Στον αέρα οι μισοί υπάλληλοι της εταιρείας
Associated Press |
Το κόστος του τελικού σχεδίου που παρουσίασε χτες ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών, μετά την ολοκλήρωση του «διαλόγου» με τέσσερα από τα 24 σωματεία που υπάρχουν στον όμιλο ΟΑ, ανέρχεται σε 1,3 δισ. ευρώ. Το ποσό είναι προσαυξημένο κατά 132 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με αυτό που είχε παρουσιάσει ο Κ. Χατζηδάκης στα μέσα του περασμένου μήνα. Μάλιστα, το μήνυμα που επιχείρησε να στείλει και χτες ο υπουργός είναι η ...επιτυχία της κυβέρνησης, που καταφέρνει να απαλλαγεί από τους εργαζόμενους του ομίλου με την καταβολή του παραπάνω ποσού σε βάθος 25ετίας!
Στο πλαίσιο της κυβερνητικής προπαγάνδας ο υπουργός επανέλαβε τους «αραχνιασμένους» ισχυρισμούς ότι το «πακέτο», με το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να εξαγοράσει τους εργαζόμενους και να κάμψει τις αντιδράσεις τους στο κλείσιμο της εταιρείας, ισοδυναμεί με το έλλειμμα τριών χρόνων της εταιρείας, ενώ έκανε αναφορά και στο πόσο ...«απλόχερη» στάθηκε η κυβέρνηση στο θέμα των εργαζομένων.
Το πακέτο μέτρων, που παρουσίασε χτες ο υπουργός, μεταξύ άλλων προβλέπει:
Ειδικά για τους εποχιακούς, για τους οποίους δε δίνεται κάποια ουσιαστική εξασφάλιση, προβλέπεται:
Είναι προφανές ότι η «ευαισθησία» της κυβέρνησης για τους εργαζόμενους του ομίλου ΟΑ εξαντλείται στην ...ευαισθησία που μπορεί να δείξουν οι ιδιώτες «επενδυτές», εάν και εφόσον αποφασίσουν να προσλάβουν κάποιους εργαζόμενους. Οι υπόλοιποι θα βρεθούν στο δρόμο, είτε - κατά την κυβέρνηση - θα πρέπει να αρκεστούν στα επιδόματα του ΟΑΕΔ και στη ...φιλευσπλαχνία επιδοτούμενων εργοδοτών.