Παρασκευή 19 Μάη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΠΑΙΔΕΙΑ
Ορατές οι επιπτώσεις της αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμισης

Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γ. Χουρμουζιάδη, για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την έλλειψη καθηγητών πληροφορικής

Οι συνέπειες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής γίνονται ολοένα και πιο ξεκάθαρες με θύματα τους ίδιους τους μαθητές. Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα έφερε χτες στη Βουλή με Επίκαιρη Ερώτηση ο βουλευτής του ΚΚΕ Γ. Χουρμουζιάδης, καταγγέλλοντας το γεγονός ότι σε ορισμένα σχολεία δεν προσλήφθηκαν καθόλου καθηγητές πληροφορικής, ενώ σε αρκετά άλλα προσλήφθηκαν καθυστερημένα. Το υπουργείο Παιδείας αντί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα συνολικά, το περιόρισε μόνο σε 12 σχολεία τα οποία και εξαίρεσε από τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Ο υφυπουργός Παιδείας Φ. Πετσάλνικος, στην απάντησή του ισχυρίστηκε ότι οι ελλείψεις καθηγητών πληροφορικής οφείλονται, από τη μία, στην απουσία επιτυχόντων από τον σχετικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και από την άλλη στην απροθυμία όσων ήταν εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα της πληροφορικής να προσληφθούν ως προσωρινοί αναπληρωτές. Ανέφερε δε, ότι αδυναμία διδασκαλίας υπήρξε μόνο σε 19 σχολεία, οπότε και εξαιρέθηκαν, ενώ σε όσα δεν εξαντλήθηκε η ύλη, το υπουργείο μείωσε την ύλη και πρόσθεσε ώρες για να καλυφθούν τα κενά.

Ο Γ. Χουρμουζιάδης στην τοποθέτησή του υπογράμμισε ότι η ουσία είναι ότι χάνονται ώρες διδασκαλίας και από αυτήν τη διαπίστωση προκύπτει μία αντιφατική άποψη της κυβέρνησης: «Ενώ αυτήν τη στιγμή διώκονται μαθητές γιατί με το κίνημά τους έχασαν ώρες και σύρονται στα δικαστήρια, αυτήν την ίδια στιγμή εξαιτίας αδυναμιών της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει το θέμα της πρόσληψης των καθηγητών, χάνονται επίσης ώρες».

Ο βουλευτής του ΚΚΕ θυμήθηκε ότι πριν από 35 χρόνια διορίστηκε καθηγητής σε ένα γυμνάσιο της Ηπείρου και το βασικό πρόβλημα ήταν ότι δεν έρχονταν οι νέοι συνάδελφοι εγκαίρως για να αναλάβουν τα καθήκοντά τους. Πέρασαν, είπε, 35 χρόνια και ακόμα υπάρχουν τα ίδια προβλήματα.

Σχολιάζοντας τη θέση του υφυπουργού για μερική εξαίρεση από τις εξετάσεις, τόνισε:

«Το γεγονός ότι εξαιρούνται κάποια σχολεία από το μάθημα ενώ κάποια άλλα όχι, συνιστά ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα άνισης μεταχείρισης. Επρεπε το υπουργείο πολύ έγκαιρα και το θέμα των αιθουσών και της συνδιδασκαλίας και της έγκαιρης κινητοποίησης της αγοράς να τα φροντίσει». Η μόνη λύση, κατέληξε, είναι να εξαιρεθούν όλα τα γυμνάσια από την εξέταση αυτού του μαθήματος πληροφορικής.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ