Τετάρτη 22 Μάη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΑΣ ΟΑΣΘ
Ασφαλής, ποιοτική συγκοινωνία μόνο σε ρήξη με την πολιτική ιδιωτικοποίησης

Σχόλιο για το σόου της κυβέρνησης με τα ηλεκτρικά λεωφορεία

Την προεκλογική φιέστα της κυβέρνησης για τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης του ΟΑΣΘ σχολιάζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ.

Οπως αναφέρει, «το κυβερνητικό "show" στήθηκε στον χώρο του αμαξοστασίου, γιατί αυτός που στην πραγματικότητα προορίζεται και θα φιλοξενήσει τα ηλεκτρικά λεωφορεία και την υποδομή των φορτιστών βρίσκεται ακόμα υπό κατασκευή και είναι σε μορφή "χωραφιού".

Σε ό,τι αφορά τις ανακοινώσεις για τον στόλο του ΟΑΣΘ που τα επόμενα χρόνια θα αντικατασταθεί από σύγχρονα λεωφορεία, η ΔΑΣ ΟΑΣΘ σημειώνει: «Σήμερα, 5 χρόνια μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από τη ΝΔ, ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να προσφέρει άθλιες συγκοινωνιακές υπηρεσίες στον λαό της πόλης, με λεωφορεία ασυντήρητα, που μένουν κάθε μέρα από βλάβες (και ορισμένα από αυτά καίγονται), με αναμονές των 20 - 30 λεπτών ή και περισσότερο, με ελλείψεις τεχνικού προσωπικού και οδηγών, με εργαζόμενους β' ταχύτητας, συμβασιούχους, που παίρνουν 850 ευρώ.

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν είναι κατάλληλα για όλες τις λεωφορειακές γραμμές, γιατί δεν επιλέχτηκαν με βάση τις μορφολογικές και άλλες κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης και τις ανάγκες του λαού για συγκοινωνία.

Αντίθετα, επιλέχτηκαν με κριτήρια τις "διεθνείς συμμαχίες", την "πράσινη ανάπτυξη" κ.λπ., με βασικούς κερδισμένους τους επιχειρηματικούς ομίλους που πουλάνε και εισάγουν "πράσινα" οχήματα, που κοστίζουν 400.000 ευρώ (πλην ΦΠΑ) το ένα (!) και τα χρήματα για την αγορά τους προέρχονται από το λεγόμενο Ταμείο Ανάκαμψης της Ευρωπαϊκής Ενωσης, και φυσικά θα φορτωθούν στις πλάτες των εργαζομένων και του λαού».

Τονίζει δε ότι «η πολιτική τους για τη συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης είναι πολύ παλιά και αραχνιασμένη, και δεν άλλαξε καθόλου από το 1957 και εδώ.

Τότε με νόμο για την ίδρυση του ιδιωτικού ΟΑΣΘ, ενώ σήμερα εφαρμόζοντας τους "σύγχρονους" Κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που συνεχίζουν να διατηρούν τους ιδιώτες παρόχους, των οποίων το επιχειρηματικό κέρδος το επιδοτεί το κράτος μέσα από τον προϋπολογισμό.

Με το Μετρό Θεσσαλονίκης να έχει ήδη παραδοθεί σε ιδιωτικό επιχειρηματικό σχήμα και τους διεθνείς διαγωνισμούς του ΟΣΕΘ για την παράδοση του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες να είναι σε εξέλιξη, ο λαός της πόλης τη "νέα εποχή" στη συγκοινωνία με τα ηλεκτρικά λεωφορεία που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση θα την πληρώσει πολύ ακριβά, με την εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το επόμενο διάστημα, όταν θα έχουν σβήσει τα φώτα και οι κάμερες».

Η ΔΑΣ ΟΑΣΘ καλεί τον λαό της πόλης, που ξεροσταλιάζει στις στάσεις περιμένοντας το λεωφορείο ή που χρησιμοποιεί το ΙΧ του επειδή η συγκοινωνία είναι απαράδεκτη, να καταδικάσει τα στημένα σόου της κυβέρνησης και την πολική της ΕΕ για τη συγκοινωνία.

«Οι σύγχρονες ανάγκες του για ασφαλή, ποιοτική, σύγχρονη και φτηνή συγκοινωνία μπορούν να ικανοποιηθούν μόνο με τον αγώνα του απέναντι στις πολιτικές ιδιωτικοποίησης των μέσων μεταφοράς», υπογραμμίζει.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ