Παρασκευή 20 Νοέμβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

"Οριακές διαπραγματεύσεις"

Τυπική στο ύφος της αμερικανικής αστυνομικής περιπέτειας, όπου ένας αστυνομικός (Σάμιουελ Τζάκσον),ειδικευμένος διαπραγματευτής σε περιπτώσεις ομηρίας, βρίσκεται ξαφνικά παγιδευμένος από τη διεφθαρμένη κλίκα της Αστυνομίας του Σικάγου. Ετσι, προκειμένου να αποδείξει την αθωότητά του, εισβάλλει στο κτίριο της Αστυνομίας και καταλαμβάνει ένα γραφείο, κρατώντας ομήρους τον αρχηγό της υπηρεσίας του Τμήματος Εσωτερικών Υποθέσεων με το προσωπικό του. Για την εξουδετέρωσή του επιστρατεύονται ειδικές δυνάμεις, ελικόπτερα και ελεύθεροι σκοπευτές, καθώς είναι πολλοί αυτοί, που έχουν συμφέρον να τον βγάλουν απ' τη μέση. Μέχρι που καταφτάνει έτερος αστυνομικός διαπραγματευτής (Κέβιν Σπέισι),για να βγάλει το φίδι απ' την τρύπα, σε ένα χώρο, όπου όλοι διστάζουν να μιλήσουν, αφού δεν ξέρουν σε ποια πλευρά ανήκει ο συνομιλητής τους. Οσο κι αν η ένταση της περιπέτειας υποβαθμίζει το ουσιαστικό περιεχόμενο της δράσης, το ενδιαφέρον του φιλμ ενισχύεται από το χρόνο που προβάλλεται, με την επικαιρότητα των εξελίξεων στη δική μας ΕΛ.ΑΣ. Σκηνοθεσία Γκάρι Γκρέι.

"Δίδυμοι μπελάδες"

Σε μια κατασκήνωση γνωρίζονται δυο κοριτσάκια, που μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό, για να ανακαλύψουν ότι είναι δίδυμες αδερφές και ότι οι πάμπλουτοι γονείς τους είναι χωρισμένοι ήδη από την εποχή της γέννησής τους. Ο πατέρας είναι γαιοκτήμονας στην Καλιφόρνια και η μητέρα επιτυχημένη σχεδιάστρια νυφικών στο Λονδίνο. Οι δυο αδερφές θα καταστρώσουν ένα σχέδιο για να ξαναενωθεί η οικογένειά τους, έχοντας να αντιμετωπίσουν τη μοχθηρή και συμφεροντολόγο Μέρεντιθ, που πρόκειται να παντρευτεί τον πατέρα τους. Η σκηνοθεσία της ταινίας υπογράφεται από την Νάνσι Μάγιερς και η παραγωγή από την Ντίσνεϊ, η οποία - ειρήσθω εν παρόδω - ανάμεσα σε κουβέντες περί ανέμων και υδάτων πετάει, ανακαλύπτει και κάποια Ελληνίδα πριγκίπισσα και, έτσι στο άσχετο, ολοκληρώνει την ταινία με ένα στέμμα που περνά αστραπιαία στα τελευταία καρέ του φιλμ. Αυτά ως προς την κινηματογραφική διπλωματία του Χόλιγουντ...

"Hapiness, το κυνήγι της ευτυχίας"

Με το βραβείο των κριτικών από τις Κάννες στις αποσκευές της έρχεται η ταινία του Τομ Σόλανζ,σκηνοθέτη του "ανεξάρτητου αμερικανικού κινηματογράφου", που λειτουργεί έξω από το κυρίαρχο βιομηχανικό σύστημα της κινηματογραφικής παραγωγής και, κατά συνέπεια, προάγει μια διαφορετική, περισσότερο απρόβλεπτη και προσωπική αισθητική. Οι προσωπικές σχέσεις συγκροτούν και το θεματικό ιστό της ταινίας, η ιστορία της οποίας κινείται στο εσωτερικό μιας αμερικάνικης οικογένειας. Υστερα από το διαζύγιο των γονέων, προβάλλουν έντονα προβλήματα και αντιθέσεις που προκύπτουν από τις ερωτικές σχέσεις και τους συγγενικούς δεσμούς ανάμεσα στις τρεις κόρες τους. Συγκρούσεις που αναστατώνουν τη ζωή και οδηγούν σε απότομα, ανασφαλή μονοπάτια, τη στιγμή που αναζητά κανείς την ευτυχία...

Αγης ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ