Φραγμό δεν έχει η θυσία κάθε ιδέας και αρχής στο βωμό του κέρδους. Η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου επιτρέπει, με το ανάλογο τίμημα, ακόμα και οξύμωρες αντιφάσεις. Οπως την αγορά - διαφήμιση ενός (υποτίθεται) φορέα συναδέλφωσης, ειρήνης και άλλων ευγενικών ιδανικών από μια βιομηχανία θανάτου, δηλαδή όπλων. Αυτό ακριβώς συνέβη στη Γαλλία, όπου η «Dassault» απέκτησε, έστω και με έμμεσο τρόπο, τον έλεγχο της Ναντ.
Η «Dassault», εταιρία που - μεταξύ άλλων - κατασκευάζει τα πολεμικά αεροσκάφη «Μιράζ», απέκτησε το 82% του ομίλου «Socpresse» που δραστηριοποιείται κυρίως στο χώρο των ΜΜΕ. Είναι ιδιοκτήτης της εφημερίδας «Figaro» καθώς και άλλων 70 εκδόσεων. Επίσης σε ποσοστό 95% είναι ιδιοκτήτρια της Ναντ. Ετσι η γαλλική ομάδα περνάει πλέον στον έλεγχο του Σερζ Ντασό, γιου του ιδρυτή της «Dassault». Το αντίτιμο της αγοραπωλησίας, ανήλθε - σύμφωνα με τη «Le Monde» - σε περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ.