Στις τσέπες των ασφαλισμένων θα μεταφερθεί και πάλι το κόστος από τη διαδικασία της "εξυγίανσης" της ασφαλιστικής αγοράς, με το κλείσιμο ενός "πακέτου" ακόμα ασφαλιστικών εταιριών, που σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης "δεν ανταποκρίνονται στους όρους της σχετικής νομοθεσίας". Από τη μεριά τους οι εκπρόσωποι των ασφαλιστικών εταιριών εξετάζουν την επιβολή νέων αυξήσεων στα ασφάλιστρα των ΙΧ και αυτή τη φορά επικαλούνται και την ενίσχυση του επικουρικού κεφαλαίου, που θα επιβαρυνθεί από την ανάκληση της άδειας λειτουργίας κι άλλων εταιριών. Ας σημειωθεί ότι την ανάκληση των αδειών ασφαλιστικών εταιριών ζητούν επίμονα οι "κυρίαρχοι" του χώρου, επιδιώκοντας να αυξήσουν το δικό τους μερίδιο στην αγορά ασφαλίστρων.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα του υπουργείου Ανάπτυξης Ηλ. Αποστολάκη το προηγούμενο Σάββατο, κατά τη διάρκεια επιχειρηματικού συνεδρίου, τουλάχιστον έξι εταιρίες βρίσκονται στο "κόκκινο φως", ενώ δύο εταιρίες έχουν ουσιαστικά σταματήσει τη λειτουργία τους.Οι εκπρόσωποι των ασφαλιστικών εταιριών δε χάνουν βέβαια ευκαιρία να προειδοποιήσουν ότι η επιβάρυνση του επικουρικού κεφαλαίου, στο οποίο μεταφέρονται οι υποχρεώσεις των εταιριών που κλείνουν, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νέες αυξήσεις στα ασφάλιστρα των ΙΧ με τη μορφή πιθανότατα της αύξησης της εισφοράς υπέρ του επικουρικού.
Στο μεταξύ, από χτες ισχύει ο - επί της διαδικασίας και όχι επί της ουσίας - νόμος για την κατάρτιση ασφαλιστικών συμβολαίων, όχι όμως και για την προστασία των ασφαλισμένων από το "γδάρσιμο" των τιμοκαταλόγων που επιβάλλουν οι εταιρίες, που μεταξύ άλλων προβλέπει ότι: