Το προδιαγεγραμμένο αυτό επιχειρούμενο έγκλημα σε βάρος όχι μόνο της δημόσιας περιουσίας του ομίλου ΟΑ και των εργαζομένων, αλλά και ολόκληρου του ελληνικού λαού, έχει μακρά διαδρομή (τουλάχιστον από το 1994), ενώ αφετηρία του ήταν η Συνθήκη του Μάαστριχτ και η απόφαση για «απελευθέρωση» - ιδιωτικοποίηση των μεταφορών. Το ΠΑΣΟΚ απέτυχε τρεις φορές στην ιδιωτικοποίηση του ομίλου ΟΑ, αλλά η κυβέρνηση της ΝΔ το έχει πάρει πιο ...πατριωτικά το θέμα και υπολογίζει να έχει ...ξεμπερδέψει με την υπόθεση έως τον ερχόμενο Απρίλη.
Το σίγουρο είναι ότι τα κόμματα της δικομματικής εναλλαγής ΠΑΣΟΚ και ΝΔ - από κοντά και οι υπόλοιποι συνοδοιπόροι στον ευρωμονόδρομο ΣΥΝ και ΛΑ.Ο.Σ. - βάζουν όλα τα δυνατά τους για να «περάσει» η πολιτική των Βρυξελλών για την ύπαρξη 2-3 αεροπορικών κολοσσών στην Ευρώπη και την παράδοση των αεροπορικών υποδομών στο κεφάλαιο.
Είναι προφανές ότι η πολιτική αυτή ωφελεί και υπηρετεί μόνο το ιδιωτικό κεφάλαιο, ενώ, αντίθετα, πλήττει τους πάντες, πρωτίστως τους εργαζόμενους, αλλά γενικότερα πλήττει ολόκληρο τον ελληνικό λαό που έχει ανάγκη από φτηνές και ασφαλείς μεταφορές. Γι' αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να ξεσηκωθεί όλος ο ελληνικός λαός ενάντια στο σχέδιο κυβέρνησης - ΕΕ για τον όμιλο της ΟΑ. Γι' αυτό είναι επίσης επιβεβλημένη ανάγκη όλοι μαζί να διεκδικήσουμε 100% δημόσιο τομέα αερομεταφορών, ενταγμένο μέσα σε έναν κοινωνικοποιημένο τομέα συγκοινωνιών - μεταφορών, ώστε να εξασφαλιστούν και τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των εργαζομένων στις αερομεταφορές και γενικότερα.