Κυριακή 21 Ιούλη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
BMW Ζ4
Διθέσιο όνειρο

Ανοιχτό, πανίσχυρο, ακριβές και ασφαλές στο χειρισμό - ένα αυτοκίνητο που στοχεύει στη μέγιστη οδηγική απόλαυση!

Ενα αυτοκίνητο που έχει σκοπό να ερεθίσει τη φαντασία των οδηγών θα παρουσιάσει στο «Paris Motor Show» στα τέλη του Σεπτέμβρη η BMW. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούριο roadster, το Ζ4, με «μυώδη» και πραγματικά εντυπωσιακή εμφάνιση. Το νέο ανοιχτό διθέσιο σύμφωνα με την BMW είναι πανίσχυρο, ακριβές και ασφαλές στο χειρισμό του, παραμένοντας βέβαια ένα αυτοκίνητο για λίγους. Το BMW Z4 διαθέτει ένα ιδιαίτερα μακρύ εμπρόσθιο καπό, που το διαφοροποιεί αισθητικά από τα υπόλοιπα roadster. Αυτή η σχεδίαση προσφέρει μακρύ μεταξόνιο, ενώ την αίσθηση του μακρού αμαξώματος επιτείνουν οι κοντοί πρόβολοι και τα μετατοπισμένα προς τα πίσω καθίσματα.

Το νέο αμάξωμα προσφέρει ευρύχωρο κόκπιτ και μεγάλο χώρο αποσκευών. Χάρη και σε με μεταβλητή θήκη αναδιπλούμενης υφασμάτινης οροφής προσφέρει χωρητικότητα μέχρι και 260 lt που θεωρούνται αρκετά για αυτοκίνητο της κατηγορίας. Η αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή διπλώνει σε Ζ και διαθέτει θερμαινόμενο πίσω τζάμι από γυαλί. Τα καθίσματα είναι σπορ και στο βασικό εξοπλισμό.

Τον επιθετικό χαρακτήρα του Ζ4 επιβεβαιώνει και η επιλογή των κινητήρων που είναι εξακύλινδροι 2,5 και 3 λίτρων, με αποδόσεις 192 και 231 ίππων, αντίστοιχα. Οι τελικές ταχύτητες των 235 και 250 χλμ/ώρα είναι ενδεικτικές των δυνατοτήτων του νέου διθέσιου BMW.


Για την καλύτερη εκμετάλλευση της ισχύος, που μεταδίδεται στους πίσω τροχούς υποσχόμενη οδηγικά παιχνίδια, επιλέχθηκε ένα νέο χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο, το οποίο θα τοποθετείται στην τρίλιτρη έκδοση, ενώ ένα πέντε σχέσεων θα συνοδεύει τη 2,5λιτρη. Την άνοιξη του 2003 θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά και το σειριακό εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων SMG και για τις δύο εκδόσεις κινητήρων. Την άμεση απόκριση στο γκάζι εξασφαλίζει το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οδήγησης (FDC) που φροντίζει για την καλύτερη δυνατή επιτάχυνση.

Εκτός από το μεγάλο μεταξόνιο για την οδική συμπεριφορά του Ζ4, προϊδεάζουν το μεγάλο μετατρόχιο, το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους και η κατανομή (50:50) φορτίου στους άξονες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι υψηλής ακρίβειας και διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού. Τα υψηλής απόδοσης φρένα, τα ελαστικά ασφαλείας τύπου Runflat και ο Δυναμικός Ελεγχος Ευστάθειας (DSC III) με την κατ' επιλογή λειτουργία πρόσφυσης συνηγορούν για ασφαλή οδηγική συμπεριφορά, ενώ σύμφωνα με την BMW το Z4 επιτυγχάνει τις κορυφαίες τιμές προστασίας σε περίπτωση σύγκρουσης.

Τα όργανα έχουν σπορτίβ καλύπτρες, ενώ προαιρετικά διατίθεται μεταξύ των άλλων το σύστημα πλοήγησης με οθόνη η οποία βυθίζεται πλήρως στο ταμπλό. Το ηχοσύστημα είναι Top-Hi-Fi με τεχνολογία Carver για εντυπωσιακή αναπαραγωγή των μπάσων, ενώ στις επιλογές συμπεριλαμβάνεται και τηλέφωνο αυτοκινήτου. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν το σπορ δερμάτινο τιμόνι και το σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής (μπάρες). Η BMW Z4 roadster θα διατίθεται στην αγορά από την άνοιξη του 2003.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ