Στις 6 το απόγευμα στις 23 Φλεβάρη οι ναυτεργάτες ανέστειλαν την απεργία τους, δίνοντας το σύνθημα της ανασύνταξης των δυνάμεων και της κλιμάκωσης των αγώνων τους. Μισή ώρα αργότερα, στις 6.30 το απόγευμα, το δίκιο των αιτημάτων των εργατών της θάλασσας και των νησιωτών, για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες ασφαλείς, τακτικές, φτηνές, σύγχρονες με πλοία με ελληνική σημαία και Ελληνες ναυτεργάτες, γινόταν χειροπιαστό μπροστά στα μάτια όλων των εργαζομένων και των κατοίκων των νησιών, με τον καλύτερο τρόπο.
Το γέρικο - 34 ετών - πλοίο «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» του εφοπλιστή Β. Βεντούρη, έμεινε από μηχανική βλάβη έξω από το λιμάνι του Πειραιά, λίγα λεπτά μετά τον απόπλου του. Το επιβατηγό - οχηματαγωγό καράβι βγήκε «εκτός» από μηχανές για δεύτερη φορά μέσα σε 15 μέρες! Το «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ», αλλά και το πλήρωμά του, όπως λέγεται, έχουν εξαντλήσει τις αντοχές τους, καθώς από τον περασμένο Νοέμβρη είναι το μοναδικό που καλείται να καλύψει ολόκληρο το νησιωτικό σύμπλεγμα των Δυτικών Κυκλάδων.
Ομως δεν είναι μόνο αυτό το περιστατικό που καταγράφηκε τα τελευταία 24ωρα για να ξεγυμνώσει πλήρως την κυβέρνηση της ΝΔ και τα αφεντικά της, τους εφοπλιστές, και να κάνει χειροπιαστές τις επιδιώξεις αυτού του «μαύρου μετώπου». Τα όσα επιχειρούν να επιβάλουν, μέσω του νομοσχεδίου του ΥΕΝ, που προβλέπει την πλήρη εφαρμογή του Κανονισμού 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης - και μάλιστα να τα επιβάλουν διά πυρός και σιδήρου, εφαρμόζοντας ακόμα και το έσχατο μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης - προαναγγέλλονται και από τα εξής γεγονότα: