Κυριακή 22 Σεπτέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΜΟΝΤΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΦΕΡΑΡΙ
Μπαρικέλο - Σουμάχερ το 1-2

Για έβδομη φορά τη φετινή χρονιά η Ferrari πέτυχε τον απόλυτο θρίαμβο, κάνοντας το 1-2, ενώ ήταν η δέκατη τρίτη νίκη της σεζόν και μάλιστα στην πίστα της Monza, εμπρός σε 100.000 οπαδούς της. Αυτή τη φορά είχε σειρά ο Rubens Barrichello - που οδήγησε όχι μόνο ταχύτατα, αλλά και αλάνθαστα - να περάσει πρώτος τη γραμμή του τερματισμού

Ο Μπαρικέλο τερματίζει πρώτος...
Ο Μπαρικέλο τερματίζει πρώτος...
Ηταν η τρίτη του φετινή νίκη την οποία ο Βραζιλιάνος πιλότος πήρε με άνεση και έφθασε τους 61 βαθμούς και έχει 17 περισσότερους από τον J. P. Montoya. Ο Barrichello χρειάστηκε για τα 306.090 χιλιόμετρα της διαδρομής 1 ώρα 16 λεπτά 19 δευτερόλεπτα και 982 χιλιοστά, πετυχαίνοντας μέση ωριαία ταχύτητα 241,090 χιλιομέτρων.

Πίσω του στη δεύτερη θέση ο πρωταθλητής M. Schumacher, ο οποίος ακολούθησε άλλη τακτική από τον Barrichello και έκανε ένα pit stop έναντι δύο του 30χρονου ομόσταυλού του - αλλά δεν κατάφερε να τον πλησιάσει. Ο θρίαμβος πάντως της Ferrari δεν είχε διαφανεί από τα δοκιμαστικά. Η σειρά εκκίνησης προϊδέαζε ότι οι δύο BMW Williams ήταν σε θέση να συναγωνιστούν τις Ferrari στα ίσια. Ομως τα μονοθέσια της BMW Williams δεν κατάφεραν να δουν ποτέ την καρό σημαία, αφού ο κινητήρας πρόδωσε τον R. Schumacher μόλις στον τέταρτο γύρο, ενώ και ο J. P. Montoya εγκατέλειψε τον αγώνα στον 34ο γύρο εξαιτίας προβλήματος στην ανάρτηση του μονοθεσίου του.

Ικανοποίηση επικρατεί στην Jaguar, αφού ο E. Irvine κατάφερε να κατακτήσει την τρίτη θέση, φτάνοντας τους οκτώ «προσωπικούς» βαθμούς και ανεβάζοντας την ομάδα του ψηλότερα από τις Jordan και BAR Honda με διαφορά δύο και ενός βαθμών αντίστοιχα. Την ικανοποίηση σκίασε πάντως η εγκατάλειψη του Pedro de la Rosa, στο 16ο γύρο, εξαιτίας ενός λάθους του F. Massa, που τον χτύπησε από πίσω. Μάλιστα για το λάθος του ο οδηγός της Sauber έγινε ο πρώτος πιλότος που τιμωρήθηκε βάσει του νέου κανονισμού της FIA, ο οποίος προβλέπει ποινή για εκείνον που προκάλεσε σύγκρουση που θα μπορούσε να αποφευχθεί. Ο Βραζιλιάνος οδηγός θα ξεκινήσει τον επόμενο αγώνα της χρονιάς στην Ινδιανάπολη δέκα θέσεις πιο πίσω από τη θέση στην οποία θα καταταχθεί στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά. Πέρα από την τιμωρία, ο Massa δέχτηκε και τη δικαιολογημένη οργή του Pedro de la Rosa, που δήλωσε: «Κατάφερα να ανέβω στη 14η θέση και εκεί κόλλησα πίσω από τον F. Massa, ο οποίος έκανε τα πιο ανεξήγητα πράγματα που έχω δει ποτέ σε αγώνα. Κινούνταν διαρκώς σε όλο το πλάτος της πίστας και όταν έκανα προσπάθεια να προσπεράσω, με εμπόδιζε. Η υπομονή μου εξαντλήθηκε και αποφάσισα να προσπεράσω στη στροφή Ascari, αλλά μετακινήθηκε πάλι προς το μέρος μου και κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου μου».

... με τον Σουμάχερ δεύτερο να ξετρελαίνουν του Ιταλούς φιλάθλους

Sportidea

... με τον Σουμάχερ δεύτερο να ξετρελαίνουν του Ιταλούς φιλάθλους
Ο F. Massa δικαιολόγησε το περιστατικό που σημάδεψε τον αγώνα λέγοντας: «Στο 15ο γύρο ο P. de la Rosa προσπάθησε να περάσει σε μια στροφή, αλλά αντί να κινηθεί και να με αφήσει να περάσω και εγώ, έκλεισε όλο το πλάτος. Ηταν αργός στη στροφή Ascari και μου έδωσε την ευκαιρία να τοποθετήσω το μονοθέσιό μου στη μέση της πίστας, νομίζοντας ότι τον είχα προσπεράσει. Ομως είχαμε μια επαφή που προκάλεσε ζημιά στη δεξιά εμπρός ανάρτηση ή στο ελαστικό του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα έπειτα από ένα γύρο να εγκαταλείψω».

Η Renault εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες της BMW Williams, η οποία ευτύχησε να δει τα μονοθέσιά της στην τέταρτη και πέμπτη θέση, στα χέρια των J. Trulli και J. Button αντίστοιχα, κερδίζοντας τους απαραίτητους βαθμούς και να διατηρηθεί στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο εντός έδρας (Ιταλός) J. Trulli εντυπωσίασε, αφού έφθασε στην τέταρτη θέση ξεκινώντας από την τελευταία γιατί άργησε να εκκινήσει εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Την εξάδα συμπλήρωσε ο O. Panis για την BAR Honda.

Η McLaren - Mercedes ήταν για μια ακόμη φορά άτυχη, αφού είδε τον D. Coulthard να χάνει την αεροτομή με το «καλημέρα» του αγώνα, να χάνει πολύτιμο χρόνο στα πιτ και τελικά να τερματίζει έβδομος. Ο ταχύτατος K. Raikkonen έδειξε ότι μπορούσε, αλλά ο κινητήρας της Mercedes δεν μπόρεσε και «παρέδωσε το πνεύμα του» στον 30ό γύρο.

Και ο Ιρβάιν τρίτος και ικανοποιημένος

Sportidea

Και ο Ιρβάιν τρίτος και ικανοποιημένος
Στα πλην του αγώνα η τρίτη συνεχόμενη απουσία της ομάδας της Arrows. Απομένουν μόλις δύο γκραν πρι, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, και μόνο ζητούμενο μοιάζει να είναι το τελικό μέγεθος που θα πάρει ο θρίαμβος της Ferrari.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

Θέση Οδηγός Βαθμοί

1. Michael Schumacher 128

2. Rubens Barrichello 61

3. Juan Pablo Montoya 44

4. Ralf Schumacher 42

5. David Coulthard 37

6. Kimi Raikkonen 20

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί

1. Ferrari 189

2. Williams 86

3. McLaren 57

4. Renault 20

5. Sauber 11

6. Jaguar 08



Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ