Τρίτη 29 Μάρτη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Υπεραισθαντικά «τοπία» του ξεριζωμού

«Τοπία» ξενιτιάς, ξεριζωμού, νοσταλγίας... Εξαίσιες μουσικές δημιουργίες της Ελένης Καραΐνδρου, της ευαισθησίας και του ταλέντου της, παρουσιάζονται, μέχρι και σήμερα, στο Μέγαρο Μουσικής. Μια «Ελεγεία του ξεριζωμού», σμιλεμένη από ήχους, χρώματα, ρυθμούς, που «μιλούν» για την προσφυγιά, για την αγωνία και τον αγώνα όσων αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν «απ' της πατρίδας τη γη». Από τα πρωτοπαρουσιαζόμενα σε συναυλιακή μορφή έργα της, «Το λιβάδι που δακρύζει» και τις «Τρωάδες», μέχρι τα μουσικά θέματα που έχει γράψει για παλιότερες ταινίες του Θ. Αγγελόπουλου και άλλων σκηνοθετών: «Μια αιωνιότητα και μια μέρα», «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Το βλέμμα του Οδυσσέα», «Καλή πατρίδα, σύντροφε», «Τοπίο στην ομίχλη»... Εργα, που τα διατρέχει η ίδια κεντρική ιδέα και φωτίζουν τη βαθιά σχέση της δημιουργού με την έννοια του ξεριζωμού. Και μαζί η κόκκινη «Ρόζα» της Επανάστασης. Αυτή, που θέλησε να σώσει το όνειρο και ν' αλλάξει τον κόσμο... Υπέροχο το «ταξίδι», που μας πρότεινε η Ελ. Καραΐνδρου με «οδηγό» τη σπουδαία μουσική της. Και συνοδοιπόρους την Μαρία Φαραντούρη, την «Καμεράτα», κορυφαίους σολίστ με επικεφαλής τον ομποΐστα Βαγγέλη Χριστόπουλο, τη Χορωδία της ΕΡΤ, σύνολο παραδοσιακών οργάνων και την ίδια τη δημιουργό, στο πιάνο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ