Ερώτηση στη Βουλή για το εγχειρίδιο Μίλερ και τις ανιστόρητες συγκρίσεις στο σχολικό βιβλίο της Εκθεσης
Τις παρεμβάσεις του ΥΠΕΠΘ στα σχολεία, όπως το εγχειρίδιο της κ. Μίλερ, με κατεύθυνση τη χειραγώγηση των μαθητών, αφορά η Ερώτηση που κατέθεσαν χτες στη Βουλή, οι βουλευτές του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλλάκος, Γιώργος Χουρμουζιάδης, Νίκος Γκατζής και Τάκης Τσιόγκας, προς τον υπουργό Παιδείας, Π. Ευθυμίου.
«Αγανάκτηση σε εκπαιδευτικούς, γονείς και εργαζόμενους έχει προκαλέσει η πρωτοβουλία που ανέλαβε το ΥΠΕΠΘ να προχωρήσει στην εκτύπωση, μέσω του ΟΕΔΒ και με χορηγό πολυεθνική εταιρία και να αποστείλει στα Δημοτικά Σχολεία εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς, με συγγραφέα τη σύζυγο του πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Ελλάδα κ. Μίλερ», επισημαίνουν οι βουλευτές του ΚΚΕ στην Ερώτηση.
Και συνεχίζουν: «Η αγανάκτηση των εκπαιδευτικών δεν εδράζεται μόνο στη βαθιά αντίθεση που γεννά η ιμπεριαλιστική πολιτική των ΗΠΑ με πολλές χιλιάδες θύματα ως μια συνέπειά της, αλλά στο ίδιο το περιεχόμενο του πονήματος, το οποίο αποτελεί "οδηγό" χειραγώγησης των μαθητών και δημιουργίας υποταγμένων συνειδήσεων».
«Δυστυχώς, η συγκεκριμένη ενέργεια του ΥΠΕΠΘ, που χαρακτηρίζεται ως πρόκληση από την πλειονότητα όσων έχουν άμεση επαφή με τα εκπαιδευτικά πράγματα, δεν αποτελεί ένα αποσπασματικό γεγονός. Με συγκαλυμμένο, αλλά και απροκάλυπτο τρόπο, τα σχολικά εγχειρίδια επιδιώκουν πολλαπλές "χειρουργικές επεμβάσεις" στη συνείδηση των μαθητών, με στόχο την ιδεολογική χειραγώγησή τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί αυτό της Γ' Λυκείου με τίτλο "ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ" που διδάσκεται στα πλαίσια του μαθήματος "ΕΚΘΕΣΗ - ΕΚΦΡΑΣΗ", όπου στα πλαίσια της εκδήλωσης ενός πρωτόγονου αντικομμουνιστικού παροξυσμού, επιχειρείται η εξίσωση φασισμού και σοσιαλισμού, Χίτλερ και Στάλιν», καταλήγει η Ερώτηση.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Παιδείας: