Σε αδιέξοδο κατέληξαν τελικά οι διαπραγματεύσεις που είχαν ανακοινωθεί μεταξύ των δύο ιαπωνικών κολοσσών στην αυτοκινητοβιομηχανία, «Nissan» και «Honda», που παζάρευαν μία συγχώνευσή τους - όπως τουλάχιστον είχε γίνει γνωστό.
Για το οριστικό «ναυάγιο», ο διευθύνων σύμβουλος της «Nissan» φέρεται να ενημέρωσε σχετικά τον ίδιο τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Honda».
Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από σχετικά ρεπορτάζ, οι δύο πλευρές διαφώνησαν ως προς τον καταμερισμό των μετοχών στο όποιο νέο «σχήμα» θα προέκυπτε και τους όρους με τους οποίους κάθε μέρος θα εισερχόταν σε αυτό (το σχέδιο αναδιάρθρωσης που η «Nissan» είχε καταρτίσει, με 9.000 απολύσεις, φέρεται να κρίθηκε ανεπαρκές). Ειδικότερα η «Honda» φέρεται ότι τελικά διαπραγματευόταν με όρους εξαγοράς της «Nissan», κάτι που προκάλεσε και την αντίδραση της θυγατρικής της «Nissan», «Renault», της οποίας η διοίκηση φέρεται να κατήγγειλε ότι θα γινόταν «εξαγορά της «Nissan» από τη «Honda» χωρίς να υπάρξει πριμοδότηση των μετόχων της «Nissan», μιλώντας για αποτέλεσμα «μη αποδεκτό» και διαμηνύοντας ότι θα «υπερασπιστεί σθεναρά» τα συμφέροντά της.
Σημειωτέον ότι πρόσφατα έγιναν γνωστά σχέδια της «Nissan» για δημιουργία νέου εργοστασίου κατασκευής μπαταριών EV στο ιαπωνικό νησί Κιουσού, τοποθεσία που χαρακτηρίστηκε μάλιστα «εξαιρετικά ανταγωνιστική βάση γεωπολιτικά».
Τέλος, ήδη κυκλοφορούν σενάρια για πιθανή συνεργασία της «Nissan» με την ταϊβανέζικων συμφερόντων «Foxconn».