Με πρόσχημα την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, που πλέον δεν αφορά μόνο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αλλά και άλλες 11 πόλεις της χώρας, το ΥΠΕΧΩΔΕ ανακοίνωσε μέτρα που ευνοούν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ προσθέτουν νέα βάρη στη λαϊκή οικογένεια.
Ειδικότερα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς εξάγγειλε:
Μεταξύ των μέτρων αυτών είναι: Ο «πράσινος δακτύλιος» (θα επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα τα υβριδικά και νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, ενώ τα άνω των 15 ετών θα εισέρχονται μόνο τα Σαββατοκύριακα). Γίνεται αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας και αυτά θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν. Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του κάθε δήμου να επιβάλλει διόδια εισόδου οχημάτων ανάλογα με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα!
Στο «πακέτο», που θυμίζει το περιβόητο επί υπουργίας Μάνου του 1991, που αποδείχτηκε στην πράξη εντελώς αναποτελεσματικό, δεν προβλέπεται τίποτε για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, για την ενίσχυση του περιαστικού πρασίνου και τη διατήρηση των ελεύθερων χώρων, ούτε για τον περιορισμό της ασύδοτης δόμησης.