Κυριακή 29 Μάρτη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αντίσταση στο ρατσισμό!

Ας πάρουμε μια υποθετική χώρα. Ας πάρουμε μια υποθετική συγκρότηση της κοινωνίας, σε θεσμοθετημένους κανόνες και νομικές ρυθμίσεις που διαπνέονται από εθνοφυλετικές και... αιματολογικές αφετηρίες και ας επιχειρήσουμε να φέρουμε σε αντιστοίχιση φαινόμενα των καιρών στη χώρα μας. Για την ανάγκη του εγχειρήματος ας βαφτίσουμε αυτή την υποθετική χώρα"χώρα Χ".

***

Εχουμε και λέμε λοιπόν:

Αρθρο 1ο: Πώς προσδιορίζεται ο πολίτης; Πολίτες στη "χώρα Χ" λογίζονται μόνο όσοι στις φλέβες τους κυλάει αίμα της "χώρας Χ".

Αν αυτός είναι ο ορισμός του πολίτη σε μια χώρα, τότε οι αρχές αυτής της χώρας έχουν κάθε "δικαίωμα" να αντιμετωπίζουν όσους δεν έχουν το "σωστό" αίμα σαν δίποδα. Δίποδα στα οποία δεν αναγνωρίζονται τα δικαιώματα των "καθαρών" και, συνεπώς, "σωστών" πολιτών. Τι σημαίνει να μην αναγνωρίζονται δικαιώματα και ελευθερίες σε όσους δεν τα... αξίζουν; Προφανώς σημαίνει ότι περιστατικά όπως εκείνο στον Ασπρόπυργο προ διετίας, όπου κουκουλοφόροι των Ειδικών Σωμάτων Ασφαλείας, με προτεταμένα τα μυδράλια και παρουσία τηλεοπτικών καμερών, έκαναν απόβαση σε καταυλισμό Τσιγγάνων και δεν άφησαν πέτρα πάνω στην πέτρα, είναι... μέσα στο πρόγραμμα.

Σημαίνει ότι επιχειρήσεις - "σκούπα" της Ασφάλειας, που τα λεβεντόπαιδά της ντυμένα με στολές παραλλαγής σταματούν το συρμό του ηλεκτρικού, κραυγάζοντας "έξω όλοι οι Αλβανοί"(!), όπως συνέβη το καλοκαίρι στο σταθμό της Βικτώριας, συνιστούν... κοινωφελές έργο.

Σημαίνει ότι φαινόμενα όπως εκείνο προ διμήνου στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, όπου καμιά δεκαριά ΕΚΑΜίτες, σε διατεταγμένη υπηρεσία, σταματούσαν τα τρόλεϊ στις στάσεις, κατέβαζαν τους επιβάτες και ξυλοκοπούσαν αδιακρίτως τους "υπόπτους" - όπου ως "ύποπτος" ορίζεται όποιος... μοιάζει με Αλβανό - είναι "απαραίτητα" για την προστασία των "καθαρόαιμων" πολιτών...

Αν, δηλαδή, αποδεχτούμε ότι τα δικαιώματα του πολίτη σε μια χώρα τα έχουν μόνο όσοι μπορούν να αποδείξουν ότι φέρουν την υπηκοότητα της χώρας στην οποία ζουν, τότε πρέπει να αποδεχτούμε ότι ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, ο κ. Ρωμαίος, καλώς απαντά πως η Αστυνομία και οι δυνάμεις καταστολής "κάνουν τη δουλιά τους" (!) σε περιπτώσεις όπως του Ασπροπύργου, της Λ. Αλεξάνδρας, του ηλεκτρικού συρμού.

***

Αρθρο 2ο: Οποιος δεν είναι πολίτης της "χώρας Χ" υπάγεται στην ειδική για τους ξένους νομοθεσία.

Αν δεχτούμε ότι καλώς ορίστηκε προηγουμένως το ποιος είναι και ποιος δεν είναι πολίτης σε μια χώρα, αν, επομένως, δεχτούμε ότι κάποιοι είναι... λιγότερο άνθρωποι από τους υπόλοιπους, τότε το επόμενο βήμα είναι να καθορίσουμε ειδικούς νόμους για τους... λιγότερο ανθρώπους.

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι ο υπουργός Δημόσιας Τάξης που δήλωσε προχτές ότι - σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει γενικώς - οι ιδιοκτήτες διαμερισμάτων που ενοικιάζουν τα σπίτια τους σε Αλβανούς πρέπει να το δηλώνουν στην Αστυνομία, καλώς το δήλωσε, διότι έτσι θα γίνεται ευκολότερη η απέλαση των "μισο-ανθρώπων"... Υπ' αυτή την έννοια καλώς ο Λεπέν στη Γαλλία ζητάει τον εντοπισμό, την πλήρη καταγραφή και τον ξεριζωμό των αλλοδαπών από τη δική του χώρα.

Σημαίνει ότι καλώς στη χώρα μας, η κυβέρνηση εφάρμοσε ειδικό καθεστώς για τους αλλοδαπούς ναυτεργάτες, δίνοντας το δικαίωμα στους εφοπλιστές να μην τους ασφαλίζουν, όπως τους "πραγματικούς" πολίτες... Σημαίνει ότι καλώς στη χώρα μας επικρατεί το - δίκην εθιμικού δικαίου - καθεστώς της ανείπωτης υπερεκμετάλλευσης των αλλοδαπών εργαζόμενων, οι οποίοι δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί και όταν τελειώνουν οι δουλιές των "αφεντικών" ξαναπετάγονται στην ανεργία, χωρίς καμία ασφάλεια, χωρίς καμία προστασία.

***

Αρθρο 3ο: Οποιος δεν είναι πολίτης της "χώρας Χ" μπορεί να διωχτεί από το κράτος, όταν το κράτος δεν είναι σε θέση να διαθρέψει την κοινότητα των πραγματικών πολιτών.

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι στην Ελλάδα καλώς οι κυβερνώντες άνοιξαν τα σύνορα, για να μπουν οι εξαθλιωμένοι οικονομικοί μετανάστες, αφού πρώτα τούς έταζαν ζωή χαρισάμενη στον "παράδεισο της Ελλάδας", καλώς έκαναν τα στραβά μάτια στη λαθρομετανάστευση και επίσης καλώς οι κυβερνώντες σήμερα αναζητούν τα άλλοθι της πολιτικής τους που γεννά ανεργία, στο γεγονός ότι υπάρχουν ξένοι εργάτες στη χώρα μας, τους οποίους τσουβαλιάζουν προς "επαναπροώθηση".

Σημαίνει ότι καλώς οι "άγιοι" τύπου Μητροπολίτη Παντελεήμονα βγαίνουν από άμβωνος και ζητούν το διωγμό των αλλοδαπών που ζουν στην Ελλάδα, κραυγάζοντας "κλείστε τα σύνορα και πετάξτε έξω τους Αλβανούς, τους Σκοπιανούς, τους Τούρκους". Καλώς βγαίνουν "πατριώτες" τύπου Παπαθεμελή και δηλώνουν ότι η Ελλάδα "είναι αυτονόητο ότι όσους δε χρειάζεται πρέπει να τους στείλει πίσω στις χώρες προέλευσής τους"... Σημαίνει ότι καλώς τα φασιστοειδή του τύπου πρόεδρος των ληστευθέντων (!), οι νομάρχες του τύπου Γ. Καπαχτσής της Καστοριάς, παρελαύνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα και στον μικρόκοσμο που διοικούν, για να κηρύξουν την ανάληψη του νόμου στα χέρια των "καθαρόαιμων" πολιτών με συνθήματα όπως "πολίτες πάρτε τα όπλα".

***

Αρθρο 4ο: Αποκλεισμός των αλλοδαπών από τις κοινότητες των πολιτών της"χώρας Χ".

Κατόπιν όλων των παραπάνω, μια τέτοια διάταξη θα ήταν αυτονόητη στη "χώρα Χ". Αφού σε αυτή την υποτιθέμενη χώρα όλα τα κακά οφείλονται στους "ανθρώπους β διαλογής" - όπου ως "β διαλογής", επαναλαμβάνουμε, ορίζεται οποιοσδήποτε δεν έχει το "σωστό" αίμα - αφού για την ανεργία μέχρι για την εγκληματικότητα φταίνε οι αλλοδαποί, τότε είναι λογικό οι "υγιείς" και "αποκαθαρμένοι" από αλλόφυλα σωματίδια πολίτες, πρέπει να πάρουν την υπόθεση στα χέρια τους και να εξοβελίσουν τους ξένους. Αυτά ισχύουν στην υποτιθέμενη "χώρα Χ". Ας δούμε τι γίνεται στη δική μας χώρα.

Στη δική μας χώρα κοινοτάρχης στην Πιερία συστήνει αποσπάσματα "θανάτου" και εκδίδει απαγόρευση της κυκλοφορίας των Αλβανών στην περιοχή του μετά τη δύση του Ηλιου... Οχι. Ο κύριος κοινοτάρχης, αυτό το... "άξιο τέκνο της πατρίδος" δεν ενοχλείται, γενικώς, από την παρουσία Αλβανών. Οταν είναι να δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί στα χωράφια, τους θέλει. Τους θέλει να καταπιάνονται με δουλιές που η αφεντιά του δεν καταδέχεται να ασχοληθεί. Γι' αυτό, όπως βλέπετε, τους επιτρέπει να κυκλοφορούν μετά την ανατολή του ηλίου και όλες τις ώρες που είναι πρόσφορες για το ξεζούμισμα της εργατικής τους δύναμης. Πριν από αυτόν την ίδια μέθοδο ακολουθούσαν και κάποιοι παλιότεροι, που πριν εκτελέσουν τους Εβραίους, τους έβαζαν να δουλεύουν ήλιο με ήλιο στα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Αλλά ας ξαναγυρίσουμε στη χώρα μας. Στη χώρα μας που σε διάφορες περιοχές, όπως στην Ικαρία και στη Θεσσαλονίκη, κουκουλοφόροι εισβάλλουν σε καταλύματα Αλβανών και τους ξυλοκοπούν αγρίως. Στη δική μας χώρα, τα ΜΜΕ της αγριότητας, πριν ακόμα φτάσει ο ρεπόρτερ στον τόπο του εγκλήματος έχουν βγάλει το πόρισμα για την εθνικότητα του δράστη: Αλβανός. Στη δική μας χώρα τέτοια φαινόμενα αντιμετωπίζονται όχι απλώς με την προκλητική ανοχή της επίσημης πολιτείας, αλλά υποδαυλίζονται κιόλας, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιούνται για τη δημιουργία κλίματος "πρόσκλησης" στην αστυνομοκρατία!

Οταν ο υπουργός Δημόσιας Τάξης δηλώνει ότι όσους αστυνομικούς κι αν βγάλω στους δρόμους η εγκληματικότητα θα συνεχιστεί, αυτό δε συνιστά έμμεση προτροπή στους πολίτες να αυτοδικήσουν και να "καθαρίσουν" το πεδίο από τους ενοχλητικούς αλλοδαπούς; Οταν ο αρμόδιος υπουργός καλεί τους πολίτες να λάβουν μέτρα για την "αυτοπροστασία" τους (!) ενεργεί ναι ή όχι σαν πολιτικός προαγωγός της αυτοδικίας, του νόμου της ζούγκλας και του "φαρ-ουέστ"; Οταν οι κυβερνώντες παίζουν πάνω στη δικαιολογημένη ανασφάλεια των πολιτών το χαρτί της ενίσχυσης του αυταρχισμού και της τρομοκρατίας, αυτό δεν προκαλεί κλίμα "εθνοκάθαρσης" από τους "ρυπαρούς" αλλογενείς; Οταν βρίσκουν εύφορο έδαφος για την καθαγίαση της Σένγκεν στις διατάξεις της περί λαθρομεταναστών, αυτό δε συμβάλλει στον εθνικισμό και το σοβινισμό μαζί με την ενίσχυση του κλίματος καταστολής;

****

Η περιγραφή, που προηγήθηκε, αφορά πραγματικές καταστάσεις και πραγματικά περιστατικά που βιώνει η χώρα μας. Οσο για την υποτιθέμενη "χώρα Χ" δεν είναι και τόσο υποτιθέμενη. Οπως και τα άρθρα που παρουσιάστηκαν, επίσης δεν είναι και τόσο υποτιθέμενα. Πρόκειται για τα άρθρα του καταστατικού του Ναζιστικού Κόμματος της Γερμανίας τη δεκαετία του '30... Εκεί, τότε, το κλίμα του ρατσισμού, της ξενοφοβίας, του σοβινισμού και του εθνικισμού που εντέχνως καλλιεργήθηκε, βρήκε πολιτική στέγη κάτω από τον αγκυλωτό σταυρό. Η σαπίλα του καπιταλισμού έχει προχωρήσει τόσο πολύ, η βαρβαρότητα του συστήματος είναι τέτοια που ανάλογα φαινόμενα επανακάμπτουν. Ο φασισμός δεν αφορά μόνο τη Γαλλία με τον Λεπέν ή την Ιταλία με τη Λέγκα. Ο φασισμός, που εκτρέφεται από ένα σύστημα απάνθρωπης εκμετάλλευσης και γίνεται πολιτικό όχημα για την εκδήλωση της καπιταλιστικής απανθρωπιάς σε όλο της το μέγεθος, είναι εδώ.

Απέναντι σε εκείνους που όλες τις τελευταίες μέρες πάνε να μας χωρίσουν σε "καθαρόαιμους" και μη πολίτες, απαντάμε: Είμαστε όλοι Αλβανοί. Σε όλους εκείνους που "μασουλάνε" τη χειμαρρώδη ξενοφοβία των τηλεοπτικών καναλιών και των πολιτικών ταγών, επαναλαμβάνουμε τα λόγια του Μπρεχτ,λίγο μετά την ήττα του ναζιστικού φιδιού: "Και σεις, να μάθετε να βλέπετε και όχι να χαζεύετε... Αυτό το τέρας, μια φορά κόντεψε να κυβερνήσει τον κόσμο. Οι λαοί είχαν ναρκωθεί, αλλά ας μη βιαστούμε να τραγουδήσουμε τη νίκη. Η κοιλιά από όπου γεννήθηκε είναι ακόμα γόνιμη".Λόγια προφητικά. Λόγια αναγκαίο να μας συνεγείρουν και πάλι, να μας κάνουν να αντισταθούμε στο "ναρκωτικό" της ξενοφοβίας και του ρατσισμού, που - δεν είναι υποθετικό - κάποιοι έχουν στείλει να χτυπήσει την πόρτα μας.

Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

σποτ

Ο φασισμός δεν αφορά μόνο τη Γαλλία με τον Λεπέν ή την Ιταλία με τη Λέγκα. Ο φασισμός, που εκτρέφεται από ένα σύστημα απάνθρωπης εκμετάλλευσης, και γίνεται πολιτικό όχημα για την εκδήλωση της καπιταλιστικής απανθρωπιάς σε όλο της το μέγεθος, είναι εδώ


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ