Κυριακή 6 Αυγούστου 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΣΚΑΚΙ
Σκάκι και διαδύκτιο

* Οι τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, υποστηρίζει ο Ανατόλι Κάρποβ, δίνουν σήμερα καρπούς για αναζήτηση αλλά και εκπαίδευση.

Στα χνάρια του πρωτεργάτη των ηλεκτρονικών υπολογιστών, του Μιχαήλ Μποτβίνικ, ο Ρώσος GM και επί δεκαετίες παγκόσμιος πρωταθλητής Ανατόλι Εβγεν. Κάρποβ, συμμετέχει επαγγελματικά στην ευρωπαϊκή ιστοσελίδα της «Μηχανής αναζήτησης www.acoona.eu», μηχανή η οποία χρησιμοποιεί τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης για να προσεγγίζει το νόημα των λέξεων σε επτά ευρωπαϊκές γλώσσες και να κάνει περισσότερο αποδοτική την αναζήτηση.

Από παλιά, αλλά και σήμερα με ταχύτερους ρυθμούς, όλο και περισσότερες εταιρείες πληροφορικής, χρησιμοποιούν ισχυρούς σκακιστές - παγκόσμιους πρωταθλητές ή μη - για να προβάλλουν τα προϊόντα τους.

Το σκάκι είναι πνευματικό άθλημα, παιχνίδι ακριβείας, αξιοπιστίας, επινοητικότητας και ταιριάζει στα στοιχεία που ζητούν οι πελάτες από προϊόντα σχετικά με την πληροφορική.

Ο Ρώσος GM (55 ετών και μέσα στους πρώτους 40 του παγκόσμιου σκακιού σήμερα), αναφέρθηκε στο ότι το σκάκι για πολλά χρόνια χρησιμοποιήθηκε σαν πεδίο για να ελέγχονται οι τεχνικές της τεχνητής νοημοσύνης επειδή είναι ένα από τα πιο πολύπλοκα παιχνίδια, κριτήριο της ανθρώπινης διανόησης και επιδεξιότητας.

Επισήμανε επίσης, ότι το δεύτερο ματς «Ντιπ Μπλου» - Γκάρι Κασπάροβ το 1997, ενημέρωσε τον κόσμο σχετικά με την πρόοδο που έχει γίνει στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Οι τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, υποστηρίζει ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Αν. Κάρποβ, δίνουν σήμερα καρπούς διευκολύνοντας την αναζήτηση πληροφοριών, αλλά και την εκπαίδευση μέσω του Διαδικτύου, η οποία θα είναι η αιτία που όλο και περισσότερα παιδιά σε όλο τον κόσμο, θα ασχολούνται με το σκάκι, με αποτέλεσμα, να έχουμε πολύ νέους παγκόσμιους πρωταθλητές στο μέλλον!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ