Πολυτελώς... περιπετειώδες
Ο κινητήρας ανέβηκε από τα 2.8 στα 3.0 λίτρα, είναι τύπου M-Fire, διαθέτει υπερσυμπιεστή, εναλλάκτη θερμότητας και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Εφοδιάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο ή με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων με overdrive. Αποδίδει 20% μεγαλύτερη ισχύ αφού στις 3.600 σ.α.λ. υπάρχουν διαθέσιμοι 158 ίπποι, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί κατά 40% και είναι 354 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Η κατανάλωση μεικτού κύκλου είναι 10,81/100 χλμ, κάτι που σημαίνει βελτίωση της τάξης του 0,4 λίτρου σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα που είχε και μικρότερο κυβισμό. Η μετάδοση προσφέρει επιλογή ανάμεσα σε κοντές και μακριές σχέσεις, ενώ η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε κίνηση στους πίσω τροχούς ή στην τετρακίνηση μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το Patrol αρκεί να μην ξεπερνά η ταχύτητα τα 40 χλμ/ώρα. Οι αυτόματες πλήμνες τροχασμού προσφέρουν τα μέγιστα στην οικονομία, ενώ μπορούν να ασφαλίσουν αυξάνοντας τις δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης.
Εμφανισιακά το μεγάλο τετρακίνητο διατηρεί τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, έχοντας ως σημαντικότερες αλλαγές τη μάσκα χρωμίου και τους «ελαφρά» διαφορετικούς προφυλακτήρες. Το εσωτερικό διακρίνεται για την ευρυχωρία του και μπορεί να μεταφέρει μέχρι και επτά άτομα. Οι ταπετσαρίες είναι νέες, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται αεραγωγοί καλοριφέρ για τους πίσω επιβάτες, όπου έχει τοποθετηθεί και σύστημα μείωσης θορύβου στο κλιματιστικό.
Στην ανάρτηση ξεχωρίζει η αντιστρεπτική μπάρα δύο θέσεων, η οποία αποσυνδέεται ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού, για ευκολότερη εκτός δρόμου κίνηση. Ειδικά σχεδιασμένο είναι το ABS έτσι ώστε να «παρακολουθεί» τις διαφορετικές συνθήκες κίνησης ανάμεσα σε άσφαλτο και χώμα. Προαιρετικά διατίθενται αερόσακος συνοδηγού τελευταίας γενιάς, καθώς και πλευρικοί, ενώ οι ζώνες ασφαλείας επιτρέπουν την τοποθέτηση δύο παιδικών καθισμάτων.