Κυριακή 2 Μάη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 29
Νέο Star Toledo

Νέο Seat Toledo Ο δρόμος προς το μέλλον είχε όνομα με ιστορία

Κοιτώντας το νέο Toledo αναρωτιέσαι τι κοινό έχει με το μοντέλο που αντικαθιστά και ίσως "πόσο" Seat είναι με βάση όσα γνωρίζαμε για την εταιρία μέχρι σήμερα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο όπου η λέξη νέο βρίσκει ολόκληρη την έννοιά της, και που αποτελεί την πόρτα που άνοιξαν οι Ισπανοί για να διαβούν το κατώφλι του 2000.

Εχοντας αφομοιώσει πλήρως τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του γκρουπ Φολκσβάγκεν, η Seat ξαναβρίσκει κάποια από τα ισπανικά της χαρακτηριστικά. Ο σχεδιασμός παραπέμπει σε πολύ περισσότερο σπορτίβ αυτοκίνητο από αυτό που αντικαθίσταται. Ισως θυμίζει αμυδρά Audi, BMW ή και Alfa Romeo. Αυτή η νέα εικόνα, στηριγμένη σε μια λεπτή ισορροπία, είναι προϊόν της μαγικής πινελιάς του κορυφαίου Ιταλού σχεδιαστή Τζουτζιάρο, πάνω στη δουλιά που έκανε το Ευρωπαϊκό Κέντρο σχεδιασμού της Φολκσβάγκεν και το τεχνικό κέντρο της Seat. Χαρακτηριστικότερο σημείο του νέου Toledo η μάσκα που στην ουσία πλασάρει και το νέο προφίλ της εταιρίας. Η καμπύλες γραμμές ενσωματώνουν φώτα και γρίλιες και αν δεν υπήρχαν στο κέντρο οι κάθετες με το νέο θηραιό της εταιρίας, θα αποτελούσαν μια συνέχεια. Το νέο σήμα της εταιρίας αποτελείται από ένα στρογγυλεμένο S και έχει αλλάξει χρώμα. Από ασημί μπλε σε ασημί κόκκινο, και η επιλογή του χρώματος δεν είναι τυχαία, αφού το κόκκινο ταιριάζει στο νέο σύνθημα της εταιρίας "η απόλαυση της ζωής μέσα από το αυτοκίνητο".

Απόλαυση βέβαια χωρίς ποιότητα ζωής δε γίνεται. Ποιότητα κατασκευής λοιπόν παντού, η οποία υπογραμμίζεται και από την 12ετή αντισκωριακή εγγύηση. Χώρος για πέντε ώστε το αυτοκίνητο να αποτελεί επιλογή οικογενειάρχη και λειτουργικότητα όλων των χειριστηρίων και διακοπτών ώστε η οδήγηση να αποτελεί προέκταση των φυσιολογικών λειτουργιών.

Οι εκδόσεις του Toledo, ξεκινούν με το 1.600άρι που φορά το γνωστό καλό κινητήρα των 101 ίππων που δίνει τελική 188 ή και επιτάχυνση 11,5 στα 0 - 100 χλμ/ώρα. Αν περιμένατε κάτι παραπάνω στο κοντέρ, μάλλον πρέπει να συνυπολογίσετε τα 1.250 κιλά του αμαξώματος. Ο 1.800άρης κινητήρας των 125 ίππων, 200αρίζει την τελική και βελτιώνει κατά 1 δευτερόλεπτο την επιτάχυνση στα 0 - 1000 χλμ/ώρα. Γι' αυτούς που κοιτούν μόνο προς το απόλυτο, υπάρχουν 150 άλογα στην καρδιά του V5 των 2.300 κ. ε. κ., τα οποία όμως στοιχίζουν 11.950.000 δρχ. Για τους λογικούς πάντως η τιμή του 1.600 ξεκινά από τα 5.790.000 δρχ. έχοντας ως στάνταρ εξοπλισμό όλο το ηλεκτρικό πακέτο, 4 αερόσακους, ABS, ESBS και air condition.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Το 2 το καλό (2003-05-18 00:00:00.0)
Νέες μελωδίες για Suzuki Alto (2002-07-07 00:00:00.0)
Πολυτέλεια από την Κορέα (2002-06-16 00:00:00.0)
Για οικογενειάρχες με ταπεραμέντο (2000-04-09 00:00:00.0)
Η Lancia ξαναχτυπά με το νέο Lybra (1999-08-14 00:00:00.0)
Νέα εποχή SEAT με (1999-08-08 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ