Σε παρατεταμένη φάση ανάπτυξης θεωρείται ότι βρίσκεται τα τελευταία χρόνια η αγορά της "επώνυμης ένδυσης", με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους μεγαλύτερους ρυθμούς μεταβολής των μεικτών κερδών τους, έναντι άλλων κλάδων. Ετσι, την περίοδο 1992 - '95, ενώ ο ρυθμός αύξησης των μεικτών κερδών ήταν 10,3% στις βιομηχανικές επιχειρήσεις και 13,8% στις εμπορικές, στο συγκεκριμένο κλάδο ο αντίστοιχος ρυθμός έφτασε το 16,64%! Τα παραπάνω προκύπτουν από κλαδική έρευνα του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ). Πρόκειται για μία ανερχόμενη αγορά, η οποία το 1995 είχε μέγεθος 130 δισ. δρχ. και χαρακτηρίζεται από ισχυρό εσωτερικό ανταγωνισμό. Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της εν λόγω αγοράς είναι η πίεση που δέχεται το επώνυμο ρούχο από τα υποκατάστατα προϊόντα (ανώνυμο ένδυμα και απομιμήσεις).