Πέμπτη 10 Ιούλη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΤ
Νέες χαριστικές ρυθμίσεις στους εφοπλιστές

Προκλητικές οι αποφάσεις που πάρθηκαν χτες κατά πλειοψηφία στη συνεδρίαση της διοίκησης

Το πόσο επικίνδυνη είναι η πολιτική της ανταγωνιστικότητας και της απελευθέρωσης του κεφαλαίου, αποδεικνύεται και με την άγρια λεηλασία στην οποία έχουν επιδοθεί οι ακτοπλόοι εφοπλιστές σε βάρος του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου. Η πλειοψηφία της διοίκησης του ΝΑΤ, με μπούσουλα αυτήν την πολιτική, χτες ενέκρινε ευνοϊκές ρυθμίσεις για τα χρέη 7 πλοίων των εταιρειών του Απ. Βεντούρη και τριών του Γερ. Αγούδημου, που συνολικά ξεπερνούν τα 1.500.000 ευρώ! Ενώ, πριν δύο συνεδριάσεις, ενέκρινε ανάλογες ρυθμίσεις για 11 πλοία του εφοπλιστή Μανούση.

Πιο συγκεκριμένα η πλειοψηφία της διοίκησης του του ΝΑΤ, παρά τις καταγγελίες του εκπροσώπου της ΠΕΜΕΝ, αποφάσισε να εγκρίνει την ανανέωση των ναυτολογίων 4 πλοίων της ΝΕΛ και 3 της ΣΙ ΛΙΝΚ, εταιρείες του Απ. Βεντούρη, των οποίων τα χρέη ανέρχονται σε 1.151.000 ευρώ! Ανάμεσα στα πλοία αυτά που τους δίνεται ελευθεροπλοΐα είναι και το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», το οποίο έχει κριθεί αναξιόπλοο! Επιπλέον, σήμερα εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που έχουν καταθέσει οι εργαζόμενοι, για να πάρουν τα δεδουλευμένα τους.

Επιπλέον, την ίδια ώρα που ο Βεντούρης ως εκπρόσωπος των ακτοπλόων απαιτεί την κατάργηση των τελών υπέρ τρίτων από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, η ΝΕΛ μέχρι το 2007 όφειλε στο Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων (ΚΑΕΟ) του ΝΑΤ (Κεφάλαιο που τροφοδοτείται από τα τέλη υπέρ τρίτων) πάνω από 7 εκατ. ευρώ! Μάλιστα, ο ίδιος κέρδισε στο δικαστήριο ασφαλιστικά μέτρα για τη μη είσπραξη από το ΝΑΤ αυτού του ποσού, ενώ εκκρεμεί δικαστική έρευνα σε βάρος της διοίκησης του ΝΑΤ με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, επειδή δε διεκδικεί τα χρήματα του ΚΑΕΟ από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες!

Σχετικά με τον Αγούδημο, η πλειοψηφία της διοίκησης του ΝΑΤ, του ανανέωσε τα ναυτολόγια τριών πλοίων του των οποίων τα χρέη προς το Ταμείο ανέρχονται σε 361.000 ευρώ. Οσον αφορά τον Μανούση ο διακανονισμός των 11 πλοίων είναι για 12 μήνες, ενώ ο ίδιος «ζητάει και το βόδι», αξιώνοντας να ισχύσει... αναδρομικά ο 3569/2007 που προβλέπει τέτοιου είδους διακανονισμούς, για το πλοίο του «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ»!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ