση που ίσχυε έως τώρα.
Οσον αφορά τις αερομεταφορές, η απεργία που προκηρύχτηκε με απόφαση του συνδικάτου Ver.di άρχισε ξημερώματα Πέμπτης, για το προσωπικό εδάφους της «Lufthansa». Το συνδικάτο των εργαζομένων ζητά αύξηση του μηνιαίου μισθού τουλάχιστον κατά 500 ευρώ και εφάπαξ «αποζημίωση πληθωρισμού», τονίζοντας μάλιστα ότι η εταιρεία έχει κέρδη - ρεκόρ.
Υπέρ της προκήρυξης νέας απεργίας ψήφισε και το 96% των εργαζομένων στην καμπίνα των αεροσκαφών, με το συνδικάτο τους (UFO) να επιφυλάσσεται για ανακοίνωση ημερομηνιών κινητοποιήσεων το προσεχές διάστημα. Το UFO, το οποίο εκπροσωπεί 18.000 υπαλλήλους καμπίνας της «Lufthansa» και σχεδόν 1.000 εργαζόμενους της «Cityline» διεκδικεί αύξηση 15% στις μηνιαίες αποδοχές, σύμβαση διάρκειας 18 μηνών και «αποζημίωση πληθωρισμού» ύψους 3.000 ευρώ.