Τρίτη 8 Ιούλη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΒΑΛΑΣ - ΘΑΣΟΥ
Εφοπλιστικό τσιφλίκι ενάντια στις λαϊκές ανάγκες

Την απόφασή τους να συμβάλουν στο συντονισμό των φορέων και την οργάνωση της πάλης τους ενάντια στην πολιτική απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που έχει καταδικάσει τη Θάσο σε μαρασμό, ανακοίνωσαν, μέσα από κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν χθες το πρωί, η «Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία Καβάλας», η «Δημοτική Αγωνιστική Συσπείρωση Καβάλας», η «Δημοτική Αγωνιστική Ενότητα Θάσου» και η ΔΗΚΕΒΕ Καβάλας.

Αποκάλυψαν πως με την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας επιδεινώθηκαν τα προβλήματα για τους εργαζόμενους και όλους τους κατοίκους του νησιού. Οπως κατήγγειλαν, οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σύνδεσης της Θάσου με την Καβάλα και την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα έχουν υποβαθμιστεί, με απόφαση των εταιρειών που ελέγχουν τις γραμμές (ΑΝΕΘ και ΑΝΕΚ - Μητσόπουλος) Καβάλας - Θάσου, Κεραμωτής - Θάσου και Νέας Περάμου - Θάσου. Ταυτόχρονα, αυξήθηκαν ραγδαία τα εισιτήρια, μέχρι και 60% μόνο τον τελευταίο χρόνο.

Οι εταιρείες «αλωνίζουν» κατά πώς τους συμφέρει. Το χειμώνα εκτελούν ελάχιστα δρομολόγια - για να εξασφαλίζουν τη μέγιστη πληρότητα - τα οποία, μάλιστα, διακόπτονται νωρίς το απόγευμα. Τώρα το καλοκαίρι πάλι αυθαιρετούν με μοναδικό κίνητρο το κέρδος. Ετσι έχουν προγραμματίσει ημερησίως μόλις 1 δρομολόγιο από Νέα Πέραμο για Θάσο, περίπου 15 δρομολόγια από Καβάλα για Θάσο και 33 από Κεραμωτή για Θάσο, επειδή η απόσταση είναι μικρότερη.

Αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην οικονομία, αλλά και την καθημερινή λειτουργία της Κεραμωτής, καθώς, όπως καταγγέλλουν κάτοικοι και καταστηματάρχες, η πόλη παραλύει από τα εκατοντάδες αυτοκίνητα που διέρχονται για να μετακινηθούν με τα πλοία της γραμμής.

Οι εκπρόσωποι της ΝΑΣ, της ΔΑΣ, της ΔΑΕΘ και της ΔΗΚΕΒΕ κάλεσαν τους φορείς του νομού να συντονίσουν τη δράση τους και αγωνιστικά να παλέψουν για: Καθημερινή και απρόσκοπτη σύνδεση της Θάσου με την ηπειρωτική Ελλάδα, που θα γίνεται με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα των υποδομών της κάθε περιοχής. Ασφαλή και σύγχρονα πλοία. Μείωση των τιμών των εισιτηρίων των επιβατών και των ναύλων των πλοίων κατά 50%. Ειδικά μέτρα για τα ΑμΕΑ, τους πολύτεκνους, τους συνταξιούχους και τους φοιτητές - μαθητές. Πλήρη, σταθερή δουλειά για τους ναυτεργάτες, 5ήμερο - 7ωρο - 35ωρο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ