Παρασκευή 26 Ιούλη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Το μέλλον της είναι σκοτεινό

Περιοδεία του ευρωβουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Θεωνά στην τεχνική βάση της εταιρίας

Προβληματισμός και ανησυχία για το μέλλον της "Ολυμπιακής" και κατά συνέπεια και της δουλιάς τους, επικρατεί ανάμεσα στους εργαζόμενους της τεχνικής βάσης της εταιρίας, στην οποία περιόδευσε χτες, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, Γ. Θεωνάς.

Οι εργαζόμενοι στο τμήμα συντήρησης κινητήρων - στην καρδιά της τεχνικής βάσης, όπως οι ίδιοι χαρακτηρίζουν το τμήμα αυτό - αλλά και του μηχανουργείου, εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους, τόσο για τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Ενωσης να απελευθερώσει την επίγεια εξυπηρέτηση των αεροσκαφών (συντήρηση, εξυπηρέτηση επιβατών κλπ.) και να επιτρέψει τη δραστηριότητα ιδιωτών στον τομέα αυτό, όσο και για το θέμα της μετεγκατάστασης της "Ολυμπιακής" στο αεροδρόμιο των Σπάτων.

Επανειλημμένα τόνιζαν, ότι η επίγεια εξυπηρέτηση των αεροσκαφών αποφέρει στην εταιρία 45 δισ. δραχμές ετησίως - το 20% των συνολικών κερδών της - και η ανάθεσή της σε ιδιώτες θα έχει τρομακτικές συνέπειες, στα οικονομικά της εταιρίας και στις υπάρχουσες θέσεις εργασίας. Απαισιόδοξοι όμως ήταν οι εργαζόμενοι και σε ό,τι αφορά στη μετεγκατάσταση στο αεροδρόμιο των Σπάτων - όπως επισήμαναν - η διαδικασία αυτή απαιτεί τεράστια ποσά τα οποία η εταιρία δε διαθέτει. Δεν παρέλειψαν όμως, να επισημάνουν και τις ευθύνες της ΟΣΠΑ, που αν και το μέλλον της εταιρίας και των εργαζόμενων σ' αυτή, προβλέπεται δυσοίωνο, παραμένει αδρανής.

Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση, ο συνδικαλιστής της ΕΣΚ Σ. Ματζουράνης,τόνισε ότι η παράταξη έχει καταθέσει πρόταση για τη μετεγκατάσταση της "Ολυμπιακής", η οποία όταν κι αν γίνει θα πρέπει να είναι στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού της, έτσι ώστε στο νέο αεροδρόμιο να έχει τον κυρίαρχο ρόλο. Η πρόταση της ΕΣΚ αφορά στη χρηματοδότηση της μετεγκατάστασης, από το κράτος και το "Σπατόσημο", καθώς και από την αποζημίωση που πρέπει να καταβάλλουν όσοι εκμεταλλευτούν τις εγκαταστάσεις που θα εγκαταλείψει.

Ο Γ. Θεωνάς, απευθυνόμενος στους εργαζόμενους τόνισε ότι τα σχέδια της Ευρωπαϊκής Ενωσης είναι στην κατεύθυνση της απελευθέρωσης της επίγειας εξυπηρέτησης, που αν τελικά πραγματοποιηθεί, θα έχει σοβαρές επιπτώσεις, κυρίως στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, παρότι είναι γνωστό ότι σήμερα κυκλοφορούν "ζωντανά φέρετρα", ενώ επισήμανε τις ευθύνες των κυβερνήσεων για την κατάσταση στην οποία έχουν οδηγήσει την εταιρία και που συνεχίζουν να υποχωρούν στις πιέσεις της ΕΕ, οδηγώντας στην καταστροφή τον εθνικό αερομεταφορέα.

Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, σημείωσε ακόμα: "Πρέπει να σας απασχολήσουν σοβαρά τα προβλήματα αυτά, γιατί μια μέρα θα βρεθείτε έξω από τις υπηρεσίες αυτές, ενόψει μάλιστα και του νέου αεροδρομίου των Σπάτων. Δυστυχώς η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που ακολουθείται υπονομεύει τόσο την ποιότητα των υπηρεσιών όσο και την ίδια την οικονομία της χώρας. Οι επιλογές είναι προκαθορισμένες από την ΕΕ, βέβαια αυτό δεν απαλλάσσει τις κυβερνήσεις από τις ευθύνες τους. Μπροστά σ' αυτή την κατάσταση πρέπει να υπάρξει συντονισμένη ρήξη μ' αυτό το καθεστώς και να δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπο πάλης ενάντια σ' αυτές τις επιλογές. Το μέλλον είναι σκοτεινό, η πραγματικότητα είναι σκληρή κι αν δεν τη δούμε θα την πληρώνουμε έως ότου κάποιοι άλλοι, πιο αποφασισμένοι από μας, να την αλλάξουν".

Β. Ν.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ