Τετάρτη 27 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΟΛΥΜΠΙΚ ΚΕΤΕΡΙΝΓΚ»
Το ξεπούλημα εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα

Κανένα όφελος για το Δημόσιο, ούτε καν επιχειρηματικό, δεν προκύπτει από την ιδιωτικοποίηση της «Ολύμπικ Κέτερινγκ» (ΟΚ)! Αντίθετα, το ξεπούλημα της εταιρίας εξυπηρετεί συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα στον τομέα της τροφοδοσίας, ενόψει και της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Αυτό προκύπτει από απάντηση των συναρμόδιων υπουργών Μεταφορών - Επικοινωνιών, Ανάπτυξης και Οικονομίας και Οικονομικών, σε Ερώτηση που υπέβαλαν πρόσφατα στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Ν. Γκατζής και Σπ. Στριφτάρης.

Σε νέα Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, που υπέβαλαν στη Βουλή οι δύο βουλευτές του Κόμματος, καταγγέλλουν ότι η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων πήρε την απόφαση για την ιδιωτικοποίηση της ΟΚ, χωρίς τεκμηριωμένες εισηγήσεις των διοικήσεων μητρικής και θυγατρικής ΟΚ. Επίσης, επισημαίνουν ότι για το σκάνδαλο αποκλεισμού της ΟΚ από την τροφοδοσία των Ολυμπιακών Αγώνων, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών δήλωσε αναρμόδιος και αρνήθηκε να απαντήσει, να διερευνήσει και να πάρει μέτρα για την υπεράσπιση των συμφερόντων του Δημοσίου.

Στόχος της κυβέρνησης, με τη μέθοδο του διαμελισμού και της απαξίωσης του ομίλου εταιριών της ΟΑ - επισημαίνεται στην Ερώτηση - είναι να βάλουν στο χέρι οι ιδιώτες μία μία τις κερδοφόρες δραστηριότητες, να οδηγηθεί ο εθνικός αερομεταφορέας σε οικονομικό αδιέξοδο και λειτουργική εξάρτηση από ιδιωτικές εταιρίες στον τομέα επίγειας εξυπηρέτησης, για να δρομολογηθεί στη συνέχεια και η εκποίηση του τομέα πτήσεων σε ιδιωτικά και ξένα συμφέροντα με όλα τα επακόλουθα: Στις τιμές των ναύλων, στην ασφάλεια των πτήσεων, αλλά και στην ικανοποίηση μιας σειράς κοινωνικών και οικονομικών αναγκών, που σχετίζονται με τις αερομεταφορές.

Οι κυβερνητικοί ισχυρισμοί, περί δήθεν «εκσυγχρονισμού, μείωσης του λειτουργικού κόστους και ανταγωνιστικότητας», καταρρίπτονται και στην περίπτωση ιδιωτικοποίησης της ΟΚ, καθώς, όπως τονίζουν οι δύο βουλευτές του Κόμματος, από την απάντηση του υπουργού Μεταφορών φαίνεται ότι η επιδιωκόμενη μείωση του λειτουργικού κόστους στηρίζεται μόνο στην περαιτέρω μείωση του τακτικού προσωπικού και στην αντικατάστασή του από ωρομίσθιους και συμβασιούχους ορισμένου χρόνου. Ηδη, για να διευκολυνθεί η κερδοσκοπία του αγοραστή «Everest», πριν δέκα μέρες μετατάχθηκαν 54 εργαζόμενοι της ΟΚ και άλλοι τόσοι μετατέθηκαν στην ΟΑ, προκειμένου να δοθεί στον ιδιώτη η δυνατότητα να τους αντικαταστήσει με εργαζόμενους ωρομίσθιους και συμβασιούχους ορισμένου χρόνου, δηλαδή σύγχρονους δούλους, όπως και στα φαστ φουντ όπου δραστηριοποιείται.

Οι Ν. Γκατζής και Σπ. Στριφτάρης τονίζουν ότι η κυβέρνηση παραμένει έκθετη, όσον αφορά στην αδιαφάνεια μέσα από την οποία η Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων αναθέτει έργα και υπηρεσίες και στη συγκεκριμένη περίπτωση την τροφοδοσία, στους μετόχους της «Everest». Πρόκειται για ολοφάνερη σκανδαλώδη μεθόδευση, δεδομένου ότι αν και η «Everest» στερείται κατάλληλων εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, προτιμήθηκε για την ανάληψη της τροφοδοσίας των Ολυμπιακών Αγώνων αντί της ΟΚ.

Στην Ερώτηση επισημαίνεται ακόμα ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από τη σύνταξη συμφωνητικού και έχει αποκαλυφθεί ότι οι επίδοξοι αγοραστές είναι σε αναζήτηση δανείου από τράπεζα για να αγοράσουν την ΟΚ. Ομως, παρά το γεγονός ότι δεν έχει καταβληθεί το τίμημα και δεν έχει υπογραφεί συμβόλαιο πώλησης, οι εκπρόσωποι της «Everest» μπαινοβγαίνουν, ελέγχουν οικονομικά στοιχεία, αλλά και, το σοβαρότερο, επεμβαίνουν με την ανοχή της διοίκησης της εταιρίας και των κυβερνητικών συνδικαλιστών σε διοικητικά και λειτουργικά θέματα!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ