Τη στρατηγική που χρησιμοποιούν η "Panafon" και η "Telestet" στα πλαίσια του ανταγωνισμού τους με την "Cosmote" φαίνεται ότι χρησιμοποιεί τώρα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, για να παρουσιάσει έργο και δήθεν παρέμβαση στο χώρο προς όφελος των καταναλωτών. Σ' αυτά τα πλαίσια συναντήθηκε προχτές με εκπροσώπους των τριών εταιριών κινητής τηλεφωνίας ο υφυπουργός Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοϊδης,στην οποία ανακοινώθηκε ότι συμφωνήθηκε πριν από την υπογραφή της σύμβασης οι εταιρίες να παραδίδουν στον πελάτη ερωτηματολόγιο από το οποίο να προκύπτουν οι συνθήκες χρήσης του τηλεφώνου, π.χ. πόσα τηλέφωνα την ημέρα θα πραγματοποιεί, ποιες ώρες θα το χρησιμοποιεί κλπ., ώστε να επιλέγεται το πακέτο χρέωσης που συμφέρει περισσότερο τον καταναλωτή. Παράλληλα, ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα θα ενημερώνεται ο πελάτης για τις χρεώσεις που θα είχε εάν είχε επιλέξει κάποιο από τα άλλα πακέτα που απέρριψε.