Κυριακή 27 Ιούνη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Μια ακόμη εξήγηση

Τελικά, δε θα αυξηθούν άμεσα τα διόδια στην Αττική οδό, αλλά, μάλλον, μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Απ' ό,τι φαίνεται, οι αντιδράσεις που ξεσήκωσε η είδηση της επικείμενης αύξησης (από 2 ευρώ σε 2,50) έφερε την ολιγόμηνη παράταση.

Πάντως, αν έχετε κάποια απορία, σχετικά με την οικονομική ευρωστία της κοινοπραξίας, που εκμεταλλεύεται το έργο, σας πληροφορούμε τα εξής: Σύμφωνα με τα δικά της στοιχεία, περισσότερα από 200.000 αυτοκίνητα χρησιμοποιούν ήδη καθημερινά την Αττική οδό και τα αντίστοιχα έσοδα προορίζονται κατά 30% στην κάλυψη των εξόδων διαχείρισης του έργου και κατά 70% στην αποπληρωμή των δανείων. Τα τελευταία προβλέπεται να έχουν ξεπληρωθεί το 2011, οπότε το μέρος αυτό των εσόδων θα μεταφράζεται σε κέρδη της κοινοπραξίας. Τα τελευταία, ακόμη και αν λογαριαστούν με τα σημερινά νούμερα (τιμή διοδίων και διερχόμενα αυτοκίνητα), θα ξεπερνούν τα 250 εκατ. ευρώ ή 85 δισ. δρχ. ετησίως. Στην πραγματικότητα, βέβαια, θα είναι πολύ περισσότερα, αφού η κοινοπραξία έχει δικαίωμα από τη σύμβαση να φτάσει την τιμή των διοδίων μέχρι 3 ευρώ.

Ολ' αυτά, σύμφωνα με τις προβλέψεις της κοινοπραξίας. Ετσι κι αλλιώς, πάντως, προσφέρουν μιαν ακόμη εξήγηση της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ