Παρασκευή 7 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ
Αυξήσεις - φωτιά μετά την απελευθέρωση

Ακόμα και τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας για τον πληθωρισμό αφήνουν έκθετο τον υπουργό των εφοπλιστών για την προκλητικότητά του

Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις στα εισιτήρια. Το εφοπλιστικό κεφάλαιο θα κερδίσει και από την κατασκευή λιμανιών και πλοίων
Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις στα εισιτήρια. Το εφοπλιστικό κεφάλαιο θα κερδίσει και από την κατασκευή λιμανιών και πλοίων
Απάντηση-χαστούκι στις προκλητικές αυθαιρεσίες και τα ψεύδη του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννη, αποτελούν τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας για τον πληθωρισμό του Ιούνη, που παρουσιάστηκαν χτες. Ακόμα και η γνωστή για το «μαγείρεμα» των στοιχείων Στατιστική δεν μπορεί να κρύψει, αλλά, αντίθετα, βεβαιώνει, ότι τον Ιούνη σε σχέση με το Μάη τα εισιτήρια στα πλοία αυξήθηκαν κατά 9%!

Η αύξηση αυτή του 9% έγινε μέσα σε ένα μήνα. Κι αν πάρουμε υπόψη μας ότι το ποσοστό αφορά στις μέσες αυξήσεις των εισιτηρίων, τότε γίνεται αντιληπτό ότι τον ίδιο μήνα είχαμε και αυξήσεις αισθητά πάνω από 9%. Αν, μάλιστα, τα στοιχεία αυτά δεν είναι αρκετά για τον υπουργό - παραπαίδι των εφοπλιστών, να συμπληρώσουμε ότι, σύμφωνα πάντα με τα ίδια επίσημα στοιχεία της Στατιστικής, από τον καιρό που ανέλαβε το υπουργείο, το 2004, οι αυξήσεις στα εισιτήρια των πλοίων έφτασαν το 13,4%!

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι στο ίδιο ακριβώς διάστημα της διετίας, από τον Ιούνη του 2004 μέχρι και τον φετινό, ο Γενικός Δείκτης Τιμών της Στατιστικής εμφάνισε άνοδο 6,6%, άρα οι μέσες ανατιμήσεις στα εισιτήρια των πλοίων ήταν τουλάχιστον διπλάσιες από τη μέση άνοδο των τιμών συνολικά.

«Τρελά» κέρδη και προνόμια

Τα παραπάνω στοιχεία έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας το «έργο» της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, εργάζεται πυρετωδώς για να εξασφαλίσει στους εφοπλιστές περισσότερα κέρδη. Δεν είναι μόνο οι αυξήσεις στα εισιτήρια. Προνόμια και μπόλικο χρήμα θα αρπάξουν οι εφοπλιστές και από την υπόθεση των λιμενικών υποδομών και τη δρομολόγηση πλοίων στις λεγόμενες άγονες γραμμές. Στις 4 του Ιούλη (σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εκδόθηκε χτες) έγινε σύσκεψη για τα λιμάνια στο ΥΕΝ, υπό την προεδρία του γενικού γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, Γιώργο Βλάχο, και τη συμμετοχή της Ενωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας, εκπροσώπων Οργανισμών Λιμένων και άλλων.

Η κυβέρνηση «πάει πακέτο» τη χρηματοδότηση των εφοπλιστών για την κατασκευή πλοίων που θα δρομολογηθούν στην άγονη γραμμή, αλλά και τα «έργα» στα λιμάνια για να υποδέχονται τα κατάλληλα για την άγονη γραμμή πλοία. Τα έργα θα γίνουν με τη γνωστή μέθοδο της «σύμπραξης» δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Επιπλέον, ο υπουργός, προκειμένου να δώσει ...κίνητρα στους εφοπλιστές να κατασκευάσουν πλοία, έχει εξαγγείλει και πρόγραμμα για την κατασκευή 11 πλοίων που θα δρομολογηθούν στην άγονη γραμμή. Το 50% της κατασκευής και όλο το ξενοδοχειακό τμήμα αυτών των πλοίων θα χρηματοδοτηθούν από το δημόσιο. Κοινώς οι εφοπλιστές θα αποκτήσουν πλοία και θα εκμεταλλεύονται λιμάνια - είτε με επινοικιάσεις, είτε με διαχείριση και ποιος ξέρει τι άλλο - όχι μόνο χωρίς να δώσουν δεκάρα, αλλά και «βγάζοντας» από πάνω. Στα κίνητρα εντάσσεται και η επέκταση του χρόνου της σύναψης των συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας, από 6 σε 12 έτη.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μαύρο Πάσχα στα σαπάκια του Αγούδημου (2009-04-17 00:00:00.0)
Μποναμάς 267.000 ευρώ για κάθε δρομολόγιο! (2009-01-18 00:00:00.0)
Για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Κρήτη (2008-11-11 00:00:00.0)
Ολο το Αιγαίο στους εφοπλιστές (2006-04-15 00:00:00.0)
Εν λευκώ παράδοση στους εφοπλιστές (2006-03-24 00:00:00.0)
Εισήγηση για νέα αύξηση των εισιτηρίων (2003-06-12 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ