Ο τεχνοκρίτης Αλέξανδρος Ξύδης, προλογίζοντας το βιβλίο, αναφέρεται στην πορεία του Μολφέση από τη δεκαετία του '50 στο Παρίσι, τότε που ο καλλιτέχνης "ζυμώνεται" με τα αισθητικά κινήματα της εποχής (παραστατικότητα, αφηρημένη ή άμορφη ζωγραφική), στην κατοπινή σύνδεση της τέχνης του με τον υπολογιστή και στην εξέλιξή της με κατασκευές μεγάλης κλίμακας από τσιμέντο και σίδερο, που στήθηκαν σε ανοιχτούς χώρους στη Γαλλία. "Θα μπορούσαμε να πούμε τον Μολφέση εργάτη της τέχνης, αθόρυβο, σεμνό και ταπεινό, αν δεν ήταν τόσο απόλυτος στην προσπάθειά του να καρφιτσώσει, μέσ' από την τέχνη, σαν πεταλούδα στο χαρτόνι, τον ανθρώπινο χρόνο που "ρέει" ανάμεσα στα δύο τέρματα γέννησης και θανάτου", τονίζει ο Α. Ξύδης. Το βιβλίο προλογίζει και η επιμελήτρια της Εθνικής Πινακοθήκης Μαριλένα Ζ. Κασιμάτη.
Ο χορός και η φωτογραφία είναι τέχνες αναπόσπαστα συνδεδεμένες από τον 19ο αιώνα. Η Nelly's, στις φωτογραφίες της για το σώμα και την κίνηση, εναρμονίστηκε μέσα από την αισθαντικότητά της και την προσωπική της πορεία, με τους πιο παλλόμενους χορευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς της είναι 150 φωτογραφίες (χορευτικές και "γυμνά"), που αποτελούν μοναδικά δείγματα μιας τέχνης που στην Ελλάδα δεν είχε άμεσους συνεχιστές. "Η Nelly's είναι η μοναδική εκπρόσωπος χορευτικής φωτογραφίας στη χώρα μας", όπως τονίστηκε.