Για πτώση των βάσεων μίλησε ο ΓΓ του ΥΠΕΠΘ
Ο Αθ. Τσουροπλής μίλησε επίσης για θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας, που έφεραν φέτος αυτά τα αποτελέσματα, σε αντίθεση με την περσινή «υπερσυσσώρευση αριστούχων», όμως παρά τις αναλύσεις περί της δυσκολίας των θεμάτων και του «τσεκουρώματος» στη βαθμολογία, η αλήθεια του αντιεκπαιδευτικού συστήματος δεν μπορεί πια να κρυφτεί. Στις εξετάσεις της Γ' Λυκείου καταφέρνουν να φτάσουν σχεδόν οι μισοί από τους μαθητές που αποφοιτούν από το Γυμνάσιο, ενώ ακόμα και 4.736 μαθητές που έφτασαν φέτος μέχρι τη Γ' Λυκείου δεν έδωσαν τελικά εξετάσεις. Γίνεται δε φανερό πως τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων δεν αποτυπώνουν το πραγματικό μορφωτικό επίπεδο των μαθητών, αφού οι εξετάσεις δεν περιέχουν ούτε ίχνος παιδαγωγικού χαρακτήρα, δεν έχουν ως στόχο την πιστοποίηση και αξιολόγηση των γνώσεων, ενώ ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων και η συνακόλουθη διακύμανση των βάσεων δεν είναι παρά ένας από τους ρυθμιστές της κοινωνικής επιλογής και της ταξινόμησης των μαθητών στα διάφορα τμήματα των ΑΕΙ - ΤΕΙ.
Eurokinissi |