Παρασκευή 17 Μάη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 39
ΠΑΙΔΕΙΑ
Στατιστικά στοιχεία για την εκπαίδευση

Το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας συμβάλλει στο να προχωρήσει η «αξιολόγηση» που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση στην εκπαίδευση

Ενόψει προφανώς της επικείμενης εφαρμογής της «αξιολόγησης» του σχολικού έργου, το Κέντρο Εκπαιδευτικής Ερευνας προχώρησε στην έκδοση στατιστικών δεδομένων για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η έκδοση, μαζί με το πρόγραμμα «Αποτύπωση των Σχολικών Μονάδων» έρχεται να δημιουργήσει το υπόβαθρο για την υλοποίηση της αξιολόγησης, η οποία ανοίγει το δρόμο για την κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Ο τόμος που παρουσιάστηκε χτες με τίτλο «το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα», αναφέρεται στις δύο πρώτες βαθμίδες και περιλαμβάνει ποσοτικά δεδομένα για την υποδομή των σχολείων, το εκπαιδευτικό προσωπικό, το μαθητικό πληθυσμό και περιγραφή των εκπαιδευτικών δομών με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν μέχρι το Μάρτιο του 2001. Οπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι συγγραφείς του, η πρόθεση για τη σύνταξή του «ενισχύθηκε και από την απόφαση του κράτους να αναθέσει στο Κέντρο καίρια συμμετοχή στις διαδικασίες αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος στο επίπεδο της πρώτης και της δεύτερης βαθμίδας».

Ο υπουργός Παιδείας Π. Ευθυμίου, σε δηλώσεις του κατά την παρουσίαση, χαρακτήρισε το έργο «ως ένα ασφαλή τρόπο να προσεγγιστούν τα θέματα της εκπαίδευσης χωρίς δαιμονολογίες, χωρίς μισολογίες και χωρίς κομματικές ή πολιτικές αντιδικίες επί των στοιχείων», συγκαλύπτοντας και μέσα από τα στατιστικά του ΚΕΕ - Οργανισμού που ελέγχει πλήρως - ότι η πολιτική της κυβέρνησης έχει εντείνει τους ταξικούς φραγμούς για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων.

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι ο ΟΟΣΑ κατατάσσει την Ελλάδα στην τελευταία θέση στις δημόσιες δαπάνες για την Παιδεία, επανέφερε το γνωστό επιχείρημα ότι... «η χώρα έχει μεγάλες αμυντικές δαπάνες, ωστόσο κάθε χρόνο οι δαπάνες για την Παιδεία αυξάνονται κατά 8%».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ