Κυριακή 27 Φλεβάρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
Τροχοί
Suzuki Wagon Rt
Νέο και πιο ευρωπαϊκό

Το νέο Suzuki Wagon Rt θα παρουσιαστεί σε λίγες μέρες στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Το δημοφιλέστερο μοντέλο της ιαπωνικής αγοράς έχει αποκτήσει «ευρωπαϊκούς» προσανατολισμούς, καλύτερη αεροδυναμική, βελτιωμένη ποιότητα, αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και κυρίως μεγαλύτερο κινητήρα 1.3 λίτρων με καλύτερες επιδόσεις.

Το αμάξωμα, που ούτως ή άλλως, αποτελεί και το καλύτερο χαρτί του πακέτου Wagon Rt, έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά, παρότι οι τροχοί μεγάλωσαν και η διάμετρος τους έφθασε τις 14 ίντσες. Το μήκος μεγάλωσε κατά 100 χιλιοστά φθάνοντας τα 3.505, το πλάτος αυξήθηκε κατά 40 χιλιοστά και είναι πλέον 1.615 χιλιοστά. Σημαντικές για την ευστάθεια και τους εσωτερικούς χώρους και το γεγονός της αύξησης του μεταξονίου στα 2.360 χιλιοστά (+25 χιλ), του εμπρός μετατροχίου στα 1.400 και του πίσω στα 1.385 χιλιοστά έχοντας μεγαλώσει κατά 40 χιλιοστά και 30 χιλιοστά αντίστοιχα.

Το εσωτερικό είναι πλέον άνετο για τέσσερα άτομα και τις αποσκευές τους, ενώ μια σειρά θήκες βοηθούν στο να βολευτούν εύκολα πολλά μικροπράγματα. Χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική που είναι εμφανής, χάρη στις περισσότερο καμπύλες γραμμές, τη μεγαλύτερη κλίση του παρμπρίζ και τους μικρότερους καθρέφτες, αλλά και την βελτιωμένη ηχομόνωση το νέο Wagon Rt υπόσχεται πιο ήσυχες μετακινήσεις. Η Suzuki υποστηρίζει ότι η ακαμψία του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 50%, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια. Το αμάξωμα είναι σε ποσοστό 80% γαλβανισμένο με ευεργετικές συνέπειες στην αντοχή του στο χρόνο.

Ο νέος κινητήρας πρέπει να επιλέχθηκε, με το μυαλό των Ιαπώνων να σκέφτεται την ευρωπαϊκή αγορά. Ο τετρακύλινδρος 16βάλβιδος έχει ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και σύστημα τροφοδοσίας με ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Η απόδοσή του είναι 76 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 115 Nm στις 4.250 σ.α.λ., έχοντας βελτιώσει τις επιδόσεις αρκετά, αφού η τελική έχει ανέβει στα 155 χιλ./ώρα.

Η ανάρτηση - γόνατα Μάκφερσον εμπρός - υστερούντες βραχίονες πίσω, έχει διαφορετικά ρυθμισμένα ελατήρια, με στόχο το ασφαλέστερο κράτημα. Η ηλεκτρική υποβοήθηση παραμένει προαιρετική, αλλά και εδώ υπάρχουν παρεμβάσεις, ώστε να δίνεται καλύτερη αίσθηση του τιμονιού, κάτι για το οποίο το wagon Rt έχει δεχτεί κριτική στο παρελθόν. Η αύξηση μετατροχίου και μεταξονίου, σε συνδυασμό με τα 165άρια λάστιχα έχουν βελτιώσει το πάτημα του νέου Suzuki.

Στον τομέα της ασφάλειας, η εταιρία προσπάθησε να απαντήσει θετικά στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών. Ετσι ο αερόσακος 60 λίτρων του οδηγού είναι στάνταρ, όπως και οι ζώνες με προεντατήρες ρυθμιζόμενες καθ' ύψος, τα προσκέφαλα και οι ατσάλινες δοκοί. Τα πεντάλ απελευθερώνονται από τις βάσεις τους σε περίπτωση σύγκρουσης, μειώνοντας την πιθανότητα τραυματισμού των ποδιών. Σύμφωνα με τη Suzuki το νέο Wagon Rt έχει περάσει με επιτυχία τα crash test που πραγματοποιήθηκαν με βάση τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Το ABS και το EBD (ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της πέδησης) διατίθεται προαιρετικά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ