Παρασκευή 14 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
Επιλογές
Ποιητικό θέατρο Μαριονέτας

Μια σκηνή από το «Ημερολόγιο της μύγας»
Μια σκηνή από το «Ημερολόγιο της μύγας»
Οι θεατρόφιλοι κάθε ηλικίας, οι θαυμαστές της αλλά και οι αγνοούντες την τέχνη της μαριονέτας, μη χάσουν την ευκαιρία να δουν στο θέατρο «Σημείο»- όπου φιλοξενείται σήμερα και αύριο στις 6.30 μ.μ., την Κυριακή στις 11.30 π.μ. και στις 18 και 19/4 στις 9 μ.μ. - την παράσταση «Από το ημερολόγιο μιας μύγας». Πρόκειται για μια εξαιρετικής ποιότητας και λεπταίσθητης ποιητικότητας παράσταση θεάτρου και μαριονέτας. Μια παράσταση που διαθέτει τη χάρη, την αθωότητα, την ελευθερία και τη φαντασία του παιδικού παιχνιδιού και παραμυθιού, την οποία μας φέρνει από τη Γαλλία η θεατρική ομάδα «Eclats d'Etas», που έχει σημαντική παρουσία σε διάφορα διεθνή Φεστιβάλ Μαριονέτας. Δημιουργοί της ομάδας και της παράστασης η Κατερίνη Αντωνακάκη (η οποία σπούδασε στην καλύτερη Σχολή Μαριονέτας της Γαλλίας) και ο Γάλλος ηθοποιός Εμανουέλ Ζοράν-Μπρικέ.

Η Κατερίνη Αντωνακάκη, που υπογράφει το ελλειπτικότατο αλλά και αισθαντικότατο κείμενο και τη σκηνογραφία, κρατά και το ρόλο της «μύγας». Η «μύγα» είναι ο χειριστής των όμορφων μικρών σκηνικών αντικειμένων (σε μεγέθη που θυμίζουν τα παιχνιδάκια των νηπίων), αντικείμενα-χειροποίητες μινιατούρες (κατασκευασμένα, με πολύ γούστο, από το εργαστήριο του Γιάννη Ρούσου ), ο «ερμηνευτικός» διαμεσολαβητής μεταξύ των δύο μαριονετών-«προσώπων» της ιστορίας. Εκείνου κι Εκείνης. Δυο μικρές χειροποίητες φιγούρες, μιμούμενες με εκφραστικότατη κίνηση, με ποιητική ευαισθησία, τον πόθο και το όνειρο του ανθρώπου για το ξαναπλάσιμο ενός καινούριου κόσμου, όμορφου, ειρηνικού, γεμάτου αγάπη για τα ανθρώπινα πλάσματα και τη φύση.

Ο Εμανουέλ Ζοράν-Μπρικέ υπογράφει τη σκηνική-σκηνοθετική δόμηση και την πολύ ενδιαφέρουσας δομής δραματουργία. Δραματουργία, που συνθέτει τη συμβολική ιστορία με το λόγο - ελάχιστο λόγο, λιγοστές, απλές αλλά πολλά σημαίνουσες λέξεις, με σιωπές εύγλωττες, με μουσικούς ήχους μινιμαλιστικούς, γαλήνιων ρυθμών και με τη χρήση των ευφάνταστων, κινούμενων επίσης, σκηνικών και «παιδικών» αντικειμένων. Η μουσική υπογράφεται από τον Ετιέν Σωρ, μια μουσική, που με τις λεπτές «αποχρώσεις» της παραπέμπει στον Μπάρτοκ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ